nog uit het vorige topic!
Ik ben geen zenuwachtige beller. Ik heb wel iets beters te doen!! Ik weet dat er mensen zijn bij wie hun leven instort als hij zolang weg is, maar bij mij is dat zeker niet het geval. Na de 3 weken heb ik gewoon elke 2 weken gebeld om te vragen wat de status was. Daarnaast was dit niet de eerste keer dat mijn xbox kapot ging. Toen mijn eerste in maart kapot ging kreeg ik een refurbished terug die ten eerste een kapotte dvd-drive had en ten tweede helemaal vergeeld was. Daarvoor kreeg ik compensatie. Om de 2 weken als ik bel bieden zij mij dat gewoon aan. Waarom zou ik weigeren?!!! Ik blijf gewoon netjes aan de telefoon en leg uit dat als ik bel men steeds zegt dat het nog 1 week duurt en als ik dan die volgende week bel dat het dan weer een 2 weken duurt. Zij gaan dan bellen met de 2e lijn en zij bieden dan weer compensatie aan. Ik weet niet hoe het komt, maar ik lijk dan wel mazzel te hebben. Sommige mensen krijgen gewoon niks.
Laatst bewerkt: 20 jul 2007