Tour de france 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackie brown JR, 9 jul 2007.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    weer een super etape..

2. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker, Rasmussen was toch wel weer super, ook mayo was verrassend.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wat was valverde trouwens laf bezig zeg, bah

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Schitterende race, topdag voor de rabobank met Rasmussen en Menchov. Mooi, spannende rit, veel actie (helaas ook uitvallers), topper. Is McEwen op tijd binnen gekomen trouwens?

5. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, op de eerste bergtop had hij al 23 minuten achterstand

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    mooie etappe weer.
    Ik vond het raar trouwens dat Moreau niet gewoon doortrok en een echt gat wilde slaan.
    Iban Mayo vond ik ook een verassing, nog niets laten zien in vorige tour-edities.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Vond dat van Valverde raarder. Er was dan wel een man vooruit, maar die moest al lossen. Met een beetje goede communicatie had hij dat geweten en hoefde hij de boel niet op te houden. Op het eind gaat hij ook nog sprinten. Dat van Moreau was inderdaad ook wel raar, maar hij schijnt nogal een groot ego te hebben dus wieweet ligt het daar wel aan dan. Ben benieuwd naar overmorgen, want komen weer een paar mooie bergen aan. :)

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nee dus Mcewen ligt er dus uit, dat is alvast één concurrent minder voor Boonen.Maar voor mij was de man die het meest imponeerde vandaag toch wel Rasmussen.Nu maar hopen dat hij het tijdrijden al een beetje onder de knie heeft en hij zou wel eens de verrassing van deze tour kunnen wezen.
    En Benatti heeft mij ook verrast omdat hij voor een sprinter zijnde wel degelijk mee kan bergop en vrij lang meegegaan is met de echte klimmers...

9. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Mooie rit vandaag! Veel valpartijen :eek: lekker spannend. Mayo was voor mij ook een verassing :eek:. Goede dag voor de rabobankploeg iig.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach zo, nou wéét ik waarom vrouwen graag naar de ronde kijken.....:eek:
    Zij willen bloed zien,véél bloed.....=(

11. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    haha nee. Maar je bent wel close. Sommige van die wielrenners zien er goed uit joh! ;)Van die lichtgebruinde bezwete lichamen met openstaande shirtjes en wapperende haren onder hun helm. Enfin.. het is gewoon spannend :+

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En als ze na de wedstrijd hun shirtjes uitdoen is het altijd schrikken dat die gebronsde goden wat armen en benen betreft dan toch,over een spierwit bovenlichaam beschikken.:+

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even voor de topgrafisch ingestelde mensen. Ik zit nu in Zuid-Frankrijk, in de buurt van Orange en Avignon. Mijn broertje wil graag wat van de tour zien, en dacht dat ze misschien hier ergens in de buurt langs zouden komen.

Kan iemand ons verder helpen?

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Etappe van Marseille naar Montpellier misschien? Op de kaart oogt het net alsof je er niet ver vandaan zit, maar het kaartje wat ik nu voor me heb is nogal globaal en geeft niet veel wegen aan zodat het misschien een erg vertekend beeld is. Overigens is die etappe op 19 juli.

Zie trouwens dat het in de buurt is van de Mont Ventoux? Bekende naam, maar volgens mij doet de tour die berg dit jaar (weer) niet aan. Is in de geschiedenis ook niet vaak gebeurd.

15. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Spannend vandaag. Ik probeer het zoveel mogelijk te volgen, alleen lukt het niet altijd.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Die etappe moet je hebben, de tour komt langs Arles, dat is niet gek ver van Avignon vandaan.

17. Nathan

Nathan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was dat een geweldig nummertje van Rasmussen ben benieuwd hoe hij het in de eerst volgende tijdrit van af brengt, want in de bergen zie ik hem die voorsprong niet verliezen..

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat de Rabobank zijn contract vooralsnog niet verlengd, deze renner is bijna 'het gezicht' van de Raboploeg, zo'n kerel die zo gemotiveerd is en er alles aan doet om het ideale gewicht (zowel zichzelf als zijn fiets) te hebben om daarvan te profiteren. Hij moet gewoon blijven :mad:

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Geld. Die gozer is de één van de duurste renners uit het peleton.

20. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem in je team hebt weet je zeker dat je een trui kan pakken in de tour

Deel Deze Pagina