610 Punten inmiddels. Heb nu alsnog de achievement gehaald mbt de beste equipment voor mijn overlord (fully upgraded). Ook de ultimate minion horde achievement heb ik gehaald.
Tip om deze laatste achievement gemakkelijk te halen:
Speel het spel eerst uit. Ga dan verder dmv de continue optie. Zorg eerst dat je aan het maximum (= 50) minions zit. Gebruik dan de portal van de desert map en kies voor het dorpje waar je Jewel moest "vangen". Je zult zien dat er geen dieven meer zijn. Ik ben ook geen slangen meer tegengekomen. De tonnen en kisten zijn er nog wel... dus upgraden die hap! Je vindt hier gouden equipment en die zorgen ervoor dat je minions maximaal (als ze allemaal met deze gouden spulletjes rondlopen) op 400% kracht komen. En dat is tevens het maximum, dus achievement binnen. Mocht je in het eerste dorpje niet voldoende gouden spullen, dan kun je altijd nog via het pad waar al die vuurkevers lopen naar het andere dieven dorpje gaan. Daar zijn ook voldoende tonnen en kisten te vinden (vooral achterin het dorpje waar je eerder nog een slang hebt moeten verslaan). Als zelfs dat niet genoeg is kun je altijd nog op en neer zappen van de desert naar je kasteel en weer terug. De kaart is nu weer gevuld met tonnen. In totaal kostte het mij 15 minuten om deze achievement te halen. Eitje dus!
Op nu naar de 10.000 essence achievement.
Over de ultimate tower achievement: heb ik het nu goed begrepen en is deze alleen te halen als je puur evil speelt?
Laatst bewerkt: 4 jul 2007