Ik denk dat als hij nog een jaar op huurbasis voor Feyenoord speelt, dat iedereen blij is hoor. Feyenoord vangt een hoop geld en heeft hem nog een jaar, Chelsea heeft ie volgend seizoen niet heel hard nodig en heeft z'n talentje binnen en Drenthe zelf kan lekker voetballen met in z'n achterhoofd dat ie het seizoen erop naar Chelsea gaat..
v-bal meld nu ook dat hij een 6 jarig contract heeft getekend en feyenoord hem dit seizoen nog huurt van chelsea..dus nu melden v-bal en voetbalzone het nieuws. EDIT: VI nu ook, Drenthe naar Chelsea. (half dan).
Lijkt me wel een goede zaak als Feyenoord hem nog een jaartje huurt. Ja ik zie het ook op VI nu dus het kan best nog eens waar zijn.
Wat is dat voor een rare beredenering?Alleen omdat het nu op 3 sites staat is het eerder waar Alle 3 sites hebben gewoon The Independent als bron dus zo lang iedereen hun gebruikt maakt het niet uit of het op 1 of 53269 sites staat
In ieder geval is 16 miljoen veels te weinig als je ziet dat Babel voor 17 miljoen is vertrokken. Ik zou het ook erg goed vinden van Van Geel als ze dit bedrag vragen. Als clubs als Real Madrid e.a. hem echt willen kopen betalen ze het wel. Kijk maar naar Pepe, Nani, Anderson...allemaal rond de 30 miljoen euro.
30 miljoen is mooi bedrag voor een speler als Sneijder. Zo'n geweldige trap, jong, bizar goed overzicht, hij heeft de facetten van een wereldspeler in zich, is een wereldspeler eigenlijk. Ajax vraagt bijna nooit de hoofdprijs voor een speler, goed dat ze dat nu wel een keer doen.
Feyenoord heeft het alweer onkent dat Drenthe naar Chelsea gaat. En sneijder is echt geen 30 miljoen waard. 20 miljoen vind ik een mooi bedrag voor hem.
Ik wil 2 kaartjes hebben voor Ajax-Atlético op 2 augustus op het Amsterdam Tournament, maar kun je dan alleen kaartjes voor de hele dag bestellen? Er staat nu: LG A'dam Tournament Dag 1 , vaste zitplaats Amsterdam ArenA (51) 02-08-2007 18:30 (17521) Vak: 424 Rij: 2 Stoel(en): 49 50 Maar de wedstrijd van Ajax is om 20.45. Heb je dan voor twee wedstrijden kaartjes? Dus ik kan ook gewoon om 20.30 komen en dan m'n plekje opeisen voor de tweede wedstrijd? Thanks!
Toen ik er was, was dat ook zo. We kwamen ergens in de tweede helft van die eerste wedstrijd toen binnen en dat kon gewoon.