1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dan vermoord je toch eerst die warriors :cool:
    Bij mij kwamen ze niet terug. En haar daar in brengen had ik ook geluk in want ze liep er zelf in 8)



    Heb nu ook alle tower objects \o/ die in die elvenstad was de laaste :)

    edit: waar vind je die gamepictures bij dit spel? Zijn die gratis of kosten die toch wat geld?
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb eerst gewoon alle warriors gekilld en daarna me pas bezig gehouden met en achtervolgen van dat wijf.

    Het insluiten gaat als volgt:

    -----P------ Legenda:
    -----,,------ P = Portal
    -,,,,M,,M,,,,- M = Plaatsen waar je je minions moet neerzetten
    -,,---,,---,,-
    -,,,,M,,M,,,,-
    -,,---,,---,,-
    -,,---,,---,,-
    -,,,,M,,M,,,,-
    -----,,------

    En dan gewoon de hele tijd achter die thief aanrennen.

    Marketplace>Theme's and Gamerpictures>New Gamerpictures>Overlord

    De minion gamerpictures vind ik erg dope. Ze kosten wel geld.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het Succubus standbeeld krijg je als je de leider van de Succubus en de rode orde heb verslagen. Je kan hem beneden vinden bij de grafkist waar je aan het begin van het spel vandaan komt. Dat is bij het hart van de toren.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ah dan moet ik er nog over denken om ze te halen, want ik heb nu een vet coole gamepicture O-)
     
  5. sparoodje

    sparoodje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    maar lol die warriors komen steeds nieuwe bij hoe dan :confused: na tijdje heb ik geen minions meer en dan kan ik weer terugtrekken naar de toren
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Raar, bij mij was dat niet :eek:

    Misschien je iets mollen ofzo :p
     
  7. sparoodje

    sparoodje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ben al verder ;)
     
  8. sparoodje

    sparoodje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf zit al weer vast :p bij die boss in spree moet die 2 monster kille maar waar zet je de minions neer om er op te kome ?
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Op dat houten geval bij de poorten. Groene minions werken het beste.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je bedoelt als je haar naar de portal wilt lokken? Ik zou sowieso je minions even achterlaten en zelf er op uit trekken om die dieven in elkaar schoppen. Daarna kun je Jewel op je gemak naar de portal toe drijven. Zij zal je minions niet aanvallen. Lastig stukje trouwens... ik kreeg haar in eerste instantie echt niet fatsoenlijk naar de portal toegelokt; ze liep steeds een andere kant uit, ook al had ik bepaalde passages afgeblokt met mijn minions.
     
  11. sparoodje

    sparoodje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je makkelijk khan verslaat ? ga telkens zo rond de helft van zijn hp dood en alle minions:confused:
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zorg eerst dat je genoeg minions hebt. Ga wat beetles verslaan in de arena.
     
  13. sparoodje

    sparoodje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    welke keus raad je t meest aan voor meerderheid Groen of Bruin ?
     
  14. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement van 10.000 lifeforce verzamelen. Moet je die op een game halen, dus als je overnieuw begint moet je tevens overnieuw beginnen met verzamelen? Of loopt de teller door als je overnieuw begint om bijv. 100% corrupt te worden?
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe versla je die baas dat oog in die spree dungeons?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    1. Staat die zak in de groen minion grot, of er vlak buiten in het water?

    2. En waar staat die goudzak in de Arcanium mijn? Moet ik dan ook weer door een kordon aan klotedwergen, of is dat aantal beperkt als ik er al eens helemaal door ben geweest? Het belangrijkste is die zak in de mijn.

    3. Waar precies staat die zak dicht bij Melvin's huis of er net in? Kun je met dat ook even vertellen?

    Verder heb ik nu bijna geen minions meer, maar ff alleen een paar keer door Spree heen en ik heb weer een legertje bruine. Die anderen zijn lastig te krijgen, tenzij iemand nog tips heeft buiten de arena om? Daar heb ik ook al 30 tot 50 moeten begraven. Ik dacht ik pak de zombies en hun meesters, maar die geven logsicherwijs geen lifeforce af. Hebben jullie nog makkelijke wezen die wel lifeforce afgeven in de arena?

    Ik kon vandaag aan het begin over slechts 20 minions maximaal beschikken, nu zijn dat er maximaal 35. Schiet dus niet redelijk op.

    En hoe precies kan ik in dat fort bij Melvin komen? Als ik die brouwerij uitkom, dan sta ik voor een brug bij een fort waarvan de hendel aan de overkant van een ravijn is. Hoe kom ik dat fort in, wat kan ik daar verwachten en hoe kan ik het snelst bij Melvin komen om zo snel mogelijk van die irriantie Dwergen af te zijn? Ik haat ze, en ze moeten dood. ;):)8)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    610 Punten inmiddels. Heb nu alsnog de achievement gehaald mbt de beste equipment voor mijn overlord (fully upgraded). Ook de ultimate minion horde achievement heb ik gehaald.

    Tip om deze laatste achievement gemakkelijk te halen:

    Speel het spel eerst uit. Ga dan verder dmv de continue optie. Zorg eerst dat je aan het maximum (= 50) minions zit. Gebruik dan de portal van de desert map en kies voor het dorpje waar je Jewel moest "vangen". Je zult zien dat er geen dieven meer zijn. Ik ben ook geen slangen meer tegengekomen. De tonnen en kisten zijn er nog wel... dus upgraden die hap! Je vindt hier gouden equipment en die zorgen ervoor dat je minions maximaal (als ze allemaal met deze gouden spulletjes rondlopen) op 400% kracht komen. En dat is tevens het maximum, dus achievement binnen. Mocht je in het eerste dorpje niet voldoende gouden spullen, dan kun je altijd nog via het pad waar al die vuurkevers lopen naar het andere dieven dorpje gaan. Daar zijn ook voldoende tonnen en kisten te vinden (vooral achterin het dorpje waar je eerder nog een slang hebt moeten verslaan). Als zelfs dat niet genoeg is kun je altijd nog op en neer zappen van de desert naar je kasteel en weer terug. De kaart is nu weer gevuld met tonnen. In totaal kostte het mij 15 minuten om deze achievement te halen. Eitje dus! :)

    Op nu naar de 10.000 essence achievement.

    Over de ultimate tower achievement: heb ik het nu goed begrepen en is deze alleen te halen als je puur evil speelt?
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup of evil

    aangezien het mother goddes statue houden (die er voor nodig is) een evil act is
     
  19. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    1. Staat die zak in de groen minion grot, of er vlak buiten in het water?
    Er vlak naast in het water.

    2. En waar staat die goudzak in de Arcanium mijn? Moet ik dan ook weer door een kordon aan klotedwergen, of is dat aantal beperkt als ik er al eens helemaal door ben geweest? Het belangrijkste is die zak in de mijn.
    Er zijn geen dwergen meer met vlammenwerpers en zoveel dwergen zijn er niet. Je weet nog die paden met lava waar je de hele tijd schakelaars over moest halen? Tussen die paden ligt nog een pad en aan het einde van dat pad ligt een goudzak.

    3. Waar precies staat die zak dicht bij Melvin's huis of er net in? Kun je met dat ook even vertellen?
    Je moet het pad rechts van Melvin's huis volgen en aan het eind staat de vlammende zak goud.

    Verder heb ik nu bijna geen minions meer, maar ff alleen een paar keer door Spree heen en ik heb weer een legertje bruine. Die anderen zijn lastig te krijgen, tenzij iemand nog tips heeft buiten de arena om? Daar heb ik ook al 30 tot 50 moeten begraven. Ik dacht ik pak de zombies en hun meesters, maar die geven logsicherwijs geen lifeforce af. Hebben jullie nog makkelijke wezen die wel lifeforce afgeven in de arena?
    Als je een mooie set van Arcanium draagt kan je in je eentje de beetles verslaan dan kan je ook geen minions meer verliezen;)

    En hoe precies kan ik in dat fort bij Melvin komen? Als ik die brouwerij uitkom, dan sta ik voor een brug bij een fort waarvan de hendel aan de overkant van een ravijn is. Hoe kom ik dat fort in, wat kan ik daar verwachten en hoe kan ik het snelst bij Melvin komen om zo snel mogelijk van die irriantie Dwergen af te zijn? Ik haat ze, en ze moeten dood. ;):)8)
    Goldo is direct achter de brouwerij maar je moet eerst wat water minions links van de brug het water in sturen en dan kunnen ze rechts van de brug eruit om met het wiel de brug te maken.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als ik armor maak, is het dan beter om veel minions op te offeren of niet al teveel. Wordt je armor flink sterker als je meer opoffert of valt dat wel mee?
    En als je wapens/armor voor minions koopt en je huidige minions gaan dood, is hun armor dan ook weg als je nieuwe oproept?

    PS: Heb Mellow Hills nu helemaal af :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina