Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.582
    Leuk Bevonden:
    1.201
    [Algemeen] Defecte Xbox360 consoles

    Deel 1 was begonnen puur om een verband te ontdekken tussen defecte consoles en om een reden te achterhalen waarom ze dan kapot gingen. Echter is de launchperiode al lang voorbij en wordt dit topic nu gebruikt om vragen mbt defecte consoles en de reparatie te beantwoorden.
    Deel 2 tot en met 7 zijn helaas volgepost. Nu is het tijd voor deel 8 en ik mag voor jullie hopen dat je hier nooit hoeft te posten.

    Voordat je je vraag stelt, lees de tekst hieronder even door. Want als je let op de zaken die hier beschreven staan, wordt het voor ons en jezelf misschien wat duidelijker.

    Informatie Xbox Helpdesk

    [​IMG] Telefoon

    Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894

    of +31 202036606 als je mobiel belt

    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895

    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00

    Of klik hier voor online ondersteuning

    Garantie
    Om misverstanden te voorkomen: je hebt altijd 2 jaar garantie op je xbox 360 vanaf de aankoopsdatum. De handleiding zegt 1 jaar, maar volgens Europese wetgeving heb je 2 jaar garantie en die krijg je ook echt van Microsoft. Meer informatie.
    Een ander misverstand is de aankoopsbon, die heb je niet nodig om garantie te krijgen. Microsoft neemt elke xbox 360 aan, zolang de garantiesticker niet verbroken is en zolang je hem niet gemod of gekraakt hebt. ;)


    Informatie over je defecte console

    Als iedereen de volgende opzet zou willen gebruiken blijft het voor iedereen overzichtelijk.

    MFR Date : xxxx-xx-xx
    Error code :
    Signaal RoF :
    Probleem omschrijving :

    * MFR Date is de datum waarop je console is gefabriceerd, en is te vinden op de sticker, achterop de console.
    * Een error code verschijnt op het scherm, maar niet in alle gevallen.
    * Het (fout)signaal dat de Ring of Light (RoF) weergeeft. Het meest bekende foutsignaal is dat de kwadranten 1, 2 en 3 rood knipperen.
    * Geef een beknopte omschrijving van het optredende probleem.

    Post dus alleen problemen en in de bovenstaande vet gedrukte opzet. Alle off-topic berichten worden direct verwijderd!

    N.B:

    Deze thread is enkel bedoeld voor hardware problemen! De problemen m.b.t. framedrops vallen hier niet onder. De framedrops kan je eenvoudig oplossen door de refresh rate op 50Hz in te stellen. Dus deze posts worden ook verwijderd!

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Handig lijstje van Llama

    Sections 1, 2, 3, and 4 are flashing red
    - The AV cable cannot be detected
    / \
    \ /


    THINGS TO TRY
    1. Make sure that the AV cable is correctly connected to the Xbox 360 console.
    2. Disconnect the AV cable from the Xbox 360 console, and then reconnect the AV cable to the Xbox 360 console.
    3. If the four flashing red lights continue to flash, try wiping the metal area of the AV pack with a dry cloth. The metal area is the end that plugs into the console. Wipe the metal area thoroughly, and then try the AV Pack again.
    4. If the AV cable is correctly connected but the four red lights are still flashing, substitute a different AV cable if you have one available.
    =============================

    Sections 1, 3, and 4 are flashing red
    - General Hardware Failure
    / \
    \ /


    The specific type of hardware failure can be determined by a "hidden" error code
    • Turn the xbox 360 on, and wait till the 3 red lights are flashing.
    • Press and hold the sync up button (the small white one), while holding that button press the eject button.
    • The LEDs will now blink the first number in the code (as described below).
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will now blink the second number of the code.
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will now blink the third number of the code.
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will now blink the forth number of the code.
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will go back to the 3 red flashing lights.
    You should be able to determine the difference between the 3 flashing lights and the error code lights by the rate in which they flash.

    Here is how you interpret the LEDs to get the code number:
    • All four lights flashing - 0
    • One light flashing - 1
    • Two Lights flashing - 2
    • Three lights flashing - 3
    0001 power supply problem
    0002 power supply problem
    ...
    0010 over heating
    0011 over heating
    0012 over heating
    0013 over heating
    ...
    0020 (Not yet known, possibly overheating)
    ...
    0022 GPU Error / GPU Overheating
    ...
    0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)
    ...
    0110 (Not yet known)
    ...
    1022 (Not yet known)

    THINGS TO TRY
    1. Try restarting the console.
    2. If restarting the console does not resolve the behavior, follow these steps:
      • Turn the console off.
      • Unplug all the power and AV cables from the console.
      • Unplug the power cord from the wall socket.
      • Firmly reconnect all the cables.
      • Turn on the console.
    3. If these steps do not resolve the behavior, turn the console off, remove the hard drive, and then turn on the console. If the 3x Red LED error light is no longer displayed, turn the console off, re-attach the hard drive, and then turn on the console.
    =============================

    Sections 1, and 3 are flashing red
    - Overheating
    / \
    \ /


    THINGS TO TRY
    1. Let the Xbox 360 console cool.
      Note You may have to wait several hours for the console to cool enough. Do not turn on the console when the console is hot.
    2. Verify that the console has sufficient ventilation and that the fan is operating. For more information about ventilation, see the "More Information" section.
    PREVENTION SUGGESTIONS
    To try to prevent this problem, use the following precautions:
    • Do not block any ventilation openings on the Xbox 360 console.
    • Do not put the Xbox 360 console on a bed, on a sofa, or on any other soft surface that may block ventilation openings.
    • Do not put the Xbox 360 console in a confined space, such as a bookcase, a rack, or a stereo cabinet, unless the space is well-ventilated.
    • Do not put the Xbox 360 console near any heat source, such as a radiator, a heat register, a stove, or an amplifier.
    DO NOT EVER PUT YOUR CONSOLE IN THE FREEZER OR OUT IN COLD WEATHER
    Some people think that doing this might help "fix" an overheating console, in fact doing so could cause even bigger problems. Electronic devices like your console are made to function at and around room temperature, extreme cold temperatures can often cause just as many problems as extreme warm temperatures (such as overheating). Also if the console is located in a dramatically cold area while running, the difference in temperature between the hot console and cold air can create condensation which in turn will short out your console making the situation far worse. Condensation will happen more quickly if your console is overheating due to the greater difference in temperature. In short... DON'T DO IT.

    =============================

    Section 4 is flashing red
    - Hardware Failure
    / \
    \ /


    The Specific Type of hardware failure can be determined by the error code displayed on the screen.

    E45: Unknown (possibly dashboard update related)

    E64: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc.

    E65: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc. This can also be caused by the tray not being fully closed on boot.

    E66: DVD Drive Error: DVD model, or version does not match that of the version expected by the dashboard. OR the firmware version on the drive is older then the firmware version expected by the dashboard. Make sure the DVD drive is of the same version originally included with the console and that it is using either the original firmware included with the console or newer.

    E67: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

    E68: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it, This can also be caused by a Hard Drive Eprom Error. Some also believe this might be caused by a problem with the fans.

    E69: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

    E71: possibly a dashboard update error, Check below in the "Console Reset Codes" for instructions. If that does not work there is no other solution and the console must be sent back to MS for repair.

    E72: (not yet known)

    E73: General Hardware Error: Ethernet port... this error is caused by a problem with the Ethernet port.

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

    E76: (not yet known)

    E79: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Het consumentenprogramma "Kassa" gaat op zaterdag 24-02-07 het hebben over de Xbox 360.

    Er zijn namelijk veel klachten dat de Xbox 360 krassen zou maken op games.

    De Xbox 360 is op dit moment een van de meest populaire spelcomputers. Maar er lijken wat problemen te zijn. Zo kregen we meerdere klachten dat de Xbox 360 in sommige gevallen krassen maakt op games. En door die krassen zijn de games (die rond de 60 euro kosten) vervolgens niet langer bruikbaar.

    Wat te doen met de Xbox die je spelletjes uitschakelt? Als je vervolgens met Microsoft belt met deze klacht, wordt in sommige gevallen de Xbox omgewisseld. Maar niet in alle gevallen. Iemand anders kreeg weer van de klantenservice te horen dat ‘ze je niet mogen helpen omdat hun beleid is dat een console geen krassen maakt’. En dat is natuurlijk raar, zeker gezien de klachten die wij binnenkregen en die ook op diverse fora op internet te vinden zijn.
    Over het terugbetalen van bekraste spellen doet Microsoft nog veel moeilijker. Diegenen die zich bij ons hadden gemeld, kregen geen van allen hun games vergoed. De reactie die wij van Microsoft krijgen is zeer summier. Wellicht dat dit te maken heeft met het feit dat het hele Xbox team van Microsoft Nederland op dit moment in Amerika zit, maar toch. Nu stelt Microsoft namelijk dat als de Xbox 360 console stabiel wordt geplaatst en niet wordt bewogen of gekanteld, er geen risico is op krassen.


    Veroorzaakt jouw Xbox 360 ook krassen op je games of dvd’s? En lost Microsoft dit niet goed op? Of vergoeden ze de kapotte games niet?

    Stuur dan een mailtje naar:

    xbox@vara.nl


    Voor meer info check:

    http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3175803


    Je kunt ook nog de uitzending van afgelopen zaterdag bekijken, daar zijn 2 worden 2 "slachtoffers" aan het woord gelaten. Kijk van de 19e minuut.

    --------------------------------------------------
    Xbox zorgt voor krassen op games?


    Krassen op je dure game is een goede reden om met je Xbox naar de winkel te gaan, maar dan word je van het kastje naar de muur gestuurd. Van de winkel naar Microsoft, de maker van de Xbox, en weer terug. Volgens Microsoft ligt het probleem niet bij de Xbox, maar bij de gebruiker. Die zou de Xbox niet op een stabiele plaats neerzetten en de Xbox tijdens het spelen bewegen. Sommige klagers kregen zelfs te horen dat ze niet geholpen konden worden omdat het beleid van Mircosoft is dat de Xbox geen krassen maakt. In een aantal gevallen werd de Xbox omgewisseld, maar dan krijg je er een andere, gerepareerde Xbox voor terug. En of je daar nu beter mee uit bent, is nog maar de vraag. Over het vergoeden van de spelletjes, die maar liefst 60 euro per stuk kosten, doet Microsoft nog moeilijker. Bijna niemand van de klagers heeft zijn spellen vergoed gekregen.

    Xbox probleem, wereldwijd probleem

    Niet alleen in Nederland blijken de problemen met de Xbox aan de orde van de dag. Een kleine zoektocht op internet laat zien dat gamers over de hele wereld kampen met bekraste spellen. Ook naar hen wil Microsoft niet luisteren.
    Kassa heeft een Xbox laten onderzoeken door onafhankelijke deskundigen van Hardware.info. Zij hebben de Xbox onder meer opengemaakt en onder een microscoop bekeken. Uit dat onderzoek blijkt dat er duidelijke slijtagesporen te zien zijn op de lens (een TSST, Toshiba Samsung) van de drive in de Xbox. Het is volgens Hardware.info dan ook bewezen dat de lens de krassen op de schijfjes veroorzaakt. Het probleem zit hem in het ontbreken van miniscule rubberen stootkussentjes rond de laser-lens. Ter vergelijking is de lens van een andere dvd-drive van dezelfde fabrikant bekeken. Het betreft een drive die in computers wordt gebruikt. Die lens bleek wel de rubberen stootkussentjes rond de lens te hebben. Hierdoor is contact tussen de lens en de cd niet mogelijk. Volgens Hardware.info staat onomstotelijk vast dat de Xbox een mankement heeft. Volgens het in Nederland geldende consumentenrecht: een ondeugdelijk product.

    Meer trillingen bij verticale stand

    Er bleek nog meer uit de test. Volgens Microsoft kan de Xbox zowel horizontaal als verticaal staan. Echter: Hardware.info liet in de uitzending zien dat de Xbox 360 veel meer trilt wanneer deze verticaal (recht overeind) staat. Stabieler is het apparaat in liggende (horizontale) stand. Na het onderzoek hebben we opnieuw contact gezocht met Microsoft. Het bedrijf wil geen toelichting in de uitzending van Kassa geven en al helemaal niet met een passende oplossing komen. Het bedrijf laat weten dat ”als de Xbox 360 console stabiel wordt geplaatst en niet wordt bewogen of gekanteld als er een disk speelt is er geen risico op krassen”. Met andere woorden, het ligt aan de gebruiker van het spel.

    Juridisch kanttekeningen

    Advocaat Richard de Lange legt in de studio wat de klagers het beste kunnen doen. Volgens hem mag je van een product dat 400 euro kost, verwachten dat het niet zo snel mankementen mag vertonen. Bij normaal gebruik zou het apparaat zeker geen krassen mogen veroorzaken. Volgens hem is het niet normaal dat de Xbox niet tegen trillingen kan.

    Veroorzaakt jouw Xbox ook cirkelvormige krassen op je games? Weet je zeker dat je de Xbox stabiel staat? Mail ons! Laat weten waar en wanneer je je Xbox hebt gekocht, welke spellen beschadigd zijn en wat je problemen zijn. En vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer.

    Het mailadres is overigens: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=main_contact

    De poll!

    In de poll van dit deel onderzoeken we de vele klachten over scratchende discs zoals Kassa reeds behandeld heeft. Breng je stem uit! En om te zien welke drive jij hebt, neems een kijkje op de volgende foto:

    [​IMG]


    /Mod Laatst aangepast: 28-02-07 - Cygnum: e-mailadres Kassa aangepast
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Zoals de kijkers van Kassa misschien al weten: Microsoft geeft eindelijk toe dat de xbox360 krassen maakt,,ook al staat deze stabiel!

    http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3227123

    De belangrijkste zin uit de verklaring van Microsoft is natuurlijk deze:

    “Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan.”

    Dat betekent dus dat Microsoft nu eindelijk voor het eerst toegeeft dat het apparaat, bij regelmatig gebruik, wel degelijk krassen kan veroorzaken. Verder belooft het bedrijf alle Xbox bezitters met het krasprobleem te zullen helpen, en dat geldt voor zowel de spelletjes als de Xboxen zelf.

    zoals gezegd: Als je lang met je 360 speelt komen er vanzelf krassen:{


    Verklaring Microsoft

    Aangezien we niet betrokken zijn geweest bij het experiment van Kassa en weinig inzicht hebben in de methoden die zijn toegepast, is het niet mogelijk in detail te reageren op de bevindingen. Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan. Echter, wij hebben geen indicatie dat de bevindingen uit de test van Kassa zich op grote schaal voordoen.

    Uiteraard is het belangrijk voor ons dat onze klanten de best mogelijke game ervaring hebben en deze testresultaten nemen we dus zeer serieus. Xbox bezitters die menen dat hun discs op dezelfde manier zijn bekrast als aangegeven door Kassa, kunnen het beste contact met ons opnemen. We zullen dan de console onderzoeken en indien nodig repareren naar volledig werkende staat. Bovendien zullen wij de Xbox bezitters informeren hoe zij vervangende discs kunnen verkrijgen mochten zij die nodig hebben.
     
  2. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    net me compensatie in de bus gehad, een memory unit. Woensdag gekregen, kan dus wel snel gaan. Alleen was het doosje, dat fokking irritante plastic hoesje, al opengescheurd. Lijkt dus dat ik een gebruikte heb. Ach, misschien staan er nog goeie savegames op....
     
  3. veni

    veni Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    nog uit het vorige topic!

    Ik ben geen zenuwachtige beller. Ik heb wel iets beters te doen!! Ik weet dat er mensen zijn bij wie hun leven instort als hij zolang weg is, maar bij mij is dat zeker niet het geval. Na de 3 weken heb ik gewoon elke 2 weken gebeld om te vragen wat de status was. Daarnaast was dit niet de eerste keer dat mijn xbox kapot ging. Toen mijn eerste in maart kapot ging kreeg ik een refurbished terug die ten eerste een kapotte dvd-drive had en ten tweede helemaal vergeeld was. Daarvoor kreeg ik compensatie. Om de 2 weken als ik bel bieden zij mij dat gewoon aan. Waarom zou ik weigeren?!!! Ik blijf gewoon netjes aan de telefoon en leg uit dat als ik bel men steeds zegt dat het nog 1 week duurt en als ik dan die volgende week bel dat het dan weer een 2 weken duurt. Zij gaan dan bellen met de 2e lijn en zij bieden dan weer compensatie aan. Ik weet niet hoe het komt, maar ik lijk dan wel mazzel te hebben. Sommige mensen krijgen gewoon niks.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  4. PlauNL

    PlauNL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    @GuitarHero: probeer eens diezelfde cup/race te laden als je je x360 net aanzet. Dus als ie nog koud is. Ik heb (denk ik) iets soortgelijks, dat textures "ruis" vertonen. Zie foto -> link
     
  5. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    halo,
    ik vraag me af als de ms je 7 dagen retour beloofd na 25 werkdagen krijg je je x dan echt terug of gaat dat nog langer duren ?
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is weer terug !!!!

    ik ga een prettig weekend hebben :D:9:b:
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is net voor de 3e keer overleden. Ik heb dus net maar weer eens gebeld met MS. Nu blijkt dat ik een versnelde procedure krijg, aangezien dit al mijn 3e reparatie wordt. Hiervoor word ik binnen 3 tot 5 werkdagen terug gebeld door een andere service.

    Heeft iemand een idee wat hier ongeveer de bedoeling van is? Bij mijn vorige reparaties had ik enkele dagen na mijn telefoontje een nieuwe xbox maar ik begrijp dat dat nu al niet meer mogenlijk vandaar dus mijn vraag wat nu verder gebeurt.
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Que? :confused:
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier ermee Magneto! Laat nog even weten hoelang het nu alles bij elkaar bij jou heeft geduurd en weet je misschien wat ze gerepareerd of vervangen hebben?
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Very cool... 4 weken toch?

    Het irriteert me wel enorm dat MS anderen maanden laat wachten... Ik zit zometeen ook 6 weken te wachten... :mad:
     
  11. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zit ook al te wachten van 11 juni.
    Op 11 juli nog maar eens gebeld met de servicelijn, werd mij gegarandeerd dat ik mijn xbox binnen de 7 werkdagen thuis had, dus gister nog maar eens gebeld en wat wisten mij te zeggen dat het nog eens tot 20 dagen ging duren :mad: , dus dat wordt ergens half augustus dat ik mijn xbox terug krijg en dan heb ik 8 weken zonder xbox gezeten. mooie service daar bij ms :'-(

    Ik heb wel al 2 keer compensatie gekregen maar ik had liever mijn xbox terug gehad
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier reken ik ook op, en ik weet niet wat ik dan ga doen, maar dit is volkomen gestoord en onacceptabel wat mij betreft... :x
     
  13. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag na een vakantie van 10 dagen, wil ik mijn 360 aan zetten en geeft hij een hardware failure
    / \
    \ /

    en als error code: 0020 (unknow error code)

    valt nog iets te doen aan men xbox of kan ik hem maar beter gaan binnen brengen bij de winkel ?

    alvast bedankt een zeer trieste 360-eigenaar :'-(

    EDIT:
    ik wist niet dat ik het zo moest doen,

    MFR Date : 2005-12-23
    Error code : /
    Signaal RoF : kwadrant 1,2,3 AkA Ring Of Death
    Probleem omschrijving : ...
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  14. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij is mijn xbox ook naar z'n grootje :'-(

    Maar omdat ik werkelijk geen zin heb mijn xbox maanden kwijt te zijn post ik de problemen even hier omdat ik hoop op de kleine kans dat het misschien niet me xbox is:9

    MFR Date : 2006-02-23
    Error code :Geen
    [Signaal RoF:Geen
    Probleem omschrijving : Bij enkele games (Met name Perfect dark zero en Command&Conquer :cool: loopt mijn xbox geregeld vast. (Maar ik krijg geen 3 rode lichtjes.)

    Zou het aan onvoldoende koeling kunnen liggen? Volgens mij staat de xbox redelijk vrij (wel vlak naast de tv alleen)
    Of is me xboxje echt dood?
     
  15. davemave

    davemave Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    status tracking

    iedereen heeft het over de status z'n xbox reparties en waar die nu staat.
    hoe komt men aan die informatie?

    Ik heb destijds een nummer gekregen via het xbox service nummer maar die heb ik niet meer. Ik heb de ontvangst brief van ups wel klaar liggen.

    Ik ben wel benieuwd wat er met mijn xbox is gebeurd, want die is 2,5 week geleden opgehaald en daarna heb ik niets meer gehoord.
     
  16. davemave

    davemave Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Alstie dood is kan je 'm echt niet meer opstarten. Dat van jou lijkt meer een overhitting probleem. Al zou je daar ook een aantal rode lampjes bij moeten zien.
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    http://service.xbox.com/servicesignin.aspx:b:
     
  18. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook 2 weken geleden opgehaald. Op die site staat sinds 15 juli Device Received at Service Centre. Ik denk dat ik eens ga bellen over die status. Er moet wel iets aan gedaan worden vind ik.
     
  19. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    560
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag zijn mijn 20 werkdagen om Dus dan weer een belletje naar ms

    Edit: bericht was nog niet af :9
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina