Dan ben ik weer eens te laat met een kaartje halen... Dan aankomend seizoen maar eens wat wedstrijdjes van de Eagles bijwonen. De rest van je commentaar heb ik weggelaten, sorry...
Moehaha Urzaiz naar Ajax. Alleen nog de keuring (ookal gebeurd). Lijkt me zeker wel een waardige pinch-hitter (waar ie ook voor gehaald is). Transfervrij overigens.
Yes, opaatje erbij! Kan ie lekker met Stam en Davids een potje gaan jeu de boulen ofzo.. Dit ziet er wel goed uit, hij heeft ook maar een beperkte rol natuurlijk. Je hoort het hem trouwens over die goal van Cruijff hebben in dit filmpje, wel grappig..
Vind ik wel mee valen; ik denk dat Mols veel waarde kan betekenen voor de jongere spelers bij Feyenoord iets wat Urzaiz bij Ajax waarschijnlijk niet kan
Ik dacht dat Urzaiz een paar weken geleden aan had gekondigt te gaan stoppen met voetbal. Maar ja, goede en verassende transfer van Ajax.
Ja, misschien zal Mols buiten het veld meer voor jongere spelers betekenen. Maar in de rol waarvoor ze beide zijn gekocht, als pinchhitter, zal Urzaiz hoogstwaarschijnlijk meer potten breken.
Hij komt volgens mij gratis over, en hij speelt alleen als Kennedy niet kan spelen door een blessure of schorsing bijvoorbeeld.
Ik sta hier eerlijk gezegd ook even van te kijken. Delgado zou overigens wel nu officieel zijn benaderd, daar kijk ik meer naar uit. In Engeland heeft Rommedahl niet veel kunne uitvoeren, dus ben benieuwd of dit wat wordt. Basisspeler lijkt het me niet eigenlijk. Had zelf liever een andere speler gezien denk ik. Wel een echte rechtsbuiten eindelijk. Maja, op welk niveau..
Ik ben blij dat hij blijft! Nu kunnen we keihard meedoen voor het kampioenschap. Rommedahl is een goede stand-in voor kennedy. Kan hij trouwens ook niet op links spelen?