1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net dus weer gebeld .. en de beste man .. (was best aardig die gozer) die heeft me op een soort "lijst"gezet omdat het voor mij te lang duurde ..zodat mijn console eerder word gedaan (of ik het moet geloven weet ik niet)

    en hij zei dat ik zou worden teruggebeld door een andere afdeling ivm compesatie , want dat mocht hij niet zelf doen.

    Kan dit kloppen ?
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gister namiddag ben ik terug gebeld geworden door MS. Nu is mij een A-kwaliteit console beloofd. Alsof in de winkel B-kwaliteit ligt. Ook krijg ik een spoedbehandeling en zal ik deze 360 dus sneller terug ontvangen. Als deze zogenaamde A-kwaliteit console ook weer stuk gaat is het voor mij einde verhaal wat MS betreft. Ook werd mij toegezegd dat Forza 2 eraan kwam, hier wacht ik inmiddels ook al 3 weken op.
     
  3. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren gebeld.
    Heb nu labels gekregen en moet nu UPS bellen.
    Zal dat morgen eens doen denk ik.
     
  4. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, wat een bullshit met die A-kwaliteit. Maargoed, je krijgt een nieuwe...:thumbs:
     
  5. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je Forza2? Wanneer is dit jou aangeboden en hoelang ben jij je Xbox360 al kwijt?
     
  6. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick me in the balls and call me Barry!

    Mijn Xbox360 is zojuist thuis aangekomen na dik 2 fucking maanden. Nu moet ik ze nog terugbellen om mijn Xboxlive vergoed te krijgen en Viva Pinate omruilen voor Forza 2 aangezien er meerdere mensen die opgestuurd krijgen.

    Ik heb Crackdown en Viva Pinata gekregen terwijl ik Viva al heb en Forza 2 gaven ze niet meer weg. No way dat ik daar genoeg mee neem.

    Vanavond eindelijk Guitar Hero 2 weer doen \o/\o/\o/
     
  7. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0

    Zucht wees blij dat je al 2 games als compensering hebt gehad en dat jij je 360 weer terug hebt. Ik bedoel een compensering eissen snap ik maar geen genoegen er mee nemen gaat toch wel iets te ver, ook al heb je de game al dan verkoop je hem toch op de xbazar
     
  8. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja één spel heb ik misschien wat aan maar de andere niet aangezien ik die al heb. En compensatie eisen snap je en er geen genoeg mee nemen snap je niet?

    Misschien moet ik het eens neertikken. Alles wat ze aanbieden en dan meen ik alles heb ik (accessoires in veelvoud). Een spel niet en dat was Crackdown, nou mooi dan neem ik die. Na nog meer weken niks te horen te kregen en steeds gebeld te hebben kreeg ik weer dezelfde aanbiedingen. Uitgelegd dat men Forza 2 hebben gekregen maar dat kon naar zijn mening niet, omdat ze niet op voorraad zijn. Ik heb genoegen moeten nemen met een spel die ik weg geef (ik verkoop niet, maak liever iemand er gratis blij mee). Nu ik nog steeds geen Viva Pinata heb en te horen heb gekregen dat die ook niet op voorraad is vind ik het niet belachelijk als ik "EIS" dat ik Forza 2 ipv een spel neem die ik al heb.

    En om de spellen op Xbazar te verkopen doe ik niet aan, vooral als je een "not for resale" voorkant krijg.

    Kom aub niet met dat je het belachelijk vindt, want wat belachelijk is dat Microsoft mij als klant ontzettend slecht heeft behandeld. Dingen beloofd die ze niet waar kon maken en als je zelf zou verdiepen in het rechtensysteem kom je er snel achter dat een compensatie het minste is wat ze kunnen doen volgende de richtlijnen van een consumentenovereenkomst en de service die ze aanbieden. Dus als er een ding is waar ik recht op heb is het wel een spel die ik nog niet heb aangezien ik al genoeg geld aan Microsoft heb uitgegeven (20 spellen en alles erop en eraan).
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  9. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die kerel zei dat ik kon kiezen; labels in me mail, en zelf printen etc, of hij zou het allemaal regelen. 2de optie leek me makkelijker, maargoed, nog niks gehoord verder. :{
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    6 dagen geleden mijn x360 laten ophalen en nog niks gehoord, hij was al voor de 2de keer onderweg, ohja toen ik 'm bij de eerste keer terug kreeg had ik geen maand xbox live vergoeding gekregen.

    En dat terwijl ik vorige maand 3 maanden xbox live gold had geactiveerd

    fuckers =(_0/
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg te zien dat MS heeft opgehangen.

    Edit: Er word niet meer opgehangen.

    * Luistert nu naar Xbox Song. (telefoon)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    FUCKING HELL!!!
    En daar gaat mn 3e xbox, weer die screenfreezeshit...
    Word er nu echt schijtziek van!
     
  13. DanJen

    DanJen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zou mijn Xdoos terugkomen, ik zit dus de hele tijd te wachten..
    Dacht ik net: vul het trackingnummer dat je van MS hebt gekregen nog eens in op de UPS site en wat zie ik daar tot mijn verbazing?? Dat hij om half3 is afgeleverd.... op het verkeerde adres dus!!!

    Ik meteen UPS bellen en kreeg net telefoontje terug dat de chauffeur weer opweg terug is om het pakketje op ta halen en alsnog naar mij te brengen.

    Ben ik al weken aan het wachten en dan krijg je zoiets!!! Bah Bah.

    Wie weet wat voor Xbox er nu in dat pakketje zit.

    Heb hem al terug.
    Pakket niet open geweest.
    Zat brief van MS bij en een kaart voor één maand XboxLive

    Drie werf hoera voor het zo snel oplossen van dit misverstand!!
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  14. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses , ik dacht dat jij viva pinata zou krijgen en die zou wordden verzonden maar jij gewoon liever forza hebt en daar voor blijft doorzeuren ik zou namelijk ook al heb je een game het leuk vinden dat je er 1 krijgt ik heb bij mijn vorige gezeur na 2 maanden wachten helemaal niks gehad.
     
  15. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang gemiddeld duurt het bij jullie voordat jullie je compensatie ontvangen.

    Het is namelijk zo, dat ik ongeveer 4 weken geleden Viva Pinata en een week daarna Crackdown toegezegd had gekregen ter compensatie voor het lange wachten op de reparatie van mijn 360, maar ik heb beide games tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie mijn sig ;)
     
  17. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    En weer een kleine update: vandaag contact gehad met de helpdesk... Nu is mij gegarandeerd (uh huh) dat mijn console over 7 werkdagen retour is. Hij schijnt nu op een speciale lijst gezet te zijn die dus schijnbaar sneller wordt afgehandeld, waardoor ze de garantie van 7 werkdagen geven.

    Eerst zien, dan geloven.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey melmic .. ik had dus vandaag ook gebeld .. en werd ook op die "speciale" lijst gezet ..

    maar ik zou teruggebeld worden voor die compensatie.. doen ze dat dan ook echt of moet ik er over een week weer zelf over gaan zeuren ?

    maar jij zegt 7 dagen .. tegen mij zei hij binnen 2 weken?

    hebben die mensen daar wel algemene regels of richtlijnen .. want ik heb soms het gevoel als ik dit topic zo doorlees dat er maar gezegd word namelijk
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een tijdje terug al de compensatie aangeboden gekregen...

    En tja, volgens mij hebben ze totaal geen idee van wat er in Duitsland gebeurt. Dat gaf ze ook gewoon toe: als je belt kunnen ze niet zien in het systeem wat de status is van je console. Oftewel: ik vermoed dat de standaard procedure is: bevindt de klant zich nog in de 25 werkdagen-termijn? Zo ja: maak er dan een mooi verhaaltje van. Is de klant buiten de 25 dagen: bel de 2e lijn. Dat deed dit vrouwtje dus ook en ze ging tot 2 keer toe overleggen. Uiteindelijk zei ze: ik kreeg door van de 2e lijn dat het 7 werkdagen gaat duren, maar dan is hij gegarandeerd terug. Op mijn vraag hoe ze dit wist zei ze dat de 2e lijn de mogelijkheid heeft om consoles op een lijst te zetten waardoor ze sneller gaan.

    Een hoop blablabla... en ik heb echt geen idee wat waar is en wat gelogen is... =(
     
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje: wat is de tekst van het mailtje dat MS stuurt als je console is aangekomen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina