De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat het geen 6 miljoen pond was? 8) Als dit zo is dan zou ik hem nog inpakken en op de boot zetten ook. Dat is 6 keer zoveel als dat die eigelijk waard is..

Hoorde trouwens dat Feyenoord achter Eidur Gudjohnsen aanzit. Zou wel flippen als die ook zou doorgaan. :x

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ligt eraan of hij wel zin heeft in een plek op de bank. Makaay is natuurlijk eerste keus voorin.

3. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Lijkt me minder praktisch als ze Smolarek nog binnen weten te halen.

5. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als, het is allemaal nog als, pas wanneer de transfer periode afgelopen is kan je zien hoe de teams er voor staan. voor zover doet feyenoord iig goede aankopen, hopelijk heeft het volgend jaar wel een mooi team om mee naar de arena af te reizen.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vogelzang heeft op TV gezegd dat Smolarek niet in beeld is.

En betreft Eidur Gudjohnsen zou fantastisch zijn als hij kwam maar de kans dat hij daadwerkelijk komt acht ik klein. Volgens mij wou Man Utd um pas geleden ook nog. Maarja hetzelfde zeiden we over Makaay en Gio. Het schijnt trouwens dat Gio bezig is met Eidur over te halen, ze waren goede vrienden.

Maar ik ben echt benieuwd wie er nog meer komt!

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nog even wat nieuws van mijn cluppie:

Bron: Ajax F-Side

Goede zaak als het echt zo is. Wacht toch liever op een officiele bron.

Bron: Ajax F-Side.nl

Klopt sowieso, staat ook op diverse media. Goede zaak!

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Oeh, Daniel de Ridder is zeker welkom.
    Hoop dat het gerucht waar is, vind hem wel een mooie voetballer.

In de zin van zijn voetbalkunsten hé.. 8)

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wel grappig dit. Robben mag dan zo nu en dan wel z'n goede wedstrijden spelen, maar is zo blessuregevoelig als de pest. En Drenthe, tsja.

:lol:

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Robben is geweldig goed. De beste buitenspeler sinds 10 jaar, niveau Messi. Alleen moet hij idd echt leren om schoppen te ontwijken en meer tijd in de fitnesszaal door te brengen zodat hij wat minder snel geblesserd gaat raken. Hij speelt geen goede wedstrijden als hij niet geblesseerd is, hij speelt ongelovelijk. Ik zag hem laatst spelen na weken van afwezigheid en hij dolde direct de gehele defensie van Arsenal (in de FA Cup finale), waarna hij na een schop overigens weer geblesseerd raakte :+

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Robben is niks voor Real Madrid.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Niveau messi vind ik een beetje overdreven. Hij is wel goed maar ik ben geen fan van um.

En Drenthe moet oppassen vind ik, hij is op dit moment enorm gehyped door 1 tournooitje. Ik hoop dat hij op beide benen blijft staan en nu niet gelijk naar Real Madrid gaat. Want in de competitie moet hij het nog maar bewijzen. En hij zal sowiezo weinig aan spelen toekomen daar.

13. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    bah bah heeft feyenoord nou echt zoveel geld nodig om een beetje te kunnen voetballen :+ achja maak me nog geen zorgen kijk maar naar real die presteren het ook vaak zat om nog 3e of 4e te worden met zo'n team

volgens moeten ze bij feyenoord eerder een goede nieuwe trainer kopen a la foppe de haan die er een hechte groep van kan maken en dan kunnen ze pas echt goed gaan spelen.

en henry naar barca had eik verwacht dat hij vorig seizoen al zou gaan maar nu dan toch eindelijk...naar zijn droomclub de nieuwe nr 14

helemaal mee eens

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    zoveel geld heeft feyenoord niet uitgegeven. Pas 7 miljoen ofzo. Is gewoon slim ingekocht en was ook wel nodig na jaren van kut aankopen.
    Vorig jaar hebben ze ook iets van 10 miljoen besteed hoor. Alleen gaven ze hun geld uit aan slechte spelers.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En terecht, overgewaardeerd mannetje.

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Er is sowieso 4 miljoen uitgegeven aan hofland, makaay en de cler weet ik niet.
    AZ wilde wel de hoofdprijs voor De Cler, dus reken op 2 of 3 miljoen ongeveer.
    Dan heb je ook nog makaay.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er komt ook nog het salaris van Gio en Makaay bij, denk dat ze wel bij de topverdieners van de Eredivisie horen en dus rond de 1 miljoen per jaar krijgen

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De cler was rond de 2.8m

Makaay zal niet zoveel geweest zijn.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Bayern heeft zeker niet moeilijk gedaan om Makaay te laten vertrekken. Hij sowieso nog amper spelen door het aantrekken van Klose en Toni. Je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat Makaay een paar miljoentjes is gekocht. Tot nu heeft Bayern alleen veel inkomsten gekregen door het verkopen van Hargreaves. Ik gok dat Feyenoord tussen de 4 en 5 miljoen heeft betaald voor Makaay.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    volgens transfermarkt.de heeft Makaay 5 miljoen gekost. Die site is meestal wel redelijk betrouwbaar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina