AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Me zus is vandaag wel geslaagd. Ben blij voor haar maar tis eigelijk te belachelijk.
    Ze had dezelfde examinator als ik had een week geleden. Ik was gezakt op 2 kleine puntjes (zie eerder in dit topic) En zij slaagt, ondanks dat ze een stuur ingreep had en nog wat kleine dingetjes.

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, dit kan maar één ding betekenen mijn beste, voor de examinator zag zij er sexy uit en jij niet...En nu moet je maar eens een fotootje van je zus plaatsen zodat wij hier kunnen oordelen of de examinator gelijk had of niet..;)

3. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een normaal les pakket gehad. 25 lessen van 1.5 uur.
    Daarna 1e x geslaagd. daarna een Audi A4 uit 1998 gekocht. inmiddels heb ik een A4 uit 2000 2.4 170 PK

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat heb je daarvoor betaald? :eek:

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Voor 't eerst in m'n tijd hier ; Ik ben het met svennies eens. :eek:

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lesauto had ook een 6de versnelling, maar heb ik nooit gebruikt. Instructeur zei dat 'ie daarin alleen maar duurder reed. (vanuitgaand dat je rond de 120km/u rijdt)

Heb m'n rijbewijs nu 3dagen, en heb al zo'n 300km gereden in de Audi A4 van me pa. Echt heerlijk, gisteravond naar me vriendin, om vervolgens daar weg te kunnen gaan zonder te denken: klote, en nu nog fietsen/brommer door de kou.:)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    We moeten eigenlijk een xbw auto & motor meeting organiseren :9 Lijkt me wel vet.

Als zijn die motoren natuurlijk in het voordeel :9

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Parkeerplaats MacDonalds Horst lijkt me wel wat. ;)

9. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn fuhrerschein opgehaald!!, zegt die doos dat ie er vrijdag al was!!

Vandaag in mijn broers Megane coupe naar handelaar gegaan, Peug 106 Rallye (120 pk, 74 kw, 870 kg....) gekocht. En ja hij is snel. vooral in de bochten.
    Hij koste 2750, ik betaal 1600€. (bumperschade/sideskirt) maar ik fix het wel.
    ps, op de foto komt ie niet tot z´n recht. int echt is ie prachtig

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    yeah :D :9

11. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag me eerste rijles gehad >... :D was echt leuk sturen ging makkelijk maar schakelen ging niet echt lekker kon nu al beter ...

12. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen me theorie
    en vanaaf me laatste theorieles met alleen maar examens

stresst..stresst...

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  13. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Van de drie examens die we hebben gedaan had ik 1e: 6 fout, 2e: 7 fout en 3e: 6 fout. Meeste fouten waren over lengte, lading en gewicht en het rijbewijs zelf.
    Nou hopen dat het morgen ook lukt.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    theorie is niks aan, als je gewoon dat boek hebt door gelezen dan haal je het wel.

laatste paar dagen lekker aan het rijden, maar vooral het verschil in soorten auto's vind ik wel raar. zo was vooral het schakelen in de bmw erg wennen, en het optrekken in de pasaat ook wel (gaat niet zo hard).

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De daadwerkelijke test viel reuze mee! Vond ik, ladingen en aanhangwagens vond ik ook moeilijk maar dat kwam slechts in één vraag voor bij mij.

Het begon bij mij al goed bij vraag 1:
    "Kunt u hier eerst een bocht naar links of naar rechts verwachten?"
    Met op de foto een waarschuwingsbord die naar links wees, maar nog beter, je kon het hele wegverloop op de foto zien. :cool:

16. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em gehaald
    Had maar 1 fout in de catogorie "mileu en energie bewust rijden", kan me hier maar één vraag van herrinneren en die had ik goed. Deze was "Is het slecht voor het milieu als je voor het rijden je auto laat warm draaien?" > ja

17. Don Johan

Don Johan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook bezig. Eerst had ik mijn theorie certificaat gehaald; woensdag boekje en cd-rom gehaald bij de ANWB winkel, donderdag leren, vrijdag vroeg opstaan om als eerste reserve bij het cbr te zijn.

Daarna heeft mijn vader de rijschool opgebeld (kennen elkaar). Na wat gepraat hebben ze 40 uren verspreid over 3,5 week. Examen is al aangevraagd en daarnaast werk ik flexibel in een magazijn, wat goed te combineren is.

Ik zit nu op 1/4. Het gaat redelijk. Het voordeel van zoveel lessen achter elkaar is het niet onnodig moeten herhalen. Ik ben dus tevreden.

Edit: (voor mensen die de theorie nog moet gaan halen, ik heb het boekje en cd-rom nog!)

Laatst bewerkt: 14 jul 2007
  18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    het nadeel is alleen dat je je de laatste 1.5/2 weken echt zit te verbijten achter het stuur, aangezien er dan totaal geen lol meer aan is maar je toch zolang in de auto moet zitten. en een ander nadeel is dat je lang achterelkaar rijdt waardoor je concentratie achteruit gaat en je dingen minder snel op pikt.

maar succes iig.

19. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo onnodig herhalen? Daar draait het allemaal om: ervaring! En dat krijg je alleen als je het veel doet en vaak herhaald!:)

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    precies.

Alleen de eerste 5-10 lessen leer je nieuwe dingen, daarna is het gewoon constant alles herhalen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina