1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik zit in die desert.. en die ene chick die springt over een soort van skelet heen.. (na die zwarte schapen bij dat pad met die zandmonsters) vanaf daar weet ik niet wat ik moet doen.. ik kan nergens zon beest laten ontploffen en die zandmonsters krijg ik wel dood maar daarna komen ze gewoon weer tot leven

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je moet juist net niet Khan iedere keer proberen te verslaan met minions, want dan verlies je er veel (en elke minion die ik verloor was voor mij eentje teveel). De eerste keer is het wel goed te doen, Khan wordt (als je minions sterk genoeg zijn) snel verslagen en hij trekt zich dan terug. Voor de tweede keer heb ik het ook met minions geprobeerd, vooral bruine. Misschien zijn groene beter bij dit gevecht. Ik verloor er in ieder geval een paar.

Het derde gevecht heb ik zonder minion support gedaan en dat was ontzettend goed te doen. Er zweven twee "ogen" rond, die kun je neerhalen met je flamethrower spell. Daarna kun je Khan op je gemak aanpakken. Vooruit lopen, twee klappen uitdelen en achteruit lopen. Khan slaat en hij slaat mis. Weer vooruit lopen, twee klappen uitdelen en weer achteruit lopen... rinse and repeat. Zorg ervoor dat je armor en wapen volledig zijn geupgrade en het is een eitje.

Inmiddels 770 punten. Net alle achievements van co-op survival gehaald. Mijn record staat nu op bijna 34 minuten. :D

Daarna ga ik nog voor 10 wedstrijden gewonnen (50 is mij teveel) in slaughter en plunder... en als laatste nog eenmaal terug naar offline om de pure evil + tower objects achievements te halen. Dan kom ik volgens mij op 920 punten totaal uit; goed genoeg zou ik zo zeggen. :)

Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik zit zelf op 68% corrupted. Maar goed, ook ik heb weer wat vraagjes:

1. Hoe versla ik die enorme slang aan het begin van de woestijn?

2. Hoe kan ik die botten fatsoenlijk kapot krijgen zodat ik verder kan in de woestijn? Je kunt die explosieve beesten er niet naar toe lokken, en dat is best lastig.

3. Is die dame die je moet verslaan lastig?

Ik ben nog lang niet bij Kahn, dus tegen die tijd vraag ik dat misschien nog wel een keer, beste strategie enzovoort. ;):)

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb intussen de vrijheid genomen een solution guide voor je te bestellen, Yellow 13. Geef me eff nog een adres, dan ligt ie overmorgen in de bus. Echt waar, bijna de helft van deze topic is gevuld met jouw vragen Yellow 13. :lol: :D ;)

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    1. Met die explosieve beesten :cool:
    2. Pak een van die eieren van die explosieve beesten kan je ze lokken.
    3. Niet echt, je hoeft niet te vechten ;)

Zelf nog een vraag:
    Kan je ook die achievement van 30 min survivel ook krijgen in last stand?

Zo ja, kut :p want die gast gaat dood op 28 min |-)

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    28 minuten:eek: Ik kom niet verder dan 13, dan wordt ik al helemaal overrompeld door die rotte beesten!

7. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Voeg me toe, dan laat ik je zien hoe dat moet :cool:

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay thanks. Hoe dan ook vind ik het maar moeilijk navigeren in dit spel, denk dat het aan mij ligt aangezien ik er verder geen mensen over hoor klagen. Maarrr ik geef het nog niet op :)

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wou al zeggen. Jij kunt stukken beter, Z3R0-P4R4DOX. :cool:

@ xbox-master: 13 minuten! Dan begint het pas! :9

Eff wat survival tips:

* Don't bother with blue minions. Blauwe minions hebben geen aanvalskracht en het resurrecten kost teveel tijd. Tegen die tijd ben je waarschijnlijk alweer minions kwijt. Het is beter meer aanvalskracht (groen, bruin) in je horde te gooien.
    * En vergeet rode minions ook maar. Leuk hoor, damage vanaf een afstand. Maar de meeste tegenstanders in survival (vooral diegene op de eerste kaart) hebben een bepaalde weerstand tegen vuur. Je zult ze niet in vuur en vlam op en neer zien springen. Daarnaast heb ik sterk het gevoel dat de DPS (damage per second) van de rode minions veel lager ligt. Je kunt dus meer en sneller damage doen met je groene en bruine minions. Die minions zijn ook nog eens minder kwetsbaar. Neem alleen rode minions als de bruine en groene op zijn.
    * Verdeel je leger in groen en bruin. Wees niet egoistisch en maak niet voor jezelf alle groene op, je speelt het spel immers met z'n twee! Beide kleuren hebben een goede aanvalskracht. De groene zijn aanvallend iets sterker, maar de bruine maken beter gebruik van equipment (maak dus alle tonnen stuk die je tegenkomt) en kunnen meer klappen opvangen voordat ze de pijp uitgaan.
    * Voor de eerste kaart (ben de naam vergeten), zorg dat je z.s.m. alle vier de staven vindt en de minion upgrade in het midden van het veld te pakken krijgt. Die tien extra minions zijn echt belangrijk. Vanuit de startposities kun je de staven linksboven, middenboven (twee staven) en rechtsboven vinden. Persoonlijk vind ik deze kaart gemakkelijker dan de tweede. Vooral omdat je werkelijk overal belaagd wordt op de tweede kaart, terwijl je op de eerste kaart gevechten nog enigszins kunt ontwijken.
    * Voor de eerste 15 minuten, verdeel de krachten. Omdat er nog niet zoveel lastige monsters zijn is het beter niet samen op te trekken met je partner, maar gewoon het veld in twee te verdelen. Verken jij links, dan verkent hij rechts en omgekeert. Na 15 minuten begint de tegenstand gevaarlijker te worden en wordt het belangrijker elkaars rug in de gaten te houden.
    * Earth golems (of hoe die reuzen ook heten) zien er imposant uit, maar zijn gemakkelijk te verslaan. Tenminste, als je minion horde (groen en bruin) voldoende equipped is. Ook is het belangrijk dat je de minion power up spell activeert. Zo doen je minions meer damage en kunnen ze ook meer schade verdragen. Zo'n golem gaat helemaal snel neer als je deze vanachter kunt aanvallen (bijvoorbeeld omdat hij zich op je partner richt), maar in andere gevallen werkt een frontale aanval ook prima. Met een minion horde op voldoende kracht gaat zo'n golem in een paar seconden neer.
    * Dwarven crossbow gebruikers schieten vaak je minions in 1 schot kapot (voldoende minion equipment voorkomt dat weer, blijf tonnen kapot slaan). In veel gevallen ren ik daarom voorop bij deze tegenstanders om de eerste klap op te vangen. Daarna stuur ik mijn minions versnelt achter ze aan.
    * Dwarven flamers; pffft, deze zijn echt experts in het mollen van je horde. Zelfs als je ze van achter weet aan te vallen ben je vaak niet op tijd om een vuurzee van deze ventjes te vermijden. Verwacht minion verliezen tegen deze lastige tegenstanders. Ik probeer ze zoveel mogelijk te vermijden, zeker als een aanval van achter niet mogelijk is.

Meer tips nodig? Laat het me eff weten.

10. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Bij die dwarf flamers moet je 1 rode minion hebben. Die laat je voor die dwarf flamer staan, die houd al het vuur tegen. Terwijl jij van achter aanvalt, is die zo dood. :)

edit: Ik ging ff een nieuw poppetje maken voor 'good'. Zag ik dat ik op mijn slechte al 29:48 uur heb gespeeld 8)

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Het probleem met deze strategie is dat survival, zeker in de latere stadia, ontzettend hectisch is. Waarschijnlijk krijg je nog maar weinig kans voor dit soort acties na 20 minuten. Maar verder is dit een goede strategie.

/Mod Gebruik de edit-knop aub

//edit; Nog een survial tip: sla de kisten niet kapot als je geen health / mana nodig hebt. Potions verdwijnen namelijk na een tijdje en het zou zonde zijn als je deze net wel nodig hebt en je hebt vijf minuten daarvoor net zo'n kist gemold voor niks.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Hehe, sorry. Ik heb inmiddels mijn adres via PM naar je gemail met nog een enkel vraagje. ;)8) Het zou super zijn als ik hem morgen heb, ben benieuwd. Dan hoef ik ook niet meer van die uuh, vraagjes te stellen. ;):)

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Aargh, heb je me ook nog echt je adres gegevens gePMed. Je denkt toch niet dat ik echt voor jou een hint guide ga betalen he! :+:lol::D

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    iemand intresse om met mij te survivalen (white wolf nl)

15. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    /\ als je nu online komt :)
    Hahahhaha

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  18. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle creatures verslagen in de Dungeon, maar ik krijg de achievement niet. Ik heb ze verslagen net voordat ik de Wizard moet doen. Omdat ik de Wizard al verslagen had en nog niet alle creatures had gedaan heb ik het spel herladen.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet verkeerd, die review van je. Ben het alleen niet eens over de MP. Die is nog best alleraardigst. Toegegeven, het is niet meer dan een afleiding en het zal je geen maanden bezighouden denk ik zo (er zijn per type ook maar twee kaarten beschikbaar). Maar voor een paar potjes te spelen (en de achievements te halen) is het zeker fun genoeg. Bij survival is de spanning te snijden af en toe.

En over het repitatieve karakter van het spel... ach, welke game heeft dat niet. Bij Overlord vond ik dat eigenlijk nog best wel meevallen.

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    iemand?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina