Vraag over nieuwe xbox360 kopen.
--------------------------------------------------------------------------------
Gegroet xboxers,
dit is sortoff eenzelfde topic als sommige andere die hier al staan maar met een twist en enkele andere vragen dus ik geef er ff een eigen topic aan.
Ik heb mijn xbox gekocht toen die uitkwam (een gewone xbox) maar die doet het nog maar 1% van de tijd (bij de rest krijg ik het rode lichtje).
De harde schijf maakt zo'n "schavend geluid" als die het niet doet.
Anyway ik heb zo'n 60 games en ik wil forza 2/halo 3 etc spelen (ofcourse
) dus ik wil een keer een xbox 360 gaan kopen.
Aangezien mijn xbox ook kapot is gegaan
(waardoor dan ook) heb ik deze vragen.
Mijn vragen zijn de volgende;
1. Ik heb wel wat gelezen over de xbox360 problemen met krassen en oververhitting e.d.
Ook gelezen heb ik dat alle nieuwe xbox360's worden uitgerust met een extra heatsink.
Graag wil ik er natuurlijk zo een hebben (sommige mensen hebben er 3 of 5 of zelfs 8 gekocht... ik hou het er bij 1 for sure).
Maar hoe weet ik wat voor xbox360 ik koop? Zijn alle xbox360 na xx datum de "nieuwe" versie?
2. Welke games zijn allemaal compatible nu? En klopt het dat er nou niet meer aan gewerkt wordt om er meer compatible te maken?
3. De HD van de xbox360 vervult precies dezelfde functie als bij de xbox toch?
Want dan kan ik net zo goed gelijk de special edition kopen of wat er ook voor pack soorten zijn.
4. De xbox360 is nog niet goedkoper geworden? Nog steeds zelfde prijs toch?
Is er een soort verwachtings patroon wanneer zoiets gebeurt? Naar aanleiding van tijdsduur/vorige/andere consoles?
5. Neem aan dat de HD's niet compatible zijn op een bepaalde manier?
Probeer nu iedere keer de xbox en als die het doet moet ik snel een vriend bellen zodat we weer baldurs gate of zo gaan doen en het uitspelen voor mijn xbox echt de geest geeft.
Bij voorbaat dank
.
Klik om te vergroten...