De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik las het ook net, moest meteen aan GAE met zijn 'hel' denken :D

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Om mezlef maar eens te quoten :
    De hele binnenstad is / wordt hier kort en klein geslagen door, so called, voetbal supporters. :eek:
    Vandaag was de wedstrijd Go Ahead Eagles - Ajax, die is na een half uur al gestaakt.
    Schijnt dat "supporters" uit het hele land hier zijn, Ajax, Zwolle, Feyenoord...

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die mensen zoeken gewoon een reden om te gaan vechten. En dan noemen ze zichzelf supporters. Echt triest dat soort mensen.

4. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Das niet helemaal waar. Hij was ook bijna rond met Getafe en Galatasaray voordat Ajax opdook. En als die goed speelde doordat Ruud en Kezman dr stonden moet dat nu ook goed komen met Hunter dacht ik zo. \o/

De engelse sites melden trouwens dat die voor 1 miljoen is overgenomen, niet gratis.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Hooligans FTW :+ Nee het is idd pittig triest, en dat om een ..tsjah, hoe je het ook went of keert, om een spelletje.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie het iets anders. Ik geloof wel dat deze mensen hart voor hun club hebben en ook zich intersseren in het voetbal. Ware het niet dat ze ook zich bezig houden met randzaken, in tegenstelling tot de grootste groep supporters.

Neemt niet af dat ik dit niet goedkeur uiteraard.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik een beetje een non-argument. Assists hangen altijd van 2 factoren af, de aangever en de doelpuntenmaker. Een slechte bal kan door een goede doelpuntenmaker tot assist worden omgezet, en een goede bal kan net zo goed weer worden omgezet tot niks door een aanvaller. Om nu te zeggen dat alle assists die Rommedahl bij PSV gaf, afhingen van de kwaliteit van de spitsen kan ik niet echt zeggen.
    Stond Kezman niet bekend om de intikkers? Die moeten dan toch ergens vandaan komen...
    En ja, Kezman deed het daarna super in het buitenland natuurlijk zonder Rommedahl, dat weten we. Verder dan 9 goals per seizoen in andere competities (3 in totaal) kwam deze beste man niet.

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was Rommedahl wel het geheim achter zijn succes.. 8)

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  10. basovich

basovich Guest

tsja zo zie je maar weer dat er veel mensen zijn die niet fatsoenlijk over straat kunnen lopen. ben ik toch wel blij dat PSV niet zo van dat klootjesvolk ertussen heeft lopen :{.

*BTW nou niet van die reacties: ja maar het waren ook feyenoord supporters want die komen echt niet vanzelf dan moet er echt wel uitgelokt zijn vanuit GAE of Ajax kant.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Edgar Davids heeft zijn been gebroken en ligt er minimaal 3 maanden uit

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren bij Dosko'32 - PSV geweest (m'n schoonpa moest vlaggen).
    Wát een slechte 1ste helft zeg van PSV. Kánsen gemist, vooral Jonathan Reis kreeg geen bal erin. Perez frustreerde zichzelf ook.
    Prachtigste actie van de wedstrijd kwam van een speler van Dosko. Hij speelt Salcido door de benen waarna hij er met een pirouette omheen draait! :cool:
    Salcido vond dit echter niet leuk, sprinte achter de speler aan en had maar één doel..de enkels. Hij haalde 'm vól onderuit. Beetje triest..

2-0 bij rust door Bakkal en Affelay. Na rust kwamen Lazovic en Koné erin en toen liep het beter. Eindstand: 0-10 (4x Lazovic)

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    GVD! Lekker zo oefenduel. :mad:

Tot na de winterstop Davids. :'-(

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is ie er in Oktober alweer bij. Maar daar is een kleine kans op denk ik.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    3 maanden is eind oktober, dan heb je nog 2 maanden voetbal......scheenbeen zit 6 a 8 weken in het gips waarna hij 7 a 5 weken heeft om in vorm te raken.
    Durf te wedden dat ie zelfs met die gipspoot nog wel is in het kracht honk is te vinden......ach ja het is afwachten

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou er zo zeker nog niet van zijn als ik jou was.
    Remember Samaras. Kon het vijfvoudige verdienen bij Man City, maar verloor de arbitragezaak...

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1

edit//
    nvm

Jammer dat dit weer eens moest gebeuren.
    Sommige reacties van bepaalde mensen over hetgeen wat in Tilburg gebeurde raakt kant noch wal....

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Gast geloof me, zelf de lampies hebben zulk volk rondlopen_0/ Vergeten wat er gebeurde een jaar geleden bij de huldiging?

Het is toch godverdomme niet te geloven:mad:

19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Even voor de duidelijkheid:

Overal in de media worden verkeerde dingen gezegd. Ten eerste waren het de AJAKKES supporters die de boel vernielden, hun zijn de grote boosdoeners van dit alles!

Er wordt gezegd dat er spreekkoren waren, nou heb er niet 1 gehoord! Dat er supporters op het veld liepen --> Allemaal DIKKE onzin!!

Het begon allemaal zo:

Er zaten een paar mensen met een grote bek in het vak, ze zeiden: (EAGLES HOOLIGANS, WAAR ZUJN JULLIE NU?, WAKKER WORDEN BOEREN!), zo kwam hij vak-G binnen.. Ze hadden hem DIRECT moeten aanpakken wegens opruiing en provocatie.
    Nee ze laten die twee sufferds eerst heen en weer lopen voor de B-side langs en ja , dan krijg je een klapje met de vlakke hand en ga je 15 min. out...jammer dan.

die gast die out ging zei latere tegen de politie "ik mag toch wel een liedje zingen?"...ecght eeen jankert!

Ook in de stad is het helemaal los gegaan, en ook hier weer zijn het de ajax supporters die de boel verzieken!

Nou speelt "het grote ajax" de vermoorde onschuld in de pers, maar deze ongein komt voor 80% op het conto van de ajaksieden.
    Nou zijn het natuurlijk de Deventer raddraaiers die het allemaal gedaan hebben, nou, deze keer niet!

Ajax: Het is een grote vieze kut club, met KUT supporters! En daar houd ik het bij.. Al deze ellende komt door AJAX! En bedankt!

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou ook zweren dat vooral Ajax als boosdoener werd aangewezen voor alle vernielingen in de stad en het stadion door de media. Voor het staken van de wedstrijd werd inderdaad de supporters van GAE aangewezen als aanleiding, maar dat vooral door spreekkoren en bedreigingen vanaf de tribune. Hoeveel hier allemaal van waar is weet ik natuurlijk niet, aangezien ik er niet bij was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina