Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Herken ik. Bij mij precies hetzelfde. Ik heb nogthans mijn Xbox direct geregistreerd etc. Tja, wat werkt er nog wel bij M$. De PR waarschijnlijk want die moeten alle zeilen bijzetten. Daar is men nu een strategie aan het bedenken hoe men straks toch 'uit de kast' moet met de Xbox-problemen.

    Even offtopic.
    Het is toch wel grappig om te horen/lezen wat Todd Holmdahl orakelt. Overal om hem heen vallen de 360'ers uit en hij blijft stug volhouden. Hij lijkt een beetje op de minister van propaganda uit de Irakoorlog. Die gaf in een live-interview bij CNN ook te kennen dat geen Amerikaan Bagdad zou bereiken. In hetzelfde interview reden een heel eind achter hem de Amerikaanse pantservoertuigen voorbij... tja, t'is maar wie je voor de gek wilt houden.

    @ FcWinningEleven
    Ik heb net even wat anders geprobeerd. Als je de optie Associate a device you registered on the phone with your Windows Live ID kiest kom je in een ander formulier terecht. Hier zet je je naam en het serienummer van je Xbox. Vervolgens kreeg ik dan wel een error (dezelfde als Melmic waarschijnlijk een netwerkstoring... tja Winblows, wat wil je...) maar mijn Xbox staat nu wel als geregistreerd te boek. suc6
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het idee dat die site meer bedoeld is voor de USA, maar dat kan ik fout hebben ;)
     
  3. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag na 19 werkdagen maar eens gebeld waar hij blijft. Wederom een lieftallige dame aan de lijn binnen paar minuten.
    Toen ik 1 juni belde was de reparatie tijd nog 15 dagen.

    Wat blijkt die 15 dagen gaan pas lopen als X-box op repair centre aankomt. Waar UPS hem afleverd schijnt tussen opslag te zijn, die telt dus niet mee.:confused:
    Ik zit nu dus op 11 werkdagen volgens de M$ telling. Reparatie zijn ze mee bezig en ik kan hem in 1e week juli verwachten.
    Wacht maar weer af, anders weer bellen.


    MFR Date: 2006-01-04
    Probleem: 3 rode leds, Ring of Death
    Overlijden 360: 1 juni 2007
    M$ gebeld : 1 juni, reparatie tijd 15 dagen
    Gebeld en opgehaald UPS: 4 juni
    Afgeleverd M$ repair centre : 5 juni
    Ontvangst mail M$ : 15 juni
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet want bij mij werkt hij wel. Je moet wel precies de goede naam invullen anders krijg je een error.
     
  5. DaMan

    DaMan Guest

    Sorry op aanraden vd. mods dit even verplaatst naar dit algemene topic...

    Echt triest als je dit bericht leest over 'n gamer die al 11 Xboxen heeft versleten: http://www.hdtvinfo.eu/news/news-articles/the-sad-story-about-11-broken-xbox-360s.html

    Een ervan was zelfs geexplodeerd! En Microsoft blijft maar ontkennen dat er problemen zijn...

    Ik heb zelf al 2 keer 2 rode LEDjes gehad. Ik heb de orginele fans vervangen door die van Talismoon & heb dit probleem nu niet meer, alleen heel soms dat die bevriest tijdens 'n spel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2007
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ach ja.. Het is grote pech. Ik heb twee 360's beide launch en nog steeds geen problemen. De persoon in kwestie blijft tevreden met zijn 360 though :)
     
  7. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt idd ! Ben nu binnen en zie dat de status is

    Warranty Status: In Warranty
    Repair Status: Empty Box Shipped to Customer
    _0/

    Nog iets, in het vakje daaronder zie je je gegevens staan. Me plaatsnaam is echter verkeerd gespeld. Maar als ik dit wil veranderen moet ik opeens ook het land verandereb en kan ik alleen maar kiezen uit de USA terwijl ie nu wel gewoon op NL staat... M$ kwaaltje zeker he :b:
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik hieruit opmaken dat MS nu ook xboxen steelt 8)
     
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je xbox360 kapot gaat voor de 2e keer hoe kom je dan in aanmerking voor een gratis game of headseat ter compensatie? gewoon vragen ofzo?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    :+

    Zo die van mij is Maandag al 2 weken weg, Vrijdag daarop op vakantie. Als dat ding er nog niet is als ik terug ben word ik ongelofelijk pissed @ MS ( Ben dat toch al ).

    Trouwens m'n Trackingnummer doet het niet meer 8)
     
  11. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan dat gewoon vragen of eisen.. Je hebt er wettelijk recht op, dus je ze kunnen er gewoon niet omheen..

    Toch best wel schokkend dat er al 7 delen van weet ik hoeveel pagina's met klachten zijn.. :mad:
     
  12. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is heeeeeeel schokkend idd.
    jammer dat de PS3 nog wat aan de dure kant is, anders wist ik het wel.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga me straks toch maar Ninja gaiden uithalen, kan ik weer even verder...
     
  14. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS heeft net mijn 360 bij mij terug gebracht ter info:

    heb hem op 28 mei verstuurd, volgens UPS op 30 mei afgeleverd bij MS, kreeg op 16 juni een mailtje van MS dat hij was binnen gekomen.

    opmerkelijk: heb géén mailtje gekregen dat hij werd terug gestuurd en nog opmerkelijker: op de trackingsite van UPS heb ik elke dag gekeken en zelfs daar stond geen bericht dat hij retour is verstuurd, dus het is voor mij plotseling.

    later meer info, want ik vertrouw MS niet meer, eerst afwachten of hij werkt en voor hoelang......
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Even voor de duidelijkheid, dit is een 'problemen met je Xbox 360' thread. Posts over hoeveel mensen in je friendlist geen problemen hebben, of hoelang je eigen console(s) al probleemloos werken sinds de launch voegen simpelweg helemaal niets toe. Dus dergelijke posts graag achterwege te laten.
     
  16. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb zelf 2 360 versleten aleen dat was in het begin ik had hem gekocht aangesloten en toen kreeg ik het ook.
    dus boos naar MM en kreeg een nieuwe die deed het ook niet dus ik dacht ik stuur hem gwoon naar microsoft. en kreeg binnen een paar weken een nieuwe en die heb ik al een jaar:thumbs:
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem op dezelfde datum opgestuurd, alleen was hij in Deutsland al de 29ste. En ik kan nog onderhalve week wachten...:confused:
     
  18. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een andere 360 terug gekregen, mijn eerste was een lauch-console (nov 2005), deze is nieuwer (nov 2006). de opmerking dat je je eigen 360 terugkrijgt is dus niet altijd waar. ik heb wel het idee dat ie iets sneller loopt (dashboard icons enzo komen sneller op), ook maakt ie een wat ander geluid.... verder ben ik nog geen problemen tegen gekomen. al mijn arcade games lopen net als voorheen....

    hmm, welke game zal ik nu eens gaan aanschaffen? Forza 2 misschien?
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  20. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, mijn 360 is nu dus definitief naar de klote (Ring of Death).

    Wil Microsoft wel even bellen voordat ik op vakantie ga zodat ze hem tijdens die vakantie kunnen fixen, wat wel ideaal is natuurlijk.

    Zou iemand me kunnen vertellen wat ze allemaal vragen voor gegevens? Dan zorg ik ervoor dat ik die allemaal gelijk bij de hand heb, namelijk. Bvd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina