Nou, ben ik weer. Een paar dagjes weggeweest ivm al het E3 geweld en al die stormvloed van informatie. Wat leuk is om te vertellen, een journalist van een niet nader te noemen nederlandse gamesite smste me, alleen om even te zeggen dat Call Of Duty 4 alles wegvaagd wat ik op console gebied heb gezien. Ik wist natuurlijk al dat CoD weer een overtreffende trap van CoD2 was. tot dat hij me bijna beveelde om het filmpje van de presentatie te kijken. (het was snacht's/vroeg in de morgen).. Het is niet overdreven gebracht als ik jullie vertel dat ik niet geloofde dat het ingame was. Zo gauw ik de sniper zag opstaan vielen me een paar dingen op(of beter gezegd, niet op. Ik bedoel, die sniper was gewoon in het gras geblend). De schaduwen zijn real time ingerendert. Ik bedoel, WTF. Real time ingerendert, en dat op 60 fps! Die shit kon je tot nu toe alleen zien in Crysis, en dat runt op een dikke pc met bovendien directX v10 runsoftware. Maar motherfucking holy fucking shit, kijk die kerel aanlopen. orgasme-isch, ik zeg het je! Nou, dat is dus ongeveer wat ik van de trailer vond. Ik voorspel dat CoD zich prima, nee, PERFECT staande kan houden tussen de Killzone's en de Halo's. En dat zal zeker geen probleem zijn aangezien CoD natuurlijk een erg uitgebreide en diepgenestelde fanbase heeft. Fuck hey, ik kan maar niet ophouden over deze game. Hij is zo vet!
TERING, ik bedenk me net. Stel je deze shit is voor online, ONLINE!
Nah, ik ben er ff weg van. Ik kan niet wachten op de volgende trailer, nee even serieus, ik kan dus echt niet wachten. Ow, wat lees ik boven me, een BETA?! woeeeiiiii
Laatst bewerkt: 12 jul 2007