Ja één spel heb ik misschien wat aan maar de andere niet aangezien ik die al heb. En compensatie eisen snap je en er geen genoeg mee nemen snap je niet?
Misschien moet ik het eens neertikken. Alles wat ze aanbieden en dan meen ik alles heb ik (accessoires in veelvoud). Een spel niet en dat was Crackdown, nou mooi dan neem ik die. Na nog meer weken niks te horen te kregen en steeds gebeld te hebben kreeg ik weer dezelfde aanbiedingen. Uitgelegd dat men Forza 2 hebben gekregen maar dat kon naar zijn mening niet, omdat ze niet op voorraad zijn. Ik heb genoegen moeten nemen met een spel die ik weg geef (ik verkoop niet, maak liever iemand er gratis blij mee). Nu ik nog steeds geen Viva Pinata heb en te horen heb gekregen dat die ook niet op voorraad is vind ik het niet belachelijk als ik "EIS" dat ik Forza 2 ipv een spel neem die ik al heb.
En om de spellen op Xbazar te verkopen doe ik niet aan, vooral als je een "not for resale" voorkant krijg.
Kom aub niet met dat je het belachelijk vindt, want wat belachelijk is dat Microsoft mij als klant ontzettend slecht heeft behandeld. Dingen beloofd die ze niet waar kon maken en als je zelf zou verdiepen in het rechtensysteem kom je er snel achter dat een compensatie het minste is wat ze kunnen doen volgende de richtlijnen van een consumentenovereenkomst en de service die ze aanbieden. Dus als er een ding is waar ik recht op heb is het wel een spel die ik nog niet heb aangezien ik al genoeg geld aan Microsoft heb uitgegeven (20 spellen en alles erop en eraan).
Laatst bewerkt: 17 jul 2007