Ik wou al zeggen. Jij kunt stukken beter, Z3R0-P4R4DOX.
@ xbox-master: 13 minuten! Dan begint het pas!
Eff wat survival tips:
* Don't bother with blue minions. Blauwe minions hebben geen aanvalskracht en het resurrecten kost teveel tijd. Tegen die tijd ben je waarschijnlijk alweer minions kwijt. Het is beter meer aanvalskracht (groen, bruin) in je horde te gooien.
* En vergeet rode minions ook maar. Leuk hoor, damage vanaf een afstand. Maar de meeste tegenstanders in survival (vooral diegene op de eerste kaart) hebben een bepaalde weerstand tegen vuur. Je zult ze niet in vuur en vlam op en neer zien springen. Daarnaast heb ik sterk het gevoel dat de DPS (damage per second) van de rode minions veel lager ligt. Je kunt dus meer en sneller damage doen met je groene en bruine minions. Die minions zijn ook nog eens minder kwetsbaar. Neem alleen rode minions als de bruine en groene op zijn.
* Verdeel je leger in groen en bruin. Wees niet egoistisch en maak niet voor jezelf alle groene op, je speelt het spel immers met z'n twee! Beide kleuren hebben een goede aanvalskracht. De groene zijn aanvallend iets sterker, maar de bruine maken beter gebruik van equipment (maak dus alle tonnen stuk die je tegenkomt) en kunnen meer klappen opvangen voordat ze de pijp uitgaan.
* Voor de eerste kaart (ben de naam vergeten), zorg dat je z.s.m. alle vier de staven vindt en de minion upgrade in het midden van het veld te pakken krijgt. Die tien extra minions zijn echt belangrijk. Vanuit de startposities kun je de staven linksboven, middenboven (twee staven) en rechtsboven vinden. Persoonlijk vind ik deze kaart gemakkelijker dan de tweede. Vooral omdat je werkelijk overal belaagd wordt op de tweede kaart, terwijl je op de eerste kaart gevechten nog enigszins kunt ontwijken.
* Voor de eerste 15 minuten, verdeel de krachten. Omdat er nog niet zoveel lastige monsters zijn is het beter niet samen op te trekken met je partner, maar gewoon het veld in twee te verdelen. Verken jij links, dan verkent hij rechts en omgekeert. Na 15 minuten begint de tegenstand gevaarlijker te worden en wordt het belangrijker elkaars rug in de gaten te houden.
* Earth golems (of hoe die reuzen ook heten) zien er imposant uit, maar zijn gemakkelijk te verslaan. Tenminste, als je minion horde (groen en bruin) voldoende equipped is. Ook is het belangrijk dat je de minion power up spell activeert. Zo doen je minions meer damage en kunnen ze ook meer schade verdragen. Zo'n golem gaat helemaal snel neer als je deze vanachter kunt aanvallen (bijvoorbeeld omdat hij zich op je partner richt), maar in andere gevallen werkt een frontale aanval ook prima. Met een minion horde op voldoende kracht gaat zo'n golem in een paar seconden neer.
* Dwarven crossbow gebruikers schieten vaak je minions in 1 schot kapot (voldoende minion equipment voorkomt dat weer, blijf tonnen kapot slaan). In veel gevallen ren ik daarom voorop bij deze tegenstanders om de eerste klap op te vangen. Daarna stuur ik mijn minions versnelt achter ze aan.
* Dwarven flamers; pffft, deze zijn echt experts in het mollen van je horde. Zelfs als je ze van achter weet aan te vallen ben je vaak niet op tijd om een vuurzee van deze ventjes te vermijden. Verwacht minion verliezen tegen deze lastige tegenstanders. Ik probeer ze zoveel mogelijk te vermijden, zeker als een aanval van achter niet mogelijk is.
Meer tips nodig? Laat het me eff weten.
Laatst bewerkt: 9 jul 2007