[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik lees juist wel, dan weet ik of ik em moet downloaden of niet ^^

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje wijven hiero hoor :9. Komen der fillers die buiten de Arrancar ofzo vallen is het gezeik, rekken ze een beetje ist gezeik. En ik durf m`n handen in het vuur te steken dat het ook gezeik is als ze een maand niet zouden airen..

3. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Perhaps, maar misschien hadden ze dan later moeten beginnen oid. In het begin was het tof. De Soul Society arc was tof en daarna werd het ruk. Toen de Arrancar kwamen werd het opeens weer heel gaaf, maar daarna liepen ze weer te kloten met rekken.

Ik baal ervan dat het verhaal niet gewoon wordt gevolgd. Je kunt imo beter een hele arc uitzenden en daarna desnoods fillers dan binnen de arc zelf gaan zitten kutten. En dat laatste doen ze echt enorm en op 2 manieren:

1: Niet een arc in 1 keer uitzenden maar de boel wordt opgerekt met fillers ertussen (=verneukerij, omdat je nooit lekker in dat verhaal gaat komen).

2: Zijn eindelijk de Bounto-fillers voorbij, komen de Arrancar, houden ze die tering (!!) characters uit de filler arc erin :mad:

Eigenlijk horen die punten dus een beetje bij elkaar. 't zijn 2 redenen waarom ik baal vanwege het imo niet goed uitzenden van de huidige arc. :mad:

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de bounto fillers niet zo erg.. toen zat ichigo er tenminste in

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat gebeurd er nu dan allemaal? Kan iemand even een ini mini samanvattinkje typen? :+

Heb de laatste 3 eps niet gezien d8 ik.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Samenvatting:
    Het gaat vooral over Hitsugaya en Matsumoto die een jongetje en zijn zusje vinden. Nou is het jongetje, Shouta, nogal overbeschermend voor zijn zusje Yui omdat hij haar eerder in de steek heeft gelaten bij een Arancar. Deze Arancar heeft iets met Yui gedaan waardoor ze nu bezeten is en door haar spirit power kan die Arancar zich vermenigvuldigen. Deze klonen kunnen zich transformeren in souls en andersom. De Arancar heeft het nu schijnbaar voorzien op de spirit power van Shouta en lokt hem nu dus naar hem toe via Yui. In de laatste ep is iedereen daar achter gekomen.
    Het duurt dus nog maar één ep denk ik.

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm k. thnx.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En geloof me, 't is is totaal niet boeiend. :emo:

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is gewoon zielig hoe totaal niet boeiend deze episode is -_-

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik mijn samenvatting nog eens doorlees klinkt het niet eens zo slecht. Het is gewoon erg matig uitgewerkt. Geen leuke gevechten, weinig boeiende gesprekken, geen mooie effecten ofzo etc. Dit is inderdaad erger dan de Bounto fillers. :mad:

Wat is de reden eigenlijk van heel deze zooi? Lijkt me dat ze toch genoeg materiaal hebben om aan te werken. Een stuk of 5 fillereps midden in zo'n een verhaal is imo best raar.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zo, die filler zooi is nu ook weer voorbij, hoop ik. Deze ep ging opzich nog wel een klein beetje doordat dat gevechtje er nog wel redelijk uit zag.

12. Ashavan

Ashavan Guest

eens kijken of er nog wat fillers komen

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    S-U-F
    en nou kappen met die fillers.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, té suf. Ik wil trouwens jullie niet verder in de put helpen hoor, maar kijkend naar de preview van de volgende ep. komt er nog meer filler. Weet 't niet zeker dus ga me niet slaan! :eek:

:+

Voor de mensen die manga lezen:

Grimmjow heeft gereleased! :eek: En 't is níet mooi.

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Tja ik weet het niet, ik vind het niet erg als ze om de zoveel keer een paar fillers in het verhaal verwerken, vind het eigenlijk wel leuk..

Geeft wat extra diepgang en meer inzicht in de wereld en de characters imo. Maar er is natuurlijk ook nog het verschil tussen goede en slechte fillers.. Sommige fillers uit de bounto saga waren inderdaad om te huilen, minus 2k kudos daarvoor. (De hele Bounto-saga was overigens niet bijzonder boeiend in mijn ogen)
    Maar tegen een paar fillers zoals de afgelopen eps heb ik geen bezwaar, heb er wel van genoten :)

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    =( Het was een baggergevecht.

Maar nu wordt het spannend, eens kijken of Karin het voetbaltoernooi kan winnen :'-(

17. Ashavan

Ashavan Guest

pfft welke filler krijgen we nu weer.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn ook mensen nooit tevreden,

Nee jij bent knap willem :D, en hijs eigenlijk wel vet

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Deze ep was wel heel erg wack. Komop, wanneer zijn die fillers nou eens afgelopen?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alweer?! :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina