1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AoC angels of chaos

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the deathling, 27 apr 2007.

  1. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    wist ik nie, maakt me ook niet uit. hebben nu een goed team
     
  2. KillerStefan

    KillerStefan LOPEN GODVERDOMME!!!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ach das ook weer zo.
    Stuur me trouwens ff een mail met de huidige members erin en voor welk team etc.
    Ik ga trouwens wel verder met het starten van een TM Nations team.
    Het CS 1.6 team heeft nog maar 3 mensen maar B3RKTOPP13 is bezig met de tryouts.

    KORTOM: Het komt allemaal wel goed :)
     
  3. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0

    Hey, koen vd vorst, ik heb wel eens eerder gespeeld met hem en volgens mij is hij best goed.
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Koen heeft een eigen clan opgericht. Ik was even aangenomen bij AoC, maar toen moest iedereen opnieuw try-out doen. Dus ik weet niet of ik er in zit. Maar anders ga ik naar Koens clan denk ik:). Is wel gezellig daar.:b:
     
  5. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet die metalfear is egt een zielige persoon seriues. hij gaat zomaar zitten zeggen dat wij niet reporten terwijl wij 1 keer hebben gespeeld tegen AoC en toen hadden gewonnen. maar zo is metalfear altijd al geweest. als hij clans niet aan kan vindt hij ze noobs enzo. want ik hoorde dat hij qG ook noob clan vondt :confused:. maar ja metalfear doe a.u.b. niet zo zielig.
    hij zegt dat wij niet reporten omdat ik USC leader was en toen deden we OEFEN clan matches. Maar toen hij had gewonnen zegt hij ja ga reporten. ik zeg nee want het is oefen match hij helemaal boos worden en toen we met eOs hadden gewonnen wou hij neit gaan reporten en hij ging ons zelfs mute. omdat tie verloor. maar metal fear als je zonodig je report wilt moet je maar clan match spelen tegen oud USC. als je dan wint krijg je je report wel. want als je zonodig wilt winnen zonder iets te doen. win maar eerst van ons dan krijg je die report. als je verliest dan moet je niet meer over ons zomaar gaan lullen. want je vertelt allemaal leugen verhalen. je moet gewoon niet gaan liegen man.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  6. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke je hebt gelijk. Maar moet je er nu ook voor zorgen dat qG hier reacties op gaat maken....
     
  7. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer zo'n geval, dat is en zal altijd een probleem blijven, reporten! Als er ergens veel ruzie over gemaakt wordt dan is het wel dat.

    @ Nano: Wij hebben hier niks mee te maken en wat metalfear vind mag hij zelf weten. Iedereen heeft zijn mening maar de feiten spreken voor zich.
     
  8. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wat is de link van zijn clan (Koen vd Vorst)
    Wil best graag wat meer van zijn clan of je toekomstige clan weten ;)
     
  9. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Die metalen angst is gewoon zo een nederlandse standaart n00b, maar dan eentje die de hele dag op zn gamesave website zit..
     
  10. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weet dat qG een noob clan is.

    /Sarcasm
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Volgensmij is QFP Ach1ev3m3nt (aVIP M3T4LF34R) iemand anders dan MetalFear SunriZe ;-). En ja qG is idd niet alles.. toch 12 e a p e 12
     
  12. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok ieder mag zijn mening hebben maar dan moet tie niet zomaar dingen gaan zeggen wat niet waar is zoals dat wij niet reporten :confused: daarom vindt ik hem zielig hoe hij doet. altijd is hij zo geweest. sinds hij in DMC zat. ze wouden hem zelf nog in DMC als leader eruit kicken omdat tie te irritant was.
     
  13. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist M&Mtje.
     
  14. DMC gamebrothers

    DMC gamebrothers Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Nero gozer hou op.
    1. stop met leugens te verspreiden.
    2. Niemand wou mij ooit uit DMC hebben.
    3. ik vind qG de beste nederlandse clan dus hou op met je praatjes over dingen die ik nie zeg.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  15. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom hoor ik van deahtling dingen maar ja laat maar jij weet niet eens hoe jou eigen members over jou denken. toen je in dmc zat had dmc saints nl mij zelf persoonlijk gezegt van ja we gaan waarschijnlijk metalfear eruit gooien . dat had die tweede leader gezegt en all die andere members ook. en ik mogt het niet zeggen van pieter maar ja als jij zo zielig gaat doen om te gaan zeggen dat wij niet reporten. want pugapug heeft mij deze dingen vertelt. ik ken hem in het egt ook en hij heeft mij gezegt dat jij hebt gezegt om niet tegen eOs te spelen omdat ze niet reporten. waar slaat dat op man. kom op. ga nou niet zielig doen. hou a.u.b. op met leugens vertellen dat wij niet reporten.
     
  16. DMC gamebrothers

    DMC gamebrothers Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    nero als jij denkt dat je het beter weet over dmc denk je maar lekker ik weet dat destiny een vaag iets had van mij kicken maar dat was nie sirieus bedoelt ik zou zoizo al voor 100%weg gaan en daarom wou ie testen of zijn members die ie nog had bedrouwbaar waren, vraag zelf maar aan pieter hij weet het hele verhaal en DMC destiny ook en DMC blacky dus ni raar gaan lullen over dingen waar je maar 1% van afweet dus kap met stommen dingen te posten op mijn clan thread ga je eigen thread maar lekker vol spammn met leugens.
     
  17. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan zo zijn maar gaan dan niet zielig zitten zeggen dat wij niet reporten want dat zijn dan ook leugens.
     
  18. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel ;) Jij ook hoor, ik kreeg zelfs ook een berichtje van Evil B U U dat jij goed was:thumbs:

    Ja idd met iemand anders :p, alleen we hebben een ruknaam maar de rest vind hem leuk enzo. Maar Feekiej altijd welkom hea :thumbs: Dat weetje ;) En het is iid ook heel veeeeeel fun!

    Ik add je wel ff op xbox live dan kan je alles vragen :-]
     
  19. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Koen, is zeker een goede gamer. Maar soms heeft hij zijn moment van inzakken maar ronde erna is hij weer the Beast himself.
     
  20. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0

    vind hem ook wel een goede speler
     

Deel Deze Pagina