1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi omhaaltje.. alleen jammer van die kwaliteit ja en ja Max ik ken dat gevoel wel bijv 2-1 voorstaan in de verlenging en dan op het laatst 2-2 en dan penalty's verliezen, is vrij kut ook .

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Maar ik doel nog niet eens zozeer op de uitslag, maar nog meer op dat je/ik dus 40(!) minuten achter elkaar geconcentreerd zit te spelen ... tot verbijten toe. En dan die penalties. ... Je hebt 40 minuten je f*kking best gedaan ... Ik zweer je, ik zat meer te vloeken dan bij een gemiddelde halve finale van de Nederlandse elf:):)

3. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    40 minuten tegen de AI. Wat een hel moet dat zijn...

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Tsja, wat moet ik zeggen. Ik ben geen super pes'er maar ik vind 30 minuten het 'echte werk'. Speel je met een minder team tegen een beter team dan moet echt alles uit de kast.

Alleen een player match tegen een gelijkwaardige tegenstander (op 15 minuten, helaas geen 30 mogelijk) vind ik nog leuker/spannender/beter.

Maar probeer zelf eens de 30 minuten optie, dan zal je zien dat het spelletje een heel andere dimensie krijgt. ooit wel eens 25 minuten een 1-0 voorsprong verdedigd tegen een beter team? Zweet in je handjes hoor:) Die 5-10 minuten potjes, dat voelt gewoon niet aan als voetbal. Een voorsprong hoef je nauwelijks te verdedigen en een achterstand is nauwelijks goed te maken.

Ik vraag me af of er gekken zijn die de ML op 30 minuten spelen? :)

Maar affijn, ik heb na 5x eindelijk met 1-0 gewonnen met Lyon van Frankrijk dus sta ik in de finale ... tegen Barcelona ... kan ik weer aan de bak.

Edit: ik heb bv de French League + beker op 30 minuten uitgespeeld. Da's dus 38+4=42 wedstrijden x 30 minuten = 21 UUR(!) gameplay :):)

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Warning... No lifesigns detected:+

6. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ff een vraagj, als je bijvoorbeeld iemand wilt verkopen en je laat hem nog een half seizoen heel goed spelen krijg je erdan meer geld voor, bijvoorbeeld ik wil pizarro verkopen , als ik hem dan kei goed laat spelen en scoren krijg ik er dan meer geld voor;) , alvast bedankt

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Filmpje doet het wel hoor ;) Je moet allen wel de goede code tussen de [yt] tags plaatsen ;)

[yt]Dvjp4MAYueQ[/yt]

Mooi gekeept 8)

9. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ach, echte keepers maken toch ook fouten:9

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hij kijkt tegen de zon in:)

Maar zonder gekheid, die was houdbaar hahahaha, heb echter zelf in 50+ uur slechts een paar f*ckups gezien dus het valt mee wat mij betreft

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een paar verbeterpuntjes voor het volgende deel die me leuk lijken;
    - Trainer-A.I. van de tegenstander moet beter. Soms krijgt de linksback rood bijvoorbeeld en dan blijven ze gewoon zonder linksback spelen, dat slaat natuurlijk nergens op. Of laatst tegen Barcelona, stond Gudjohnsen in de basis terwijl Ronaldinho gewoon fit was, dat soort rare beslissingen. Het lijkt me ook wel leuk als het effect heeft wat voor soort trainer er bij een club is. Dus Wenger die heel lang wacht met een extra spits inbrengen bijvoorbeeld, dat soort dingen.
    - Bekijken van andere wedstrijden, doelpunten en overtredingen in de (Master Leagues). Als iemand 23 weken geblesseerd is, ben ik wel benieuwd wat voor overtreding dat was. Of de doelpunten zien uit een topper uit de competitie ofzo. Dat soort dingen lijkt me wel een aardige toevoeging.
    - Gewoon de keeper kunnen tacklen en hem kunnen hinderen als hij uittrapt. Zelfde geldt voor vrije trappen. Als de scheids geel wil geven na een waarschuwing, prima. Maar zo'n onzichtbaar muurtje of automatisch teruglopen is niks.
    - Beter scheidsrechters ook, soms kan een heel lullig tikje gewoon rood betekenen omdat de man is doorgebroken, maar dat wordt maar zelden zo bestraft.
    - Eerder penalties geven, zeker waar de keeper bij betrokken is. Soms word je gewoon echt geschept door de keeper.
    - Hands zit er ook maar heel af en toe in en volgens mij alleen maar als er hands wordt gemaakt door de aanvallende partij in de zestien van de tegenstander.
    - Blessures door ballen in het gezicht en botsingen met de paal, dat soort dingen.
    - Tussentijdse updates van de stats van spelers, sommige van die jeugdspelers zijn inmiddels al zo veel beter dan in het spel.
    - Meer agressie in beladen wedstrijden, hardere duels tegen aardsrivalen en dergelijke.
    - Commentaar mag ook persoonlijker. Überhaupt beter, maar ook namen noemen als iemand voor de zoveelste keer een kans mis of iets dergelijks, niet alleen als hij een bal aanneemt.

Zo, dat was het wel weer even :)

12. Ashavan

Ashavan Guest

Mazzelaar ik kom er elke wedstrijd zoveel tegen dat het lastig is om dit een leuk spel te vinden. Zeker nu ik in de ML alle doelstellingen heb gehaald die ik mezelf had opgelegd. Speel zelf op 4sterren omdat ik te lui ben hoger te gaan.

Ergernissen zoals:
    1. De bal gaat over de lijn via de tegenstander. Toch krijgen zij de inworp of keeperbal
    2. Keepers lopen ALTIJD te vroeg uit hun doel waardoor je ALTIJD enorm simpel kan scoren door de bal op tijd te schieten of de keeper uit te kappen en de bal in het doel te lopen
    3. Centrum Verdedigers lopen net zoals de keepr te vroeg van hun positie en laten zo hun mannetje vrij staan. Je moet dat gat dan snel opvullen met een andere speler in de buurt waardoor het minder soepel loopt dan het zou moeten. En als je te laat reageert heb je een goal tegen
    4. Je laat je speler een tackle uitvoeren. Maar de tegenstander loopt net van je weg en automatisch selecteerd te console een andere speler. Zodoende heb jij dan 2 van je spelers die de tackle uitvoeren en beiden missen de tegenstander zodat hij door kan lopen. Of als je op manual wisselen heb staan dat jij van teamspeler wisselt en de nieuw geselecteerde speler maakt een nutteloze tackle

En zo kan ik nog wel even door gaan met fouten die ik ELKE wedstrijd meerdere keren terug zie komen. Ik win met 5 en 6-0 op 10 minuten en als ik 30min speelde werd het 20-0 of zelfs meer. Vanwege de belabberde keepers zijn bijna elke schoten op doel wel een goal of anders wel de rebound er van.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2007
  13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Waarschijnlijk ben jij een stuk beter dan mij;) Anyway:

1. Ja, dat zie ik ook regelmatig (maar niet te ergelijk)

2. Met een top CF, maar een doorsnee spits tegen een sterke keeper? Keeper heeft um vaak en erom heen kappen ben ik gewoon niet goed in (wel zie ik in de replay dat de keeper soms niet helemaal gunstig uitkomt en een hoek iets meer vrij laat)

3. Zie ik ook wel

4. Ja, heb ik ook, maar tegenwoordig tackle (B) ik weinig meer.

Maar dat 10-0 verhaal? Nou met bv Lyon tegen (defensief) Frankrijk ... no way. Door de lucht koppen die gasten zo'n beetje alles weg, en over de grond is 'een gaatje vinden' erg lastig ... laat staan 10x:) Maar goed. Ik zou wel eens horen van jou of jij met Lyon (of bv PSV, zelfde sterkte) met 10 - 0 van Frankrijk kan winnen;)

14. Ashavan

Ashavan Guest

Heb de som op de proef genomen en net 2 wedstrijden van 30min gespeeld.

Lyon - Frankrijk
    Nog nooit met een frans team gespeeld en was wennen. Gelukkig spelen ze wel met een 4-3-3 systeem waar ik goed mee uit de voeten kan. Behalve het middenveld wat bagger was. De stats van Lyon zijn ook vele malen slechter dan Frankrijk.

Eerste helft verliep relaxt. Speelde ontspannen en niet gehaast en had hem op 3sterren gezet net zoals Maxcubit. scoorde toen 1 mail en kreeg in de 25e minuut 1 rode kaart. In de rust even Wiltord in het veld gezet ipv Govou. De tweede helft scoorde ik maar liefst 7x waardoor de eind uitslag 8-1 werd.

Nederland - Frankrijk
    Nu speelde ik met een beter en sneller team wat niet stroef verloopt zoals Lyon. Robben en v. Persie domineerden de flanken en Ruudje had een feest. Eind score was 18-0.

Langer spelen gaf mij meer rust aangezien ik niet het geval had me te hoeven haasten om te scoren in 10 minuten tijd aangezien ik wist toch wel genoeg keer te scoren.

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    En doe dit nu eens op het moeilijkste niveau??

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, vind je het gek dat je met 18-0 wint. En probeer het ook eens met bijvoorbeeld Liverpool tegen een topclub als real madrid. Niet dat liverpool dat niet is maar qua stats in de game.

17. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Tsja, dan ben ik uitgepraat. Lijkt me niet leuk .. 18-0. Als ik jou was zou ik met Excelcior aan de slag gaan tegen Brazilie o.i.d.:)

Maar wat is nu precies HET zwakke punt? Om de keeper te passeren moet je eerst in de buurt van de keeper komen. Een lange haal heeft geen zin denk ik dus combineer je je een weg daar naartoe? Of pingel je je een weg daar naar toe?

En indien combineren ... doe je dan veel pass(A) of steek(Y)?

Tot slot ... ik zou graag eens tegen je spelen, alleen durf ik nu niet meer zo:)

19. Ashavan

Ashavan Guest

Peter je hebt gelijk dat ik het op een moeilijker niveau zou moeten doen. Zelf speel ik met 4 sterren. Maar wilde het op dezelfde manier spelen met dezelfde moeilijkheidsgraad als Max met de Franse teams die hij opgaf.

@Max
    Met Lyon was het een combinatie tussen solo acties en passes (meeste met y). Persoonlijk gebruik ik zelden de A om te passen. Maar Lyon is niet echt snel met zijn spitsen dus moest veel werken met snelle combinaties op de linker of rechter kant. Zodoende komt een vleugelspits aan de andere kant praktisch vrij te staan en met een pass in de loop kwam die vrij voor goal te staan.

Als de keep uittrapt naar de CB geeft die een een Y-pass op de SB die dan een stukje oploopt en de een Y-pass doorgeeft op de vleugel spitsen. Die kunnen die via de flanken oplopen en een voorzet geven met grote kop scorings kansen. Mocht de vleugelspits er niet langs komen snijt ie naar binnen met een pass op Fred of een inkomende middenvelder.

Fred kan zo soms schuin naar binnen snijden voor de verdedigers langs, de keep loopt dan ook op een gegeven moment uit, om dan vrij makkelijk in een grote open hoek te kunnen schieten. Nadat ik Wiltord er in had gezet verliep dat een stuk beter aangezien hij sneller is dan Govou en dus de vrije ruimte in kun rennen om te knallen.

Met Nederland was het een eitje omdat ze veel beter qua stats zijn dan Frankrijk. Robben en Persie zijn ontzettend snel dus met flanken kon ik de Fransen makkelijk voorbij rennen. Zelfs Ruud kon ze nog redelijk voorblijven waar Fred toch moeite mee had als ik niet schuin voor de verdedigers langs zou kruisen.

Maar goed zal het vanavond als ik tijd heb proberen op mijn eigen moeilijkheidsgraad met Ajax/Chelsea (mijn fav teams) tegen Liverpool/Real. Eens kijken hoe dat zal zijn op 30min.

En weet je...zo goed ben ik ook weer niet. In het begin zat ik hier ook om advies te vragen hoe te spelen en hoe vaker je speelt hoe meer je leert en heb veel geleerd in online (al 2 maanden niet meer gedaan) en de ML.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2007
  20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zo speel ik ook ongeveer lol, met 1 verschil, dit lukt me geen 10x maar vaak slechts 1,2,3 keer of zo.

Tis wel zo dat als een speler/team op dreef is dat het scoren dan tig keer makkelijker gaat.

Anyway, in PES7/2008 zo de verdediging beter zijn. Daar heb jij dan wel wat aan:)

Edit:
    Hoe bereik je meestal die vleugel op de andere kant? Met LB+B of met een gewone B of met een Y?

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina