Dat klopt ,en er zullen er niet al te véél rondlopen die méér verdienen dan hij. Want dan zal je al in de klasse Tom Boonen moeten gaan zoeken en die is zo'n 2.5 millioen euro per jaar waard.
Rasmussen is niet de renner met de vetste bankrekening, hij wordt alleen duur genoemd door ploegleiding e.d. omdat hij zich slechts op 1 wedstrijd focust per jaar, en dat is de Tour de France. Breekt hij zijn sleutelbeen in de 2 maanden ervoor, mocht ie ziek worden of is ie hopeloos uit vorm, dan heb je Rasmussen een jaar helemaal voor niets betaald. Niet vreemd als je dan terughoudend bent met een contract aan te bieden
Maar dan heb je ook een goede renner. Inderdaad, waarschijnlijk 3e jaar op rij de bolletjestrui. En je maakt mij niet wijs dat dat je daar helemaal niks voor krijgt.
En weer bijna een Barloworlder, hoewel het eigenlijk beslist was toen de sprint begon dat Boonen zou winnen. Tog mooi dat zo'n ploeg als Barloworld zo succesvol is
Clement heeft echt veel pech dit jaar, vond hem wel erg sterk rijden in de paar etappes dit jaar als je naar zijn prestaties kijkt
nu is een tijdrit, wel gevaarlijk aangezien het regent en het dus spek glad is, er zijn er al een aantal onderuit gegaan waaronder cancellara.
"Dit is echt verschrikkelijk. Ik heb alles gedaan om op tijd binnen te zijn. Ik had gehoopt op meer clementie" Hij heeft wel humor, die Clement
Inderdaad geweldig. Hij stond nog uit te puffen op het podium! Ben benieuwd hoe hij herstelt van deze dag, hij is zéér diep gegaan. Hopelijk is hij morgen weer fris en fruitig, zodat hij de voorsprong weer kan gana uitbreiden. Hij moet toch een marge van 2 minuten hebben bij de volgende tijdrit. *)
Ik denk dat hij zich beter kan richten op een minuut of 4. Ik weet niet of hij het in zich heeft om nog een keer zo diep te gaan. Het is namelijk weer iets meer dan 50 km wat hij moet rijden. Hij heeft het wel geweldig gedaan en ik vind het helemaal geweldig dat hij Millar heeft verslagen met z'n grote mond!
Grootste probleem is dat de volgende tijdsrit waarschijnlijk een totaal vlakke rit is, iets waar Rasmussen niet zo geweldig in is.
Ach, misschien is hij wel helemaal niet zo zuiver dan als hij laat uitschijnen. Er is in elk geval al een onderzoek aan de gang tegen hem . http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_530209.html?wt.bron=hlnMatrix Ach verleden jaar was hij de kluns in het tijdrijden,viel in één tijdrit wel 3 maal van zijn fiets en eindigde in elke tijdrit diep in het klassement op meerdere minuten van de ritwinnaars en steevast vér achter zijn collega-klimmers.En nu rijdt hij ineens de elfde tijd in totaal weliswaar op 2m55sec achterstand op vinokourov.Maar verliest slechts 1m41sec op Evans die een véél betere tijdrijder klimmer placht te zijn dan rasmussen.Bijzonder verdacht is zoveel progressie in minder dan een jaar in een onderdeel dat tot de moeilijkste van de hele wielrennerij behoort..
Is het niet elk jaar dat degene met de Gele trui meteen in verband word gebracht met doping? Ik verbaas me dat Vinokourov nog niet in verband is gebracht met doping na de tijdrit van vandaag? Opgeblazen gezeik en gezever.
Tja ,dat zei landis verleden jaar ook....En vinokourov is ook niet onbesproken aangezien hij deel uitmaakt van astana, en die krijgen ook al meerdere verdachtmakingen tegen. http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_522664.html?wt.bron=hlnBottomArtikels http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_525036.html?wt.bron=hlnBottomArtikels Al gehoord van dat selecte groepje astana-renners die steevast op training vertrekken in zwarte outfit om tijdens hun training niet herkend en mogelijk onderschept te worden.De twee in de bijgaande links zijn er van dat groepje "MEN IN BLACK" zoals ze ginds spottend genoemd worden. De anderen van dat groepje zitten momenteel nog in de tour.....