Jouw bijbaantje?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SoulFighter, 18 jul 2007.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik werk zelf bij de C1000, op de slagerij afdeling en krijg 5,39 bruto. Ben trouwens 19 jaar.
    Het is altijd wel gezellig in een supermarkt, maar de laatste tijd komen er steeds meer jonge jochies, en het word een stuk minder leuk.
    Begin oktober ben ik dan ook weg daar.

2. basovich

basovich Guest

precies hetzelfde bij ons, komen ze dan ook altijd rodeo of red bull kopen:9. en dan vragen ze zichzelf af of ze 'het' wel meekrijgen:emo:...hoorde trouwens net van mijn zus dat ze mensen zochten voor bij het PSV stadion achter de bar. helaas wordt ik pas in oktober 16:mad:!

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoeld hij dat er steeds meer "jonge jochies" bij hem komen werken, niet die in de winkel lopen.

4. basovich

basovich Guest

dat kan natuurlijk ook;)..maar bij ons gebeurt het allebei.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    dat bedoelde ik inderdaad. Het is gewoon niet meer gezellig.
    Ik heb alleen nog lol met mijn directe collega op de slagerij, maar dat is dan ook mijn beste vriend buiten het werk om.
    We gaan ook weer samen ergens anders werken na september.

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Die 'jonge jochies' mogen toch niet later dan 1900 uur werken. Wij hebben meestal toch wel een redelijk volwassen vulploeg s'avonds. Desalniettemin heb ik het ook wel zo'n beetje gezien in de Supermarkt -_-.
    Bios biedt wat meer uitdaging maar ik zou ook graag in een electronicawinkel werken zoals mediamarkt.

Edit/ werkt iedereen trouwens zoveel deze vakantiemaanden, haal nu elke week bijna 45 uur... (tis toch geen zomerweer)

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb twee baantjes op dit moment

#1: Vakkenvullen bij de C1000. Doe dat al meer dan twee jaar en het begint me de neus uit te hangen. Ach, ik ben inmiddels elite daarzo:+
    #2: Afwassen in een restaurant. Niet het meest geestveruimende werk, maar het is gezellig en tegenover mn stamkroeg.:+ Verdient ook veel meer dan vakkenvullen.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Officieel niet nee, maar mijn baas neemt het niet zo nauw met de regels. Heb zelf wel eens een dag van 7 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts moeten werken.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    in een supermarkt? in de vakantie is in de c1000 waar ik werk alles dicht op sluitings tijd want alles word smiddags gedaan

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die eindtijden lopen bij ons op vrijdag in de C1000 meestal op tot 12 uur des nachts. Ja leuk is anders.

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan werk jij waarschijnlijk in een kleine supermarkt. Ik ben vandaag ook pas op +/- 11 uur klaar en nu is de winkel achterlaten met nog 20 containers ongevulde vulling...

12. basovich

basovich Guest

2 uur 's nachts?!?! hoe doe je dat dan:eek:!?

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zeg maar met een ploeg van 7 mensen de complete vracht voor een vrijdagavond erin gooien. Iets wat je normaal met zo'n 13 of 14 man doet. En dan is het altijd al een uur of elf.

Gelukkig werk ik nu op de slagerij afdeling, wat meer verdiend en relaxter werk is.:)

14. basovich

basovich Guest

ben ik toch wel blij dat ik 's ochtends werk met het vakkenvullen. voor school en dus geen problemen met na school hw, werk etc. alhoewel ik na de vakantie 's ochtends ga stoppen;)..moet nu kwartier fietsen en dus 5.00/5.15 al opstaan:{ lig ik dus te slapen op school;)..

15. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt zwaar slecht in opstaan. En van half 6 tot 8 uur sochtends werken lijkt me naast het feit dat het erg zwaar is als je nog school hebt ook niet echt lekker verdienen?

Dan kun je denk ik beter van 6 uur tot 12 uur savonds werken. Ik vind het wel jammer dat zoveel supermarkten regels aan hun laars lappen. Laat werken is eerder regel dan uitzondering.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    bij ons niet , wij zijn altijd ongeveer met 14 man :) en dan zijn we zo klaar terwijl we een best wel grote supermarkt hebben,

17. basovich

basovich Guest

bij ons is het niet zo zeer dat we niet na 's avonds mogen werken als je <16 bent maar dat leveringsbedrijf zit al helemaal vol op de avond om te leveren. en kan alleen nog maar 's ochtends leveren. en tsja dan is het makkelijker om alles er gelijk in te doen dan wanneer het gewoon blijft staan daar de hele dag. en je hebt natuurlijk 's ochtends geen last van klanten:).

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al tijdje heerlijk bijbaantje; rij elke avond voor een dierenkliniek. Bezorg voer voor honden en katten en medicijnen voor boeren (athans hun vee ;)).
    Bepaal zelf de tijden, begin 's avonds tussen 17.00 en 20.00 en is meestal 2 uurtjes werken. Aardige collega's, maar zit uiteraard alleen in die auto, geen gezeik aan mn hoofd. :+

Vast contract voor 40 uur per maand, maar werk meestal 30, krijg dus altijd meer uitbetaald dan ik werk. :thumbs: Daarbij wordt mijn telefoonabbo nog gedeeltelijk betaald en krijg ik belachelijk hoge reiskosten. _O_
    Geniet nu van 3 weken doorbetaalde vakantie. :b:

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    haha, das relax

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En ik ben collega van Gdzr :)

Deel Deze Pagina