MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 2 gig gekocht want 8 gig vond ik teveel. Maar heb nu een probleem met update... Ik heb gedaan wat ik moest doen en nu blijft het scherm wit, ook als ik het aan en uitzet! Wie weet wat ik moet doen?
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand, ik krijg hem nu ook niet meer aan en uit~~1
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het gaat op deze computer opvallend een stuk sneller dan op mijn pc boven, maar ik gebruik wel de standaard convertor.

    Meizu? Want een wit scherm klinkt heel erg als de Meizu.
    Weetje heel zeker dat je de juiste firmware hebt gebruikt? Er is namelijk een verschil tussen een TP en SP versie en de verkeerde gebruiken killed je speler. Indien van wel, volgens mij hoort het witte scherm eerst bij het update proces en moet je dan wat doen. Maar vraag me niet wat, kijk even op de technical forums van www.meizume.com of probeer de reset en de hard reset eens.
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat nu eindelijk uit! Maar als ik hem weer aanzet heb ik dus weer een wit scherm. Ik zal ff uitleggen wat ik heb gedaan:

    Ik heb van meizu.com deze gedownload: SP:http://en.meizu.com/down_x.asp?MZ_ID=130&Type=2

    Ik heb de SP versie dus dat zit denk ik wel goed. Toen deed hij update. Daarna kreeg ik een wit scherm en toen bleef het wit, na uit en aan zetten ook! En nu zit ik dus met een probleempje!

    Hej, als je de verkeerde download is je speler zoiezo stuk??
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de creative wel ;)
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, heb ik hem een dag en nu al de TP gedownload! Wat een kutzooi. Ik wist ook niet dat de SP link, de TP link was!!!
     
  7. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ipods zijn echt te gay, alleen voor het kutmerk veel geld ervoor neerleggen, doei ik ga lekker voor de strakke Creative Zen's. :thumbs: _0/
     
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    als je de verkeerde download en erop zet is je meizu idd dood, probeer de sp versie (is neem ik aan de goede voor je, moet je aan de achterkant van je spelertje kijken) en zet hem er weer op, dan moet die wel werken, was iig wel zo bij mij.. :)
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dat hoeft niet

    heb je de enter toets al 40 seconden ingehouden?
     
  10. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu vanalles al geprobeerd, waaronder DFU tools.. Jammer genoeg lukt het niet! Is me garantie er nu ook af?

    Het apparaat wordt nu ook niet meer herkend door me usb..:mad:
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    je had hem toch niet bij miij gekocht?
     
  12. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, 8 gig vond ik teveel.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Oei

    Ik kan moren even na vragenn voor je maar bij mijn helpdesk hoorde ik dat er nog wel wat te fixen valt!

    wat heb je er voor betaald?
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    109,-. Ik weet niet of het nog te fixen is want hij doet helemaal niets meer en hij herkent mijn usb niet meer..
     
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    wees gerust .

    ik heb het ook gehad ik heb het gewoon zelf opgelost

    probeer contact met je computer te maken, zet hem aan en doe het ding in de usb poort van je pc, daarna SP versie erop zetten en het is goed.

    ik dacht kut kut hij doet het niet meer weetje.. maar toch wel..

    wat appie zegt de entertoets 40 seconden heb je dat ook al gedaan ?

    Dus effe in het kort : JE ZET JE MEIZU AAN GELIJK IN HET USB POORT OF HET KABELTJE IN DE MEIZU EN DAN KRIJG JE ALS GOED IS WEER CONTACT MET DE VERBINDING..

    anders bel de helpdesk van mp3shop hun service alles is perfect ik weet niet waar je het hebt gekocht maar ik zou die helpdesk bellen die helpen je echt goed :)
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep bij mp3shop. Ik zal alles nog ff proberen wat je hier heb gezegd! Hopen dat hij het doet:+

    Edit: Na 40 seconden ingedrukt gebeurt er niets. Als ik hem dan opnieuw aanzet dan zie ik alleen het scherm 1 x knipperen en daarna niets meer. Er gebeurt dan ook niets als ik hem in me usb doe.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Hoe is de geluidskwaliteit van dat ding vergeleken met de Ipod?

    Ik ben op zoek naar een nieuwe MP3 Speler, aangezien mn Ipod Mini (van de launch van de mini jaren geleden) zowat overleden is. Nu heb ik me echter niet zo bezig gehouden met deze markt, dus vraag ik me af wat een aantal goede MP3 spelers zijn.

    Mijn eisen:

    - Erg goede geluidskwaliteit, iig beter dan dat van de Ipod. (vooral qua bass)
    - Lange batterij/accuduur
    - Makkelijke user-interface
    - Helder kleurenscherm
    - Geen groot, log ding

    Natuurlijk is de geluidskwaliteit het belangrijkste, samen met de batterijduur.
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    meizu!

    zeker qua bass die kun je zo perfect instellen!


    Als je intresse hebt in zo,n speler pm me maar!
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    De Meizu is 1 van mn voorkeuren, ja... Ik hoor alleen wat gemixte geluiden over het dingetje wat betreft oa. de firmware updates.

    De andere kandidaat is de iAudio D2, ik hoor daar ook erg goede verhalen over. Kan iemand die bevestigen?
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de verkeerde firmware update download, heb je een probleem zoals ik dat had. Maar ik heb hem nu weer hersteld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Via DFU tools..!
    Wat ben ik nu blij!! Eindelijk!:thumbs:

    Iedereen die me hierboven geholpen hebben: Bedankt!8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina