Ok, daar gaan we dan.
Duidelijk herkenbaar als je het mij vraagt.
Nou en of het de officiele stem was! Ik heb zelfs docu's achter de schermen gezien waar je die gast de stem in ziet spreken! Het was overal in de media en was één van de grootste pluspunten van de film volgens vele. Was anders even blijven zitten tijdens de credits dan had je z'n naam voorbij zien komen .
Je gaat naar een film waarin robots veranderen in auto's en vliegtuigen en dan verwacht jij een diepgaand verhaal?
Moet het alleen maar moord en doodslag zijn dan? Ik kan begrijpen dat het misschien niet jou ding is, maar als ik zie dat de hele zaal in een deuk lag zal het allemaal wel meevallen. Ik vond het juist een leuke afwisseling en ik was blij dat de film zichzelf niet zo verschrikkelijk serieus nam.
Veel research op de film heb je volgens mij niet gedaan als een Transformers fan. Er was al langer bekend dat Megatron niet in een pistool zou veranderen, omdat ze daar in de film zo weinig mee konden doen. Hoe zou Megatron volgens jou moeten ontsnappen uit de basis dan? Even veranderen in een pistool om vervolgens op de grond te vallen?
Een beetje research van tevoren verichten kan al wonderen doen, aangezien er in zat specials en trailers al genoeg prijsgegeven werd welke kant de film op zou gaan.
Het enige wat ik jammer vond was dat de Decepticons zo verschrikklijk weinig screentijd kregen. Graag had ik meer actie van Barricade en Starscream gezien. Barricade is op een gegeven moment zelfs helemaal weg en Starscream zegt net 1 zin volgens mij.
Laatst bewerkt: 6 jul 2007