Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die was ook verschrikkelijk, maar de gewone games zijn ook beter geworden, dus ik heb er vertrouwen in dat deze ook een goede game zou worden.

Ik heb op dit moment meer zin in een goede Zwerkbal game, dan in voetbal game no.57846 :eek:

2. basovich

basovich Guest

de camera is idd echt niet fijn maar dat komt meer omdat je met de RS moet toveren en niet de camera ermee kan draaien zoals bij bijna alle games zo is.
    opzich wel een leuk spel maar mag van mij nog wel iets meer actie komen (ben rond de 20%)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je meer actie wilt moet je gewoon willekeurige leerlingen gaan aanvallen :+
    Het liefst die van Zwadderich (Slytherin) natuurlijk ;)

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net de review van GT gezien en ik moet zeggen dat het me nog leuk lijkt ook :9

5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net binnen, ziet er in iedergeval goed uit.

6. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou ook sinds een paar uur op de PC.
    Erg leuk spel tot nu toe, alleen zien de chars er wel gruwelijk lelijk uit xD

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan moet je een hogere resolutie nemen :+

8. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb em gisteren gehaald, moet zeggen dat ie niet tegenvalt! Veel leuke dingen te doen maar toch denk ik wel dat ie wel snel uitgespeeld is :mad:

9. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat nu op de hoogste resolutie; 1280x7nogwat
    ff checken

/EDIT inderdaad, nou zien ze er stukken beter uit :p

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  10. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de game net gekocht. Als ik de game in het Nederlands opstart is hij in het NL gesproken en NL ondertiteld en start ik hem in het Engels op is hij Engels gesproken met Engelse ondertiteling. Weet iemand of je ook Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling kan inschakelen?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sarcasme? of heb je inderdaad een hogere resolutie weten te vinden? :+
    Zover ik weet kan dat niet =(

12. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jammer
    Dan maar in het Engels. Ik vind NL gesproken niks

13. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nee geen sarcasme je kan het nu veel beter zien :)

14. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb em gisteren gehaald, vandaag hoofdverhaal uitgespeeld... heb weinig zin om alles nog te gaan verkennen, denk dat ik em maar omruil voor The Darkness.. als het goed is kan dat bij de Mediamarkt

15. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik krijg sinds gisteravond iedere keer de melding dat ik de game in een xbox360 console moet plaatsen om het te spelen. Als je het spel in het licht houd en goed kijkt zie je er een klein krasje opzitten. Ik heb al gebeld met de FRS en kan hem komen omruilen. Hopen dat ik met het volgende exemplaar meer geluk heb

16. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Bij mij kreeg ik ook steeds zo'n foutmelding dat ie in een 360 moest en dat ie het spel niet kon lezen, zelfs toen ik em net nieuw had... Ik heb em nu omgeruild voor the darkness :p

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ga, als mijn salaris er is, misschien de game kopen. Het is alleen dat ze thuis altijd zeuren: Alweer een spel? Krijg je er geen spijt van? Ik krijg er idd spijt van als je zo door blijft zeuren en zeiken. Ach, mensen thuis zijn soms niet bekend met ons vak. ;):)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ach...soms heb ik er ook spijt van, maar dat zeg je dan natuurlijk niet ;)

En als je er voor zorgt dat je altijd de koopjes te pakken hebt doet het niet eens zoveel pijn in je beurs (nog steeds te veel, maar ja :+)

19. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kreeg iedere keer als ik het spel opstartte de melding dat ik de game in een xbox360 console moest plaatsen. Ik heb vanmiddag het spel bij de FRS omgeruild voor een andere maar ik krijg bij die ook dezelfde foutmelding. Jammer dat hij niet wil werken. Dat kleine uurtje dat ik het spel wel heb kunnen spelen beviel me erg goed. Misschien dat ik over een paar maanden nog een keer de game koop en hopelijk werkt hij dan wel

Jammer dat ze bij de FRS geen geld terug geven. Ik kan een tegoedbon krijgen of ruilen voor een ander spel.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nou, ik heb met 60 euro of meer uitgeven aan een game geen moeite. Het doet geen ene reet pijn in mijn beurs, daar zit teveel geld in soms. Maar goed, het gaat om het feit dat ik nu al 15+ 360 games heb, sommige zijn kut. Ik denk dat ik misschien wat weggeef aan mijn broertjes, en anders verkoop ik ze misschien. Ik ben soms echt zwaar te lui om die dingen op marketplace te zetten. ;):9

Deel Deze Pagina