Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ben ook wel benieuwt naar de mp game types :D
     
  2. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow deze game lijkt me echt gaaf. Ben al fan van CoD toen Call of duty 1 uitkwam voor de PC.
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Triple.
     
  4. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ben ik weer. Een paar dagjes weggeweest ivm al het E3 geweld en al die stormvloed van informatie. Wat leuk is om te vertellen, een journalist van een niet nader te noemen nederlandse gamesite smste me, alleen om even te zeggen dat Call Of Duty 4 alles wegvaagd wat ik op console gebied heb gezien. Ik wist natuurlijk al dat CoD weer een overtreffende trap van CoD2 was. tot dat hij me bijna beveelde om het filmpje van de presentatie te kijken. (het was snacht's/vroeg in de morgen).. Het is niet overdreven gebracht als ik jullie vertel dat ik niet geloofde dat het ingame was. Zo gauw ik de sniper zag opstaan vielen me een paar dingen op(of beter gezegd, niet op. Ik bedoel, die sniper was gewoon in het gras geblend). De schaduwen zijn real time ingerendert. Ik bedoel, WTF. Real time ingerendert, en dat op 60 fps! Die shit kon je tot nu toe alleen zien in Crysis, en dat runt op een dikke pc met bovendien directX v10 runsoftware. Maar motherfucking holy fucking shit, kijk die kerel aanlopen. orgasme-isch, ik zeg het je! Nou, dat is dus ongeveer wat ik van de trailer vond. Ik voorspel dat CoD zich prima, nee, PERFECT staande kan houden tussen de Killzone's en de Halo's. En dat zal zeker geen probleem zijn aangezien CoD natuurlijk een erg uitgebreide en diepgenestelde fanbase heeft. Fuck hey, ik kan maar niet ophouden over deze game. Hij is zo vet!
    TERING, ik bedenk me net. Stel je deze shit is voor online, ONLINE!
    Nah, ik ben er ff weg van. Ik kan niet wachten op de volgende trailer, nee even serieus, ik kan dus echt niet wachten. Ow, wat lees ik boven me, een BETA?! woeeeiiiii
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Volgens mij ben jij best enthousiast over cod4.
     
  6. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, ik speel liever Wii fit
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Trailer is echt te gaaf, komen echt teveel gave spellen uit binnenkort.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    en dat is zeer begrijpelijk. COD 4 the Pwn
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    terwijl jij zit al zwetend zit te bedenken wrm jij die shit gekocht heb, zitten wij te knallen!!!}:]
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    daar ben ik het ook zeer zeker mee eens.
     
  11. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0

    je snapt toch wel dat ik heel, heel, heel erg sarcastisch was?! Kijk mijn vorige post hieronder:

    Nou, ben ik weer. Een paar dagjes weggeweest ivm al het E3 geweld en al die stormvloed van informatie. Wat leuk is om te vertellen, een journalist van een niet nader te noemen nederlandse gamesite smste me, alleen om even te zeggen dat Call Of Duty 4 alles wegvaagd wat ik op console gebied heb gezien. Ik wist natuurlijk al dat CoD weer een overtreffende trap van CoD2 was. tot dat hij me bijna beveelde om het filmpje van de presentatie te kijken. (het was snacht's/vroeg in de morgen).. Het is niet overdreven gebracht als ik jullie vertel dat ik niet geloofde dat het ingame was. Zo gauw ik de sniper zag opstaan vielen me een paar dingen op(of beter gezegd, niet op. Ik bedoel, die sniper was gewoon in het gras geblend). De schaduwen zijn real time ingerendert. Ik bedoel, WTF. Real time ingerendert, en dat op 60 fps! Die shit kon je tot nu toe alleen zien in Crysis, en dat runt op een dikke pc met bovendien directX v10 runsoftware. Maar motherfucking holy fucking shit, kijk die kerel aanlopen. orgasme-isch, ik zeg het je! Nou, dat is dus ongeveer wat ik van de trailer vond. Ik voorspel dat CoD zich prima, nee, PERFECT staande kan houden tussen de Killzone's en de Halo's. En dat zal zeker geen probleem zijn aangezien CoD natuurlijk een erg uitgebreide en diepgenestelde fanbase heeft. Fuck hey, ik kan maar niet ophouden over deze game. Hij is zo vet!
    TERING, ik bedenk me net. Stel je deze shit is voor online, ONLINE!
    Nah, ik ben er ff weg van. Ik kan niet wachten op de volgende trailer, nee even serieus, ik kan dus echt niet wachten. Ow, wat lees ik boven me, een BETA?! woeeeiiiii
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ja ik snap heus wel dat dat sarcastisch bedoeld was, ik wilde alleen een punt maken dat wii fit klote is,

    ontopic: heb nog een x dat trailertje gekeken, en ik eerst vond ik het een vet spel, alleen nu begin je goed te kijken en meestal valt dat dan wel weer wat tegen, maar niet bij dit SPEL! DIT IS ECHT MEGA VE4T!@!!!
     
  13. Remco

    Remco Guest

    mooi man:thumbs:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    check gametrailers niet normaal hoe dat er uitziet vooral dat stukje in het begin in die helicopter.
     
  15. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet ingame....... Bovendien is die oude trailer lelijk. Het lijkt nog niet eens close of het uiteindelijke product
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  17. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, die trailer ken ik nog niet! VET! ik dacht dat je de eerste bedoelde met die kerel en z'n sigaar :p

    DUDE! WHAT THE FUCK OMG WHAT THE HELL SHIIIITTTTT DIT IS ECHT MOTHERFUCKING AMAZING! Als je dit hebt gemist mis je een stukje levenservaring.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  18. Remco

    Remco Guest

    Riiiiight...
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dit is echt super, fuck halo3 maar ik ga deze halen
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hij heeft wel gelijk!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina