Wat is dit nu weer voor uitleg? "Dus je hebt geen 100% garantie dat je geen problemen krijgt" "Als je geen risico wilt nemen moet je in een bunker gaan wonen"
Wees gewoon eerlijk tegen de gasten die iets vragen. Ik zal het wel doen. Als je de xbox 360 op dit moment koopt. Verwacht na x-tal tijd gewoon stukken. Als je je er niet aan verwacht, en denkt dat het ding perfect gaat bollen, ga je serieus gekwetst worden. Zo simpel is het.
Xbox 360 is de console met de meeste games,... op dit moment. Qua software kan je zeker niet klagen. Maar de console begint meer en meer een andere naam te krijgen, heel spijtig. Maarja, er wordt ook om gevraagd. Ik ben dat hele gedoe ook stilletjes beu aan het worden...
Edit: @ Xwon: Het is toch al terug een tijdje geleden dat Sony gelogen heeft he...
Microsoft liegt op dit moment ook VOLLE BAK he... Maarja, dat weet je zelf ook.
En als ik mag kiezen. Dan heb ik liever de leugens van Sony(puur voor de marketing). Maarja, dat ben ik.
Want Sony heeft in de tijd ook gelogen over de release van ps3,... Maar als ik er nu op terug kijk, had ik juist hetzelfde wss gedaan. Maarja, die CGI filmpjes van Killzone 2 en motorstorm had ik wel niet gedaan. Anuwel ik nu wel benieuwd ben naar killzone 2. Als het een beetje in de beurt komt, ben ik gelukkig
.
Klik om te vergroten...