Herken ik. Bij mij precies hetzelfde. Ik heb nogthans mijn Xbox direct geregistreerd etc. Tja, wat werkt er nog wel bij M$. De PR waarschijnlijk want die moeten alle zeilen bijzetten. Daar is men nu een strategie aan het bedenken hoe men straks toch 'uit de kast' moet met de Xbox-problemen.
Even offtopic.
Het is toch wel grappig om te horen/lezen wat Todd Holmdahl orakelt. Overal om hem heen vallen de 360'ers uit en hij blijft stug volhouden. Hij lijkt een beetje op de minister van propaganda uit de Irakoorlog. Die gaf in een live-interview bij CNN ook te kennen dat geen Amerikaan Bagdad zou bereiken. In hetzelfde interview reden een heel eind achter hem de Amerikaanse pantservoertuigen voorbij... tja, t'is maar wie je voor de gek wilt houden.
@ FcWinningEleven
Ik heb net even wat anders geprobeerd. Als je de optie Associate a device you registered on the phone with your Windows Live ID kiest kom je in een ander formulier terecht. Hier zet je je naam en het serienummer van je Xbox. Vervolgens kreeg ik dan wel een error (dezelfde als Melmic waarschijnlijk een netwerkstoring... tja Winblows, wat wil je...) maar mijn Xbox staat nu wel als geregistreerd te boek. suc6
Laatst bewerkt: 29 jun 2007