Peter je hebt gelijk dat ik het op een moeilijker niveau zou moeten doen. Zelf speel ik met 4 sterren. Maar wilde het op dezelfde manier spelen met dezelfde moeilijkheidsgraad als Max met de Franse teams die hij opgaf.
@Max
Met Lyon was het een combinatie tussen solo acties en passes (meeste met y). Persoonlijk gebruik ik zelden de A om te passen. Maar Lyon is niet echt snel met zijn spitsen dus moest veel werken met snelle combinaties op de linker of rechter kant. Zodoende komt een vleugelspits aan de andere kant praktisch vrij te staan en met een pass in de loop kwam die vrij voor goal te staan.
Als de keep uittrapt naar de CB geeft die een een Y-pass op de SB die dan een stukje oploopt en de een Y-pass doorgeeft op de vleugel spitsen. Die kunnen die via de flanken oplopen en een voorzet geven met grote kop scorings kansen. Mocht de vleugelspits er niet langs komen snijt ie naar binnen met een pass op Fred of een inkomende middenvelder.
Fred kan zo soms schuin naar binnen snijden voor de verdedigers langs, de keep loopt dan ook op een gegeven moment uit, om dan vrij makkelijk in een grote open hoek te kunnen schieten. Nadat ik Wiltord er in had gezet verliep dat een stuk beter aangezien hij sneller is dan Govou en dus de vrije ruimte in kun rennen om te knallen.
Met Nederland was het een eitje omdat ze veel beter qua stats zijn dan Frankrijk. Robben en Persie zijn ontzettend snel dus met flanken kon ik de Fransen makkelijk voorbij rennen. Zelfs Ruud kon ze nog redelijk voorblijven waar Fred toch moeite mee had als ik niet schuin voor de verdedigers langs zou kruisen.
Maar goed zal het vanavond als ik tijd heb proberen op mijn eigen moeilijkheidsgraad met Ajax/Chelsea (mijn fav teams) tegen Liverpool/Real. Eens kijken hoe dat zal zijn op 30min.
En weet je...zo goed ben ik ook weer niet. In het begin zat ik hier ook om advies te vragen hoe te spelen en hoe vaker je speelt hoe meer je leert en heb veel geleerd in online (al 2 maanden niet meer gedaan) en de ML.
Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2007