Eigelijk zou ik hier niet op moeten reageren, maja, kom, ik kan het niet laten...
Maar voor ik iets zeg, ik weet natuurlijk niet wat en hoeveel jullie van Uncharted gezien hebben. Want, wat me veel opvalt op dit forum, is dat men discussiërd over dit en dat, terwijl ze later zeggen, ey ow, dat had ik nog niet gezien(als ik bijvoorbeeld oude screens of filmpjes post. En dan komen ze uit de lucht gevallen...Bedoel dit nu niet op jou he). En daar krijg ik het behoorlijk van. Mensen die niet weten over wat ze bezig zijn. Ik volg alles op van zowel xbox 360 als ps3. En ik ben ook objectiever geworden dan een jaar terug. Dus hier mijn objectieve mening op uw(fanboyistische) post.
Van het moment dat jezelf zegt, nu gaan ze mij quoten,... moet jezelf al weten dat je fout zit...
En idd, zoveel games hebben dat:
mgs, splintercell, ghost recon, noem maar op. Maar oké, het is anders. Maar dan kan ik ook beginnen dat Gears of war het misschien wel heeft van
Kill Switch ofzo
En op het moment dat Uncharted nog geen naam had. Zei men dat het action adventure ging worden. Die zich vooral verdiept in de sfeer, in zeer uitgebreide animaties(duizenden, waaronder het gezicht), maar men zei toen ook al, dat ze zich ook gingen verdiepen in het schiet en sluip gedoe,... Dus ik vraag me af, als je met Masseffect nu ook tegen een muurtje kunt leunen, ga je dan ook over gears of war beginnen? Of als je in stranglehold dat kunt, begin je dan... blabla... Snappie. Onnodige praat is het allemaal. Op een indirecte manier Uncharted een beetje de grond instampen. Heel spijtig. Iedereen die iets van games kent, weet dat Uncharted er bloedmooi uitziet(zoals NOL al zegt). Zelf op gametrailers noemen sommigen het mooiste consolespel tot nu toe gezien. En die laatste zin, komaan... Maarja, swat, maakt niet uit. Heb al spijt dat ik toch gereageerd heb.
Klik om te vergroten...