MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    De charger om via het stopcontact op te laden hoef je niet officieel te kopen hoor. Je kunt ook gewoon ergens bij een elektronica winkel een D/C adapter kopen en die dan in dat ´witte blokje´ doen. Dat je erbij krijgt.

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Zo, ik zoek een leuk apparaatje om muziek- en videobestanden mee af te kunnen spelen.
    Ik heb nu een prutdingetje, maar wil wel graag wat beters ter beschikking hebben wanneer ik in in Spanje ben.

Nu zijn er enkele namen die zich classificeren, onder andere de 'Creative Zen Vision:M' en de 'Creative 2gb zen v plus'.
    Maar er is natuurlijk meer goeds op de markt, en daarom wil ik even vragen wat een goede keuze zou zijn.

Wat is in jullie ogen de speler met de beste Prijs/kwaliteit verhouding?
    En welke speler zou ik moeten kiezen en waarom?

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb gister de Creative zen vision (30 gb) gekocht en man oh man!!!\o/_O_
    Er staan nu 563 songs op,en ik heb 3 films erop staan van circa 1,5 uur en heb nog 23 gb over.
    Ook is het beeld gewoon echt prachtig,ontzettend scherp! en mooie kleuren!
    Ook is het geluid gewoon ziek! (wist niet dat als je een film op dit ding keek er zo,n goed geluid uit 2 oordopjes kon komen)_O_

Ook is de software erg gemakkelijk,elke n00b kan er mee overweg.
    Dus laat je niet altijd maar ompraten van ipod dit en ipod dat want ga maar eens wat reviews lezen over het net en je zult zien dat de meeste mensen de creative zen vision verkiezen boven de ipod video!
    Hij kost mischien wel 250 euro (voor de 30 gig versie)
    Maar man is hij het waard zeg!!

Op deze foto is trouwens het verschil van beeld te zien ipod vs de zen

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=1533

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    De 'Zen v Plus' is voor 80 Euro te verkrijgen.
    Wat is er dan zoooo veel beter aan deze Vision M?

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    euhh... meer gig,Fm tuner,films erop kijken,Fotoos bekijken,microffon etc etc

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    30 Gig hoeft van mij niet per se, en films & foto's kijken kan ook met de Zen V Plus.

Dat is nou net het probleem.
    De Vision M is natuurlijk een geweldig apparaat, maar ik weet niet voor welke ik moet gaan wanneer ik naar de prijs/kwaliteit verhouding kijk.

Het scheelt namelijk wel even 170 euro.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Veel van die dingen die je opnoemt heeft de plus ook (video, fm etc.). Het belangrijkste verschil is dat je films kan kijken op de M en idd meer gig.

8. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt dat je op vakantie gaat en ik neem aan dat dat ongeveer 2 weken zijn de zen V plus heeft 2 gig. Dat is meer dan genoeg in het dagelijks leven omdat je als je de muziek of films zat bent je ff naar je computer toegaat en er wat anders opzet maar op vakantie kan dat niet dus zul je keuzes moeten gaan maken qua muziek en films. Als je er "legale" film op wilt zetten dan ben je al ruim 1 gig kwijt (als je gedownloade films erop zet dan is dat rond de 600 mb ruimte) dus als je er 2 films opzet dan is dat ding in principe vol en dan heb je geen eens muziek. Dus dan is een 30 gig speler wel wat handiger.

Ik zelf heb de meizu 6 gb speler: http://kieskeurig.nl/product/9CA2CE8C2C4B26D6C12571E800452376.htm

Deze kost zo rond de 120 - 130 euro en dat is in principe een goed alternatief.
    Ik vind dit zelf echt een top ding. Het bladeren in het menu is in het begin nogal wennen maar na een tijdje blader je als een gek door alle nummers heen, het is een klein apparaatje met een groot scherm (voor de grootte van het apparaatje).
    Het enige nadeel is eigenlijk dat je je films met de bijgeleverde software eerst moet omzetten (duurt 5 - 10 min) voordat je deze op de speler kan afspelen.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, als ik dat hier zo lees raad me weer iedereen de Creative Zen Vision M aan.

Maar ik twijfel heel erg omdat ik de Ipod Video voor 200 euro kan krijgen. (zelfde bedrag als de Vision M dus). En toen ik gister bij de media markt was hadden ze de Vision M niet eens, gewoon omdat er te weinig vraag naar was.

Maar als ik dit hier zo lees dan moet ik mischien toch maar voor de creative gaan.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nee hoor ik raad je de meizu aan! :)

Super lage prijs voor een prima kwaliteit!

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar hoeveel GB heeft die meizu dan? En hoeveel kost die;)

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    8gb 160 euro

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    169 en is 8 gb o ja sorry voor xbw leden 159 :)

Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Appie, stel ik wil zo'n Meizu bij jou kopen, hoe gaat dat dan te werk? :)

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar voor 30 euro meer zou ik dan de creative zen hebben van 30 GB. Dat is toch zo'n 22 GB meer.

Of heeft de Meizu andere extra's of waar zit het 'm in?

Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb jij een eikel van een verkoper gehad. hij heeft namelijk 0 verstand van wat ie uitkraamt .. de full accesory pack bij mp3shop is gewoon alles creative. en verder zoals al gezegd werd : koop een simpele dc adapter wat z`n werk ook gewoon doet... Maargoed het blijft je eigen keus..

Waarom die meizu duurder is : kleiner formaat kleinere techniek= duurder..

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit zu eigenlijk nog te twijfellen tussen de ipod Video en de Creative Zen Vision M. Maar als jullie mij een van deze twee moeten aanraden, dan geloof ik dat het meerendeel hier toch gaat voor de Creative zen he.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zeker weten:thumbs:

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  20. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mp3shop is denk ik wel de beste mp3 winkel in Nederland. Snelle levering (voor 9 uur (oid) besteld volgende dag in huis) en goede service.
    Beslist doen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina