De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    PSV is lekker bezig, ze denken dat ze elke speler voor 1 euro kunnen halen ofzo. Dit is al de zoveelste keer dat ze te weinig geld willen bieden.

2. basovich

basovich Guest

kut!:9.

ennuh Nitram, dat jullie ineens een geldschieter binnen de club hebben en jullie ineens wel denken iedereen binnen te krijgen..:{ vind 4.5 mljn nou niet bepaald te weinig. Deportivo heeft gewoon een belachelijk bedrag geboden. het hoogste bod op een mexicaan ooit.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, ik was eerst voor, maar toen las ik ook weer van die reacties een tijdje terug van allemaal debielen die het erover hadden dat ze geen speler willen opleiden voor een andere club ofzo.:emo: Nu hoeft het allemaal niet zo erg meer van mij. Ik denk dat hij beter gewoon op de bank kan plaats nemen bij ons, want Saviola is weg naar Real Madrid, en ze trekken ook van alle kanten aan Gudjohnsen. Nee, laat hem maar lekker in Barcelona blijven nu.

EDIT: Ohja, en beter heeft Rijkaard scheit aan Cruijff, en zet hij Eto'o naast Henry voorin, met Ronnie op de 10. Heb je alsnog bijna 3 spitsen.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Babel bijna naar Liverpool. :'-(

Toch wel jammer. Altijd een van mijn favoriete spelers geweest. Waar wordt engels voetbal uitgezonden volgend seizoen? NOS of RTL?

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Is nog niet bekend, maar ik denk RTL waar het altijd al zit. Hoop wel dat het Nederlandse voetbal terug naar de NOS gaat.

6. basovich

basovich Guest

huh engels voetbal werd dit seizoen toch uitgezonden door de NOS..vroeger zat het op RTL 5.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    oh, kan best :D weet het allemaal niet meer. Ik wou gewoon dat alles op 1 zender zou zijn.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mooi, dan kan Messi naar Inter komen :thumbs: :+

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is dit voor onzin?
    Feyenoord heeft net zoveel uitgegeven als vorig seizoen aan transfers. Rond de 9 miljoen.

Hoe je hierbij komt is mij een raadsel. Een pure wanhoopsgok van je, lijkt het.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die kan er ook nog best bij in de basis. Heb zin in komend seizoen. :)

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk toch dat Barça 'n beetje het zelfde probleem gaat krijgen als Madrid destijds met al die galacticos. Er lopen gewoon te veel vedettes rond, te veel topspelers. Als het nou voor de helft harde werkers waren, ok, maar het zijn allemaal spelers met extreem technisch vernuft. Geen goeie mix gok ik.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ben ik het niet mee eens. Die Galactico tijden kwamen toen ze spelers als Beckham, Figo, Ronaldo en Zidane aantrokken. Dat waren ook echt vedettes. Kijk eens wat wij aantrekken, en het staat daarmee in een schril contrast. Enige die je in mijn ogen als vedette kunt bestempelen is Henry, mensen als Yaya Touré, Abidal en (waarschijnlijk) Gabi Milito zijn dat echt niet. Dat zijn sowieso mensen die aangetrokken zijn voor een basisplek. Het team verschilt niet zo veel met dat van 2 seizoenen terug, toen we nog de CL en La Liga wonnen. Nee, ben er niet bang voor. Ik hoop alleen wel dat Rijkaard Eto'o en Henry samen durft op te stellen in een 4-4-2 opstelling. Lijkt me echt een hel voor de verdedigers van de tegenstander.

Wat vind jij overigens allemaal vedettes dan? Onze basisvoorhoede wel (exclusief Messi) maar verder valt het allemaal wel mee in mijn ogen. Ja Deco, maar die mag van mij dus gaan banken.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als PSV al zes miljoen op tafel heeft gelegd voor een overbodige en zwaar overrated speler als Lazovic, dan mag je wel verwachten dat ze voor de beoogde opvolger van Cocu wel wat meer centen op tafel kunnen leggen. Komt bij dat PSV wederom een rotzooi aan prijsgeld heeft binnengesleepd door de de Champions League.

Gio, Sahin en Mols hebben Feyenoord geen zak gekost. De transfers van Makaay, De Cler en Hofland hebben gezamelijk een kleine 10 miljoen gekost. En aangezien ze met Excelsior een samenwerking hebben, zal er voor Slory en Bruins ook weinig betaald zijn.

PSV heeft veel meer geld te makken dan Feyenoord. Zelfs met de geldschieters. Het bestuur van PSV is gewoon een beetje gierig lijkt wel.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik ook, of ze zijn gierig of ze hebben gewoon bijna niks meer.

Ik bedoel, ze waren te gierig bij Perez, De Cler, Guardado en die lopen ze nu allemaal mis.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    bron

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    dat was toch al enorm lang bekend? :p

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En jahoor, daar is 'ie. :)

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En Perez is weg.....wie is de vervanger? Defour?

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    moest hier wel om lachen:

20. basovich

basovich Guest

haha lol:9..en rajkovic was idd al tijdje bekend en van chelsea uiterraard;). hopen dat het wat leuks wordt:).
    en perez naar psv. lazovic en perez, als dat maar goed gaat. toch nog een goeie dag voor psv:).

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina