Ik weet wat je bedoelt en ook ik werd er knettergek van maar nu zijn ze geen enkel probleem meer voor mij.Wat ik heb gedaan is die zombie genocide achievement halen.ik was er wel een uurtje of 4 mee bezig maar de beloning die je daarvoor krijgt is dan ook grandioos.Je krijgt de Mega Buster wat het sterkste wapen van het spel is.Ik had ff op internet gekeken hoe ik die zombie genocide achievement moest halen.Als je weet hoe is het totaal niet moeilijk. Bijkomend voordeel is dat je level ook geupgraded wordt door het platrijden van de zombies.Let er echter wel op dat je wel de game moet uitspelen om die Mega buster te krijgen.Kwestie van terug gaan naar het Heli-platform en wachten tot de tijd verstrijkt.
Een andere manier waarop je je kunt ontdoen van de jeep is door met een sniper van een afstand op hen te schieten.Misschien ligt er wel een sniper ergens,dat zou je ff op moeten zoeken, maar er is ook een wapenwinkel( North Plaza) waar de snipers( en de shotguns) voor het oprapen liggen.Probleem is hierbij echter wel dat er een psychopath in die winkel is die heel moeilijk te verslaan is.
Deze psychopath is er echter pas na de ''backup for brad'' case.Deze case heb je echter waarschijnlijk al gedaan waardoor ik je aan moet raden om de game opnieuw te starten.
je bent toch nog nergens
Wel heb ik gelezen dat die jeep respawnt.Heb 't zelf nog niet getest dus ik weet niet of er hier iemand is die dit kan bevestigen of ontkennen?Heb ook gelezen dat als je de jeep kapot maakt hij niet meer respawnt,maar veel mensen hebben dit ook weer ontkend dus ik weet niet wat waar is.
Er staat trouwens heel veel bruikbare info over dead rising op internet die heel handig is.
Voor je dat zelf hebt uitgevonden ben je namelijk echt dagen verder.
Zo is het ook zeer handig om die clown te verslaan (''out of control'' scoop).Als je dat doet krijg je namelijk een shortcut van Paradise Plaza naar Wonderland plaza waardoor je niet eens meer door 't park hoeft te lopen.
Laatst bewerkt: 8 jul 2007