[TV] de Gouden Kooi

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 14 jun 2007.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het loopt een paar dagen achter. Bijna een week geloof ik.

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Elke aflevering is een compilatie van één of twee dagen. Het is daarom ook normaal dat we een beetje achterlopen.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik heb het vandaag weer eens gekeken, en het niveau was niet echt bijster hoog..

maar vermakelijk dat wel:)

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al dat geschreeuw, tyfus wat haat ik die natatsia xD

Lekker je kindje achterlaten om daar gratis boob-jobs en weet ik nog allemaal wat meer te laten doen, en het ergste is, ze vind nog van zichzelf ook dat ze een goede zelfbeheersing heeft, en dat ze een vrouw met klasse is :emo:

5. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het wel mee eens maar het blijft toch leuk om te zien hoe die mensen zich voor schut zetten!

:lol:

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, wat dat betreft ben ik het ook met jou eens, het is heerlijk hoe dit trieste zooitje ruzies blijft maken etc etc etc, ik lach me ook rot daar voor de TV. Alleen af en toe erger ik me dan ook te pletter aan mensen zoals Natatsia :p

7. basovich

basovich Guest

is toch focking nie normáal:eek:

:+

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom Huub zo bang is voor Dennis, hij is evengroot en tegen Brian, Jaap en Nathanael durfte hij ook en nou ineens niet.

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dennis is leuk \o/

10. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat amanda nooooiit stopt met drinken :+

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Moet je nagaan dat al deze mensen nog terug de "echte wereld" in moeten. Hoe kan een Jaap of Natasia nu ooit nog geaccepteerd worden?

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jaap is cool ;). Maar echt te goor dat ze die vuile rot tieten van Natasia gewoon op tv laten zien. Ik heb ze trouwens al een paar keer per ongeluk gezien op Youtube. Levensgevaarlijk :+ .

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vraag me echt af hoe hun leven na de gouden kooi eruit ziet, k vraag me sowieso af hoe lang het door zal gaan, want als er nog maar 2/3 mensen over zijn, die gaan er echt niet meer zomaar uit.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vraag me vooral af of er misschien een héél klein beetje geregisseerd wordt. Daar ben ik wel benieuwd na. Want het gaat er wel zwaar overdreven aan toe daar. Ik bedoel, die Huub en Dennis zijn echt gek geworden. Die Natasia (die er eindelijk uitgaat, wat een takkewijf!) met z'n ruzie met Jaap. Wat een teringzooi. Maar 't is wel leuk erna te kijken. Vooral nu er die nieuwe brunnete bij zit.

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik denk wel meer dan een beetje.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het grootste deel van de dag zijn ze anders niet aan het ruzieën, maar dat zenden ze natuurlijk niet uit.

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Het lijkt me ook erg vermoeiend om als acteur de hele dag te ruziën. :+

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Toch lijkt het me niet dat het geacteerd is al hoewel die Dennis wel heel erg snel ruzie gaat zoeken, die anderen snap ik nog wel die zijn elkaar gewoon zat na zoveel dagen met elkaar opgescheept te zitten.

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik zou ook meteen ruzie hebben met al die weirdo's in dat huis.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tijd voor een DGK update:

Jaap:
    Natasia:
    Natasia is natuurlijk ook weer bezig, na Jaap heeft ze ook Nadia aangevallen.
    Dit heb ik gejat van het FOK forum :+:

Deel Deze Pagina