Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik probeer dus nu die hellicopter achv te halen maar dat is zowat onmogelijk ze zeggen dat het 7-8 kogels kost ik heb 3 snipers leeg geschoten en hij komt nog niet neer.
    wat doe ik fout :eek: :confused:?
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat je een sniper rifle pakt. Pak gewoon wat machine guns van die special forces, pomp die leeg op die heli, ploft ie zo neer, no problemo:)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maakt niet uit hoe ik naar buiten loop ze spotten me direct? Begin de game onderhand wel een beetje zat te worden....is ook niet zo raar als je niet verder komt natuurlijk. Nog meer tips?
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waar deze game nog te halen is? Lijkt wel alsof hij van de aardbodem is verdwenen sinds de prijsverlaging.
     
  5. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks for the tip, maar daar had ik al gekeken.

    Levertijd van 2 - 3 weken betekent waarschijnlijk dat ze moeite hebben met de game geleverd te krijgen net zoals de meeste winkels dat hebben.

    Iemand anders nog enig idee?

    Alvast bedankt :)

    Edit: Heb hem bij www.digifan.nl besteld, iemand ervaringen met deze webshop? ^^
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kom ook met een katana die psycho's niet voorbij...spel is echt net begonnen (level 5 nu) en nu al compleet vast. Help :+
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Klinkt wel erg simpel zo. Als jij daar beetje staat te schieten zo heb je allang een paar raketten en honderden kogels in je reet hangen.:9
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tis ook simpel, je ziet de heli aankomen, achter boompje staan tot ie gaat schieten, dan richten en vuren maar. Dat paar rondjes achter elkaar doen en hij komt wel naar beneden, is niet moeilijk. Zijn moeilijkere achievements met dead rising.
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Eerst The Darkness nog even uitspelen en dan beginnen aan deze game. Ben benieuwd hoe de Single Player in elkaar zit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2007
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie op youtube allerlei filmpjes over barricades in Dead rising. Is dit echt iets wat je soms moet doen om verder te komen, of is het iets dat mensen puur voor de lol doen?

    Heb je er ook wat aan, zeg maar?
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik kan DR onderhand wel de deur uit doen....word knetter van die psycho's. Niemand hier een oplossing hoe ik die eerste groep voorbij kom?
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Gewoon niet naar de psychopaths gaan? o_O
    In de eerste run had ik ook gewoon alle psychopaths omzeild op de gene na die je moest doen voor de story line. En als de raincoatcult kwam had ik hun leider ook vermoord door op een onbereikbaarplekje te gaan zitten en te schieten. (net buiten de movietheather deur daar komt hij namelijk niet )
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb vanaf morgen ook deadrising:thumbs:
    geruild voor champions league
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wordt er heen gestuurd door die mooie guidearrow.....
     
  16. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet wat je bedoelt en ook ik werd er knettergek van maar nu zijn ze geen enkel probleem meer voor mij.Wat ik heb gedaan is die zombie genocide achievement halen.ik was er wel een uurtje of 4 mee bezig maar de beloning die je daarvoor krijgt is dan ook grandioos.Je krijgt de Mega Buster wat het sterkste wapen van het spel is.Ik had ff op internet gekeken hoe ik die zombie genocide achievement moest halen.Als je weet hoe is het totaal niet moeilijk. Bijkomend voordeel is dat je level ook geupgraded wordt door het platrijden van de zombies.Let er echter wel op dat je wel de game moet uitspelen om die Mega buster te krijgen.Kwestie van terug gaan naar het Heli-platform en wachten tot de tijd verstrijkt.

    Een andere manier waarop je je kunt ontdoen van de jeep is door met een sniper van een afstand op hen te schieten.Misschien ligt er wel een sniper ergens,dat zou je ff op moeten zoeken, maar er is ook een wapenwinkel( North Plaza) waar de snipers( en de shotguns) voor het oprapen liggen.Probleem is hierbij echter wel dat er een psychopath in die winkel is die heel moeilijk te verslaan is.
    Deze psychopath is er echter pas na de ''backup for brad'' case.Deze case heb je echter waarschijnlijk al gedaan waardoor ik je aan moet raden om de game opnieuw te starten.
    je bent toch nog nergens ;)

    Wel heb ik gelezen dat die jeep respawnt.Heb 't zelf nog niet getest dus ik weet niet of er hier iemand is die dit kan bevestigen of ontkennen?Heb ook gelezen dat als je de jeep kapot maakt hij niet meer respawnt,maar veel mensen hebben dit ook weer ontkend dus ik weet niet wat waar is.

    Er staat trouwens heel veel bruikbare info over dead rising op internet die heel handig is.
    Voor je dat zelf hebt uitgevonden ben je namelijk echt dagen verder.
    Zo is het ook zeer handig om die clown te verslaan (''out of control'' scoop).Als je dat doet krijg je namelijk een shortcut van Paradise Plaza naar Wonderland plaza waardoor je niet eens meer door 't park hoeft te lopen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ben level 5 en moet hem nog uitspelen.... moet buitenlangs...of is er ook altijd een weg binnenlangs?
     
  18. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Of je haalt de zombie genocide achievement of je begint de game opnieuw en gaat naar de wapen winkel om de sniper te halen.
    Maar er doen dus vehalen de ronde dat die jeep respawnt.Maar met de Mega Buster is dat helemaal niet erg.
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De spullen die je aan het eind van het spel krijgt, zoals die boots, liggen in de security room wordt gezegd. Maar waar liggen die dan in de security room? Ben met nieuwe 72-hour mode begonnen maar ik zie die spullen nergens liggen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  20. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je bij Jessy staat, ga je door de deur naar de plaats waar Otis staat, maar dan gelijk links, daar liggen zakken met kleding en als je hem unlocked hebt, de real mega blaster(met dat wapen wordt alles makkelijk*))

    Ja deze respawnt als je hem hebt verslagen
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007

Deel Deze Pagina