Die was ook verschrikkelijk, maar de gewone games zijn ook beter geworden, dus ik heb er vertrouwen in dat deze ook een goede game zou worden. Ik heb op dit moment meer zin in een goede Zwerkbal game, dan in voetbal game no.57846
de camera is idd echt niet fijn maar dat komt meer omdat je met de RS moet toveren en niet de camera ermee kan draaien zoals bij bijna alle games zo is. opzich wel een leuk spel maar mag van mij nog wel iets meer actie komen (ben rond de 20%)
Als je meer actie wilt moet je gewoon willekeurige leerlingen gaan aanvallen Het liefst die van Zwadderich (Slytherin) natuurlijk
Ik heb hem nou ook sinds een paar uur op de PC. Erg leuk spel tot nu toe, alleen zien de chars er wel gruwelijk lelijk uit xD
Heb em gisteren gehaald, moet zeggen dat ie niet tegenvalt! Veel leuke dingen te doen maar toch denk ik wel dat ie wel snel uitgespeeld is
Hij staat nu op de hoogste resolutie; 1280x7nogwat ff checken /EDIT inderdaad, nou zien ze er stukken beter uit
Ik heb de game net gekocht. Als ik de game in het Nederlands opstart is hij in het NL gesproken en NL ondertiteld en start ik hem in het Engels op is hij Engels gesproken met Engelse ondertiteling. Weet iemand of je ook Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling kan inschakelen?
Heb em gisteren gehaald, vandaag hoofdverhaal uitgespeeld... heb weinig zin om alles nog te gaan verkennen, denk dat ik em maar omruil voor The Darkness.. als het goed is kan dat bij de Mediamarkt
Ik krijg sinds gisteravond iedere keer de melding dat ik de game in een xbox360 console moet plaatsen om het te spelen. Als je het spel in het licht houd en goed kijkt zie je er een klein krasje opzitten. Ik heb al gebeld met de FRS en kan hem komen omruilen. Hopen dat ik met het volgende exemplaar meer geluk heb
Bij mij kreeg ik ook steeds zo'n foutmelding dat ie in een 360 moest en dat ie het spel niet kon lezen, zelfs toen ik em net nieuw had... Ik heb em nu omgeruild voor the darkness
Ik ga, als mijn salaris er is, misschien de game kopen. Het is alleen dat ze thuis altijd zeuren: Alweer een spel? Krijg je er geen spijt van? Ik krijg er idd spijt van als je zo door blijft zeuren en zeiken. Ach, mensen thuis zijn soms niet bekend met ons vak.
ach...soms heb ik er ook spijt van, maar dat zeg je dan natuurlijk niet En als je er voor zorgt dat je altijd de koopjes te pakken hebt doet het niet eens zoveel pijn in je beurs (nog steeds te veel, maar ja )
Ik kreeg iedere keer als ik het spel opstartte de melding dat ik de game in een xbox360 console moest plaatsen. Ik heb vanmiddag het spel bij de FRS omgeruild voor een andere maar ik krijg bij die ook dezelfde foutmelding. Jammer dat hij niet wil werken. Dat kleine uurtje dat ik het spel wel heb kunnen spelen beviel me erg goed. Misschien dat ik over een paar maanden nog een keer de game koop en hopelijk werkt hij dan wel Jammer dat ze bij de FRS geen geld terug geven. Ik kan een tegoedbon krijgen of ruilen voor een ander spel.
Nou, ik heb met 60 euro of meer uitgeven aan een game geen moeite. Het doet geen ene reet pijn in mijn beurs, daar zit teveel geld in soms. Maar goed, het gaat om het feit dat ik nu al 15+ 360 games heb, sommige zijn kut. Ik denk dat ik misschien wat weggeef aan mijn broertjes, en anders verkoop ik ze misschien. Ik ben soms echt zwaar te lui om die dingen op marketplace te zetten.