[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Darker than Black is wel een goede serie met een serieus verhaal en een grimmige setting, alleen blijven de subs wat achter.

History Greatest Disiciple Kenichi is ook goede serie maar deze moet het vooral hebben van z'n humor en de gevechtscènes zijn ook te pruimen terwijl heb verhaal nog acceptabel is. Wederom blijven de subs van de reeks ook wat achter.

Dan hebben we nog Claymore. Grimmige sfeer en verhaal en bloederige actie om het kort samen te vatten. Hier hebben we gelukkig wel een wekelijkse sub van :).

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Wolf's Rain al gezien? Is zeker geen slechte anime
    Verder heb ik hier als nieuwe dvd nog Utawarerumono liggen, lijkt me ook wel interessant.
    Als je wilt kijk ik er wel een paar episodes van om te kijken of t iets is.

Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Aaah haha, super. :cool:

En ja, ik kan je Claymore en Darker Than Black aanraden. Beiden erg goed. Ook wil ik er Heroic Age aan toevoegen, echt een super serie en erg mooi.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Claymore en Darker Than Black dus maar eens proberen. Ik leg mijn anime-lot bij deze dus in jullie handen ;)

5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ohhh Manabi Straight is zooo goed jammer dat het maar 12 eps is

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb Darker Than Black al sinds de eerste episode gesubt is (tuurlijk, het is van de makers van FMA _O_), maar ik had het nog helemaal niet gekeken. Nu de eerste twee episodes gekeken en ik vind m erg cool!

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, de 3 beste series van afgelopen seizoen vind ik Gurren-Lagann(nog bezig, 14 eps gesubt), Dennou Coil(nog bezig, 6 eps gesubt) en Sola(compleet, 13 eps).

Verder kan ik ook Bokurano en Lucky Star aanraden.

8. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    zo net Manabi Straight afgekeken en ik vond em super alleen even down side toen de school fair in moeilijkheden zat, maar het einde was geweldig _O_

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vergeten te vermelden: kunnen jullie aangeven welke idd al klaar zijn? (zoals ravage)

Willekeurig wat van jullie aanraders aangezet:

Sola
    Manabi Straight
    Claymore

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Darker than Black is nog bezig, 12 episodes gesubbed en van de 13de is al een tijd de raw uit.

Claymore is nog bezig, 14 episodes al gesubbed en deze komt iedere woensdag (af en toe donderdag) uit.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik blijf naruto en bleach wel volgens vooralsnog, eentje erbij lijkt me eerste genoeg.... welke vindje leuker?

ach boeien ik ga gewoon voor allebei :+

Heroic Age kan ik de eersten zo snel niet vinden.

edit: en tnx allemaal voor de adviezen!

edit 2: darker than black wordt gedaan door Shinsen, echter hun laatste sub is van 20 juni hebben ze de serie laten vallen?

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Moest ik de beste er uit kiezen, dan heeft Darker than Black toch m'n voorkeur. Maar deze komt zo onregelmatig uit dat je beter Claymore er gewoon bijneemt :+.

Jah, de serie hebben ze gedropped omdat die gelicensed is. Je moet echter zoeken naar de subs van Sudo. Deze zijn allemaal in HD met de .mkv extensie ;).

13. Shizzel

Shizzel Guest

Ik zag laatst trouwens Full Metal Alchemist OVA's, zijn die echt superieur qua beeldkwaliteit of niet?

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    de beste beeldkwaliteit anime die ik heb gedownload is hataraki man maar die is niet leuk :9

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    allemaal private |:-

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Utawarerumono (yay kan t eindelijk goed typen :D) nu tot ep 3 gezien, moet zeggen dat het verhaal nog een beetje vaag is, maar dat moet denk ik nog komen.
    Verder echt geen verkeerde anime en het heeft zeker z'n momenten.

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah....geintje mag ik hopen?:confused:

Utwarerumono was een prima anime, alleen hebben ze de laatste 7-8 eps nogal verneukt qua verhaal, dat is wel een zware domper.

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Die torrents private of wat bedoel je? In ieder geval, die torrents kan je zo downloaden. Check maar met eender welke torrent zoekmachine ;).

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Net episode 4 gezien en moet zeggen het verhaal begint al aardig sterker te worden, jammer als jij zegt dat t later afzwakt, tot nu toe geniet ik er echt van.

20. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond utawarerumono matig, gevecht na gevecht na gevecht + rare twist met de tijd.

Hataraki man met 1280x720 kwaliteit is tog goed (we hebben hier tog niet over CG of special effects)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina