De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gomes zou wel een mooie voor Barça zijn, jammer genoeg zien veel mensen blijkbaar nog veel in Valdés. Binnenkort maar ff een belletje plegen met Rijkaard denk ik. ;)

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Paar dingen die je over het hoofd ziet. Afgezien van de kans dat Alex weggaat zet je Guardado nu linksback terwijl hij een aanvallende middenvelder is. Dan zou linksbuiten nog een meer logische keus zijn. Waarschijnlijk komt Zonneveld gewoon linksback te staan. Dat is mooi, want het bericht dat je laat zien over Cocu gaat enkel over de assistenten positie, niet over een jaar door voetballen. Het is dus óf Cocu als assistent bij PSV, óf Cocu een jaar als speler in het buitenland óf Cocu op vakantie. Kan Guardado daar in ieder geval mooi starten. :)

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  3. basovich

basovich Guest

bron: v-bal

leuke speler maar niet echt PSV waardig. bericht is van v-bal dus zal wel onzin zijn maar kan misschien wel een speler zijn voor invalbeurten, maar niet echt van toevoegende waarde.

Guardado heeft al enige wedstrijd linksback gespeeld (hoorde ik). En over Cocu zij ik al in mijn post. dat als hij misschien als speler terugkeerde;). maar ik heb liever nog 2 goede verdedigers bij psv dan zonneveld. maar idd Guardado kan dan iig zijn plaats innemen. en wat baal ik toch dat ik geen seizoenskaart heb kunnen krijgen :x!!!! godver de godver. en daar zal er de komende jaren ook wel moeilijk aan te komen zijn. dit jaar waren er maar 800 stoppers en voor het eerst dit jaar dat alle seizoenskaarten waren uitverkocht. gelukkig heb ik wel iemand die niet naar CL wedstrijden wil:) dus die zie ik iig wel!

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2007
  4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Geen raar bericht, want de naam is al vaker (uit de mond van Koeman zelfs) gevallen. Vind hem trouwens wel goed hoor. Sowieso is elke aanvaller die PSV nog haalt meer voor in de breedte denk ik en dan zou Nillson echt prima zijn. Heeft veel assists dus zou samen met Lazovic voorin wel wat moois kunnen vormen misschien. Dan mis je wel een links of rechtsbuiten maar dan zou Guardado of Afellay misschien wel wat meer naar voren kunnen schuiven over de flanken. Beide hebben toch wel een drang naar voren volgens mij.

Dat van Cocu is dus eigenlijk gebasseerd op een wilde droom die dus al onmogelijk te realiseren is. Het bericht is in ieder geval niks dat daar hoop voor geeft (helaas :9). En tja, Simons heeft ook een paar wedstrijden achterin gespeeld, maar daar kwam ook niks van terecht. ;) Als je Guardado op filmpjes ziet spelen is het niet bepaald een speler die je als back in je elftal neerzet. Handig als noodoplossing, maar imo niet meer dan dat. Zonneveld vind ik trouwens ook wel oké hoor. Beetje zelfde categorie als Kromkamp imo. Redelijke verdediger, goeie trap, drang naar voren waarschijnlijk en redelijk wendbaar.

Enige echt nutteloze aankoop vind ik v.d. Leegte eigenlijk.

5. basovich

basovich Guest

tsja, je kunt beter wat mensen achterhouden dan dat je aan het einde van het seizoen dalijk iedereen hebt verhuurd:9. zoals seizoen 06-07;).

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tja allemaal leuk nieuws enzo, maar het is en blijft V-bal.
    Verder zou alex de stand-in voor terry en carvalho worden, dus zeg maar de 3e verdediger.

En boula gaat zo goed als zeker weg, dus dan heeft chelsea veel baat bij alex.

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    KUT!! Het oefenduel VFL Osnabrück - GA Eagles is verboden door de politie|:-|:-:mad:

Hieronder het bericht:

VFL Osnabrück - GA Eagles verboden
    De wedstrijd VFL Osnabrück - GA Eagles, die woensdag 11 juli gespeeld zou worden is door de politie van Osnabrück verboden. De Duitse politie had signalen gekregen dat een behoorlijke afvaardiging uit Deventer zou meekomen, waarbij supporters zouden zitten die tot de risicogroep gerekend worden.
    De Duitse politie is niet van plan extra mensen in te zetten, en heeft daarom maandagochtend de clubleiding van VFL Osnabrück laten weten dat het de wedstrijd formeel verboden heeft.

GA Eagles heeft vervolgens met VFL Osnabrück geprobeerd afspraken te maken over spelen achter gesloten deuren of op een geheime locatie. De clubleiding van VFL was daarop tegen en gaf als reden op dat het dit niet kan maken ten opzichte van hun supporters.

Trainer Mike Snoei van GA Eagles die zeer teleurgesteld is over het verbod van het duel heeft nu besloten de woensdag te gebruiken voor een alternatieve trainingsdag, bijvoorbeeld een dagje mountainbiken.

Pfff lekker is dat!!:mad:|:-
    Het moet nu toch niet gekker worden dat zelfs een oefenwedstrijd in het buitenland ook al word verboden.

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  8. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Mag Zonneveld dan terug naar NAC, aangezien je die helemaal niet noemt :+;)

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hehe zonneveld goede voetballer!! Hopelijk komt hij weer terug waar hij hoort, in de Adelaarshorst in Deventer_O_

10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Van huren zijn ze bij NAC niet vies he :+

11. basovich

basovich Guest

vergeten op de reservebank te zetten :+...maar is wel een leuke stand-in als er iemand uitvalt. zal zich wel moeten bewijzen.

12. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, bij NAC gaan contracten alleen door als er een gelimiteerde transfersom instaat, en dat zal bij een huurcontract niet lukken :+

@basovich, als Guardodo niet komt, kan die op de linksback positie spelen, en anders op de plek van Cocu.

13. basovich

basovich Guest

maar guardado komt wel;)..psv heeft het gevraagde bedrag op tafel gelegd+Guardado is al persoonlijk rond:).

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is niet 100 procent zeker dat Alex weg gaat, maar ik zal het toch wel verwachten. Ik bedoel als een middelmatige speler als Rochemback (ik dacht Middelsbrough) al een werkvergunning kon krijgen, waarom Alex niet?

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Deportivo doet ook mee om guardado en ik denk dat die betere kansen hebben.

Enige voordeel wat ik kan zien dat PSV heeft is dat ze CL spelen en deportivo niet voor de rest heeft deportivo alleen maar pluspunten voor hem

+zelfde taal
    +spaanse competitie die veel beter is dan nederland

maarja je kan natuurlijk niet in ze hoofd kijken. En is PSV echt rond met guardado? heb wel gelezen dat ze in de buurt zaten maar niet helemaal.

Edit:
    Er is inderdaad nog geen overeenkomst met zijn club hoor, dit zei de voorzitter vandaag:

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. PSV mag dan wel Champions League spelen, maar aan de andere kant heb je dus ook de Primera. Uitwedstrijden naar Real Madrid, Barcelona en Valencia zijn veel aantrekkelijker dan in Venlo, Doetinchem of op Woudestein te spelen natuurlijk. Dat telt zeker mee in de beslissing.

Aan de andere kant kan het goed zijn voor zijn carrière. Als een speler slaagt bij PSV gaat het altijd voor veel geld naar een buitenlandse topclub, terwijl je bij Deportivo natuurlijk voor een langere tijd in de middenmoot kan blijven hangen. Komt bij dat er natuurlijk ook bij PSV Spaanssprekenden zijn. Salcido, Farfan en Ronald Koeman. En ik denk dat de Portugees sprekenden Gomes en Da Costa ook een handje kunnen helpen.

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  17. basovich

basovich Guest

las het ook..maar de voorzitter gaf eerst voorrang aan psv dus dat is wel zo netjes:). dus die komt wel naar PSV tenzij deportivo hoger bied dan 4.5 miljn. (of was het 3.5 dat psv bood?). en of deportivo nou zo'n leuke club is? spelen geen uefa of CL meer.

Stand PD
    13e plaats..zo'n 12 punten van degradatie af. dan weet ik waarvoor ik kies hoor;).

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2007
  18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Maar jij bent voor PSV en spreekt geen Spaans maar Nederlands.

19. basovich

basovich Guest

als ik zou moeten kiezen voor Lyon of Deportivo zou ik ook voor Lyon gaan. is hetzelfde geval. qua competitie heeft frankrijk net zo een als Nederland en Lyon is op europees gebied even sterk als PSV.

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verwacht van v.d. Leegte toch wel wat minder dan van Aisatti, Bakkal, Afellay, Mendez, Vayrynen, Culina, Guardado, Simons, Zonneveld, etc. Middenvelders zat bij PSV, daar lag het vorig seizoen niet aan. ;)

En over Guardado staat het volgende op VI:
    Acosta zei ook dat PSV niet is geconfronteerd met een deadline. 'We willen de transfer wel zo spoedig mogelijk afronden. Ik geloof dat dat wel gaat lukken. PSV is een serieuze club, ik verwacht geen problemen.'

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina