De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Mwaha, met alle respect hoor. Maar wat is dat voor een debiele actie :lol:

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind ook dat Feyenoord een superlegioen heeft, maar dat bedoelde ik niet echt. Ik bedoel dat verwijten richting elkaar, vaak ook in eigen voetbalkringen voorkomen.

En zoals ik al zei was het geen aanval op Feyenoord of z'n supporters.

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, die Calderón zegt zo veel.

4. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Mijatovic zei het.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan geloof je het toch lekker niet jonge :).

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Op VI.nl: 'Worden we vijftiende, dan gaan we op de platte kar door de stad' Trainer André Wetzel over de kansen van het gepromoveerde VVV-Venlo in de Eredivisie (Algemeen Dagblad).

Mooie vent :cool:

7. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iig een mooie doelstelling denk ik zo, heracles deed het ook super nadat ze gepromoveerd waren, gelijk stunten tegen Psv :cool:

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    al kwam dat meer door het kunstgras denk ik ;)

9. basovich

basovich Guest

van Riquelme stond op v-bal dus zou wel bullshit zijn, hoor er nu niks meer van;)..maar toen stond er dat ze Fabregas niet kregen en nu voor Riquelme gingen.

10. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel gehoord van Madrileense interesse in Riquelme, alleen niet van Real Madrid maar Atletico Madrid.;)

11. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Sorry dat ik het zeg, maar dit vind tik weer zo`n ondergewaardeerde opmerking! Ik ben absoluut GEEN heracles supporter, maar om nou weer te zeggen dat het door het kunstgras komt vindt ik gewoon dikke onzin!

Ze hebben toen gewoon gevochten voor wat ze waard waren, met het daarbij horende resultaat.. Die opmerking die jij dan plaatst, is weer zo`n typische ''topclub'' opmerking. Overal excusus voro zoeken!!

Als er toen in de week voor de wedstrijd sneeuw had gelegen, dan hadden jullie gezegd van, ja wij konden niet trainen omdat het gesneeuwd had, en heracles kon wel trainen, want die hadden kunstgras! ( omdat je dat kan afdekken met een zijl )

Gewoon gelul van jou dus!

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee zeker niet door het kunstgras. Heracles had gewoon gestunt en voordeel gepakt van overschatting die onstond bij PSV. Bovendien hebben bijna alle clubs wel ergens bezit van een kunstgrasveld. Ajax heeft er bijvoorbeeld eentje liggen naast het normale trainingsveld. Kan je dus aan wennen.

Maar goed Babel, De Mul en Perez weg binnen een week bij Ajax. Tijd om snel wat versterkingen te kopen. We zitten nu heel krap in vleugelspelers en spitsen. Huntelaar, Kennedy, Leonardo, Mitea en Manucharyan zijn alleen nog maar over, waarvan Leonardo voorlopig er nog wel uitligt. Alles vertrouwen op Mitea is ook weer zo-zo en Manucharyan is altijd geblesseerd.

Suarez zou een goede aankoop zijn. Ik denk wel dat Groningen overstag gaat als Ajax een goede zak geld naar het noorden toe stuurt. Maar ook al zo jong en meer een spits dan een vleugelspeler. Weet iemand ook hoe ver Ajax is met Lasse Nilsson?

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Groningen houdt Suarez anders goed vast, ze willen hem echt niet kwijt. Begrijpelijk natuurlijk :)

14. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez wilt zelf naar Ajax, dat gaat wel lukken die kunnen ze echt niet vasthouden.;)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    5 tot 10 miljoen voor Suarez denk? Veel meer zal ie niet waard zijn..

Dan kan je nog makkelijk Alves kopen van Heerenveen :+

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Drenthe blijft gewoon bij Feyenoord dit seizoen (vi.nl)

17. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar Alves hoef ik niet.;)

Dat zullen we nog wel eens zien.

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo geen alves? de beste speler van de eredivisie.

19. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet. Het is een goede speler, maar laat hem eerst nog wat meer doelpunten maken. Je kan niet zeggen dat hij geweldig is na een seizoen. Als die zo geweldig is waarom willen clubs dan wel Sneijder, Babel, maar geen Alves?

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gast doe is ff normaal :x Leer lezen:
    "Al kwam dat meer door het kunstgras DENK IK"
    Of je nou elke week een wedstrijd op gewoon gras speelt en je hele voorbereiding ook afwerkt op gewoon gras is het een enorm verschil. Als je zelf voetbalt weet je dat ook dat kunstgras echt een wereld van verschil is.
    Zeg ik dat het alleen maar door het kunstgras komt?
    Knap stuk verdriet ben je dan als je dat uit die ene zin weet te halen :emo: Heracles vecht al hele seizoen tegen elke tegenstander, dat is algemeen bekend als je daar op bezoek komt.
    Ga nou niet lopen te janken met dat topclub gezeik want je hebt mij nooit excuusjes horen maken als ajax een keer heeft verloren

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina