De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

in het ED (eindhovens dagblad) staat de verwachte opstelling. en Guardado staat zelfs in de basis, zo zeker zijn ze ervan;).

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Lazovic?

3. basovich

basovich Guest

ruilen ipv kone. overal zijn eigenlijk wel extra plaatsen behalve voor de linksback positie. vind het iig zo wel een goeie opstelling. volgend jaar gaat toch of farfan of kone weg en heeft lazovic een basisplek. moet dit jaar nog een genoege nemen met de bank.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Die opstelling zegt ook niks hoor, de NOS had voor Feyenoord ook een opstelling gemaakt, en daar hadden ze Smolarek ingezet. Maar nu blijkt dat Feyenoord helemaal geen interesse voor hem heeft.

Maarja ik hoop voor je dat guardado komt het is een groot talent.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop eigenlijk wel dat hij komt ook al ben ik voor Ajax..is ook weer goed voor het Nederlands voetbal.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Denk eigenlijk dat Lazovic in de basis begint en het een 4-3-3 opstelling wordt. Dat ze 4-4-2 hanteren is gebasseerd op niks in het ED. Dat van Guardado kan wel, want ze hebben verder wel hele goede connecties met PSV wat betreft dat soort dingen.

Verder een logische opstelling, maar ik denk dat Mendez of Afellay af en toe wisselen met elkaar en dat Lazovic er gewoon in komt te staan.

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    whahaha

Pipo

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, Cruijff snapt het :) Krkic naar Ajax voor een jaartje, laat maar komen!
    Ik denk trouwens dat Rijkaard in principe 2 mensen heeft voor de spitspositie, niet zozeer vier man voor drie posities. En dan zou ik voor Henry kiezen, Eto'o viel vorig jaar tegen. Maar goed, ik ben wel bevooroordeeld als het om Henry gaat moet ik zeggen :)

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    niet luisteren naar cruijff =(

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd luisteren naar Cruijff :)
    Niet altijd ééns zijn met Cruijf :)

11. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik al had hij toch beter nog een jaartje bij Vitesse kunnen blijven=(

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    zoals verwacht, alleen is het nog steeds een gerucht maar ik denk dat het wel de waarheid is.
    Vind het wel jammer, had hem graag in Nederland zien voetballen.

13. basovich

basovich Guest

bron is voetbalzone..hmm wat zou dit klote zijn zeg!

maar als ik dit check. Guardado voor 6 mljn naar PSV...

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2007
  14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ach, jij haalde al jou nieuws ook van voetbalzone en v-bal.. En daar was je ook heilig van overtuigd.

15. basovich

basovich Guest

ja maar dat was goed nieuwsO-). en ik was daar ook altijd niet 100% zeker van hoor. pas als het op vi stond was ik er zeker van en nu staat dat van guardado ook niet op vi dus wacht ik nog ff af tot morgen.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    VI heeft het ook vaak fout hoor. Maar het sportjournaal meldde dat PSV zich weer gemeld heeft voor Perez. Ik hoop echt voor je dat guardado komt maar we zullen zien. Only time will tell :)

En de bron is ESPN, groot amerikaans sport zender. En dit stond er ook: Een woordvoerder van Atlas heeft de transfer inmiddels bevestigd. De zeven miljoen euro is een record voor Mexicaanse begrippen. Nog nooit werd er zoveel voor een Mexicaan neergeteld.

ik denk toch echt dat vi het dit keer bij het verkeerde eind heeft. Maar zoals ik al zei niemand weet het op dit moment iedereen meldt wat anders :)

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het is ook niet op de site van Atlas of van Deportivo, ikzelf verwacht wel dat hij naar Depor zal gaan zoals ik al eerder aangaf.

18. Gerard Way

Gerard Way Guest

Haha goh Deportivo of PSV welke zal die gaan kiezen, wat houden die boeren veel hoop zeg.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Bron: VI

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    basovich_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.