Heb dat laatste album van Dream Theater nu al 2 maal beluisterd, maar wordt er niet warm van. Er zitten wat aardige nummers tussen, maar het gehele album als totaal beeld. Het is goed, maar niet geweldig genoeg om er op los te gaan. Nieuwe album van Malevolent Creation klinkt ook wel lekker weg als tussendoortje.
Pagalguenna is een vage black metal band die, als ik het goed begreep, de ww2 als thema hanteerd.
Toxocara heeft lekkere diepe riffs Shadeweaver hakt er zoals gewoonlijk ook weer lekker in.
Olympos Mons speelt ook leuke power metal. Net zoals Silver Fist die meer richting het Heavy Metal genre gaat. Maar voelt ook goed aan met de volume wat harder.
Snap niet waarom het zo lastig is om iets te vinden waar ik echt wild van wordt zoals vroeger. Volgens mij is het gewoon steeds meer van hetzelfde en waar erg weinig bands er uit weten te springen. Heb steeds vaker het gevoel van: "tja dan luister ik dit maar bij gebrek aan betere muziek"
Ach ja ik ga maar eens wat power akkoorden op me eigen gitaar spelen. Is ook altijd wel leuk.
Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2007