ik weet niet die metalfear is egt een zielige persoon seriues. hij gaat zomaar zitten zeggen dat wij niet reporten terwijl wij 1 keer hebben gespeeld tegen AoC en toen hadden gewonnen. maar zo is metalfear altijd al geweest. als hij clans niet aan kan vindt hij ze noobs enzo. want ik hoorde dat hij qG ook noob clan vondt . maar ja metalfear doe a.u.b. niet zo zielig.
hij zegt dat wij niet reporten omdat ik USC leader was en toen deden we OEFEN clan matches. Maar toen hij had gewonnen zegt hij ja ga reporten. ik zeg nee want het is oefen match hij helemaal boos worden en toen we met eOs hadden gewonnen wou hij neit gaan reporten en hij ging ons zelfs mute. omdat tie verloor. maar metal fear als je zonodig je report wilt moet je maar clan match spelen tegen oud USC. als je dan wint krijg je je report wel. want als je zonodig wilt winnen zonder iets te doen. win maar eerst van ons dan krijg je die report. als je verliest dan moet je niet meer over ons zomaar gaan lullen. want je vertelt allemaal leugen verhalen. je moet gewoon niet gaan liegen man.
Laatst bewerkt: 16 jul 2007