1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan, maar wat wil je er mee doen?
     
  2. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben baseball fan, en ben ook gek op andere US sports waarvan de titels nooit voor PAL systemen uitkomen. Daartoe wil k naast mn PALconsole een NTSCconsole hebben zodat k die spellen kan importeren en kan spelen.

    En als k dan evengoed die games online kan spelen is het helemaal mooi!
     
  3. lennard360

    lennard360 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    neem dan meteen een xbox 360 elite (it ownzzzzz)
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraag van iemand verplaatst:

     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    IE error, nvm this one.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Nvmd ik ben een noob, manual niet goed gelezen. :+
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraag over nieuwe xbox360 kopen.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Gegroet xboxers,

    dit is sortoff eenzelfde topic als sommige andere die hier al staan maar met een twist en enkele andere vragen dus ik geef er ff een eigen topic aan.

    Ik heb mijn xbox gekocht toen die uitkwam (een gewone xbox) maar die doet het nog maar 1% van de tijd (bij de rest krijg ik het rode lichtje).
    De harde schijf maakt zo'n "schavend geluid" als die het niet doet.

    Anyway ik heb zo'n 60 games en ik wil forza 2/halo 3 etc spelen (ofcourse:+) dus ik wil een keer een xbox 360 gaan kopen.
    Aangezien mijn xbox ook kapot is gegaan :'-( (waardoor dan ook) heb ik deze vragen.


    Mijn vragen zijn de volgende;



    1. Ik heb wel wat gelezen over de xbox360 problemen met krassen en oververhitting e.d.

    Ook gelezen heb ik dat alle nieuwe xbox360's worden uitgerust met een extra heatsink.
    Graag wil ik er natuurlijk zo een hebben (sommige mensen hebben er 3 of 5 of zelfs 8 gekocht... ik hou het er bij 1 for sure).
    Maar hoe weet ik wat voor xbox360 ik koop? Zijn alle xbox360 na xx datum de "nieuwe" versie?

    2. Welke games zijn allemaal compatible nu? En klopt het dat er nou niet meer aan gewerkt wordt om er meer compatible te maken?

    3. De HD van de xbox360 vervult precies dezelfde functie als bij de xbox toch?
    Want dan kan ik net zo goed gelijk de special edition kopen of wat er ook voor pack soorten zijn.

    4. De xbox360 is nog niet goedkoper geworden? Nog steeds zelfde prijs toch?
    Is er een soort verwachtings patroon wanneer zoiets gebeurt? Naar aanleiding van tijdsduur/vorige/andere consoles?

    5. Neem aan dat de HD's niet compatible zijn op een bepaalde manier?
    Probeer nu iedere keer de xbox en als die het doet moet ik snel een vriend bellen zodat we weer baldurs gate of zo gaan doen en het uitspelen voor mijn xbox echt de geest geeft. :D

    Bij voorbaat dank:).
     
  8. skyghene

    skyghene Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je licht bekraste DVDs en 360 games speelt, zal de laser het dan eerder begeven? Ik heb namelijk wat films en die haperen soms een beetje, persoonlijk vind ik het niet erg, maar als m'n 360 er aan gaat overlijden stop ik er wel mee.
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik kan je op een paar vragen in elk geval antwoord geven ;)

    1- ...

    2 - Hier staan alle xbox games die tot nu toe afspeelbaar zijn op de 360. Er worden soms nog wel een aantal titels toegevoegd, maar het wordt wel steeds minder.

    3 - De HD wordt natuulijk gebruikt om savegames op te slaan maar dat is eigenlijk maar een klein onderdeel. Je kan er gratis trailers en demo's op opslaan, er muziek opzetten (moet wel vanaf CD) en er extra content op downloaden. Ik zou je dus zeker aanraden om een primium pakket (met HD) te kopen. Bij een core zal je alsnog mem-card moeten kopen en dat maakt het prijsverschil wat mij betreft wel erg klein.

    4 - De prijs is nog niet officieel gezakt hoewel er al wel hier en daar aanbiedingen wordden gedaan. Goed zoeken. Microsoft zelf heeft nog niks over een prijsdaling gezegd, misschien doen ze dat op de komende E3.

    5 - Savegames kunnen helaas niet overgezet worden van de oude naar de nieuwe xbox.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  10. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand dit ook????:
    Download soms een video van Marketplace, maar is dan nergens meer te vinden op mijn harde schijf!
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de problemen ook gehad , maar bij mij was het behoorlijk ernstig.
    De HDD was aan het overlijden.
     
  12. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je kijken bij all video's, misschien kan je hem zo wel vinden.
     
  13. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel geluid, geen beeld meer

    Mijn broertje heeft een probleem, sinds kort zie je het beeld van de xbox niet meer. Het geluid hoor je nog wel.

    We speelden weken achtereen pro evo 6 bij hem. Dit ging goed, totdat de xbox tijdens een match ineens rare kleuren gaf. Vervolgens viel het beeldsignaal weg. Sindsdien hebben we hem een paar keer aan de praat gekregen. De ene keer doet de xbox het eventjes, wanneer we clean starten op HDTV (hij heeft een 50/60hz tv). De andere keer doet het juist wanneer we de schakelaar omzetten naar tv.

    Hij werkt met de standaard composite kabel... Ik heb de xbox bij mij thuis op mijn hd scherm gecontroleerd, hier werkt de xbox prima op true HD....

    Bij hem hebben we de xbox aan 3 tv's gehangen, in alle gevallen dezelfde problemen. We hebben op alle tv's alle ingangen geprobeerd. We hebben ook mijn composite kabel op zijn xbox en zijn tv's geprobeerd. Het lijkt wel alsof de xbox voor de eerste keer goed start...en dan bij herstarten een failure meemaakt, waardoor het beeld niet wordt doorgegeven. Nogmaals het geluid hoor je wel. Soms zie je heel kort een rode ring knipperen....maar dat gaat dan direct over in de standaard groene ring.

    De settings staan goed...we hebben het geprobeerd op 50hz en 60hz...zelfde problemen (bij xbox360 settings).

    De xbox is twee maanden terug twee jaar oud.....

    Kent iemand dit verschijnsel? We hebben sterk het vermoeden dat er een defect is aan de xbox....

    Bedankt...
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Jou xbox360 kan nog geen 2 jaar oud zijn want hij is in december 2005 pas uitgebracht.
     
  15. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor DVD-drive jouw nieuwe Xbox 360 zal hebben en verdere verbeteringen is altijd onbekend met een dichte verpakking. Of je zou in de winkel de Xbox 360 mogen testen en dan kijken welke drive het heeft, maar daar zitten ze meestal niet op te wachten.

    Dit is niet te voorspellen. Al sinds de zomer van 2006 zijn er geruchten over een mogelijke prijsverlaging. Persoonlijk denk ik dat Microsoft wacht totdat Sony de eerste stap zet met hun PlayStation 3.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een nieuwe xbox 360 gekregen paar maanden terug toen mij xbox 360 kapot ging. Ik dacht zonet aan console registeren. Maar dat gaat dus niet. Nummer zou al gebruikt zijn. Dus mijn vraga is heeft Microsft dat zelf dan al gedaan?
     
  17. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik krijg niets. Kan eentje aanmaken maar als ik dat doen krijg ik dat serial nummer al in gebruik is.
     
  19. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekend het als de lampjes van de ring op je 360 controller rondjes gaan draaien? battery low ofzo? kon het niet vinden in de handleiding
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad.

    Had gisteren de accu's van beide controllers leeg , wilde de 3e pakken maar deze had ik ook niet opgeladen |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina