De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Eigenlijk had die sneijder een schop moeten krijgen, wat een ongelofelijk irritant pestventje! En maar klagen: Ja ik word bedreigd.. Ja ik voel me neit veilig..

En maar zeuren tegen jol: Ja kunnen we niet stoppen--> Ik ben bang!!

Echt, ajax heeft deze hele dag verpest, de spelers, maar ook de supporters van die club! Ik zeg niet dat GAE supporters nix hebben gedaan, maar zoals ik net al zei, is ajax 80% schuldig hier aan!

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het mag duidelijk zijn dat GAE niks gedaan heeft heh :emo:

3. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ik was wel in het stadion!

Spreekkoren --> Die waren er helemaal niet!, echt helemaal nix! Is de grootste onzin!

En die bedreigingen, kan ik niet veel over zeggen, het schijnt dat toen de spelers naar binnen gingen, de catacomben in, dat de GAE spelers daar nog stonden, EN DE AJAX SPELERS AL ONDER DE DOUCHE STONDEN!! omdat ze geen zin meer hadden. Toen zijn er, wt ik heb gehoord, wat dingen geroepen vanaf de tribune, dat ze best konden voetballen, en dat die ajax spelers zich maar gewoon aanstelden ( en dat deden ze ook, ze stelden zich echt aan! Echt mietjes die ajaksieden! )

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vraag me af dat deze wedstrijd niet verboden had kunnen worden door de lokale autoriteiten. Ik bedoel, dit zag je echt van mijlenver aankomen. GAE heeft toch ook een reputatie qua fanatieke supporters, evenals Ajax. Je kon er donder op zeggen dat het zou botsen als de Ajax-supporters vrij spel hadden in Deventer. Deze wedstrijd had nooit georganiseerd mogen worden. Rellen waren gewoon onvermijdbaar. Go Ahead is geen RKC Waalwijk natuurlijk. Rellen werden opgezocht en rellen werden gevonden.

Geen combiregeling en een vrij verkoop voor deze wedstrijd hebben natuurlijk een deel gehad. Als je Ajax uitnodigd voor een oefenwedstrijd kan je verwachten dat er ook rellende supporters meekomen vanuit Amsterdam. Vooral als het dan ook zo makkelijk is om Deventer in te komen en een vrije plaats in het stadion te krijgen. De Eagles hadden er beter aan gedaan om een andere tegenstander voor hun open dag uit te nodigen.

Ik leg de schuld nou niet bij de Eagles of bij de gemeente Deventer. Tuurlijk wou GAE een mooie tegenstander hebben voor die Open Dag, maar ze hadden beter PSV of iets dergelijks kunnen vragen.

5. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Nou is het ook wel zo, dat alles opgeruid wordt hoor.. In het stadion viel het reuze mee! Is echt zowat nix gebeurd!

Overal om mij heen zaten fammilies met kinderen, die of een GAE shirt, of een Ajax shirt aan hadden! Dat ging gewoon goed, niks aan het handje.

Echt, zoals ik al zei, ik ben er geweest, en er was absoluut GEEN aanleiding om de wedstrijd DEFINITIEF te staken. Na het relletje op de B-Side, was het gewoon weer rustig, want die ajax supporter was toch al weg!

Tja, GAE is geen RKC nee! Nou is RKC ook wel echt een club van de liefertjes hoor! Ja in Deventer is het publiek fanatiek, maar mensen met een stadionverbod konden gewoon een kaartje kopen, en het was allemaal niet erg lekker geregeld! Helaas is dit gebeurd, en wij moeten als GAE supporters hopen dat onze voorzitter, De Vroome, niet opstapt!

Al met al, een zwarte dag in het leven van een GAE supporter, en voor het voetbal in het algemeen. We hadden onze ''slechte'' naam de laatste tijd wel weer redelijk goed gemaakt, maar die is nu weer behoorlijk aangetast, ondanks dat het echt niet alleen door ons komt! Mja je weet hoe zoiets gaat, wij krijgen gewoon de schuld, terwijl dat niet terecht is.

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een achterlijk volk toch. AMSTERDAM! HOOLIGANS! :mad:
    Jezus ga toch gewoon die wedstrijd bekijken en gedraag niet je als een stel randdebielen..

Hier een reportage van RTV Oost met uitleg hoe het allemaal verlopen is.
    [yt]M4Wdo_kAED4[/yt]

7. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk, geef allemaal de 'supporters' van Ajax maar weer de schuld. En de fans van GAE, FC Twente en Feyenoord dan? Die waren er toch duidelijk ook, en de spelers moesten niet voor niets met bewaking van het veld af. En sinds wanneer roepen de Ajax supporters tijdens een wedstrijd "HAMAS! HAMAS!" :confused:

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Supporters van Feyenoord waren er helemaal niet. Dat is slechts een gerucht.

9. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je ook niet zeggen dat ze er niet waren. Je kan het niet bewijzen maar ook niet ontkrachten. En, even voor de duidelijkheid, ik praat helemaal niks goed voor wat die 'supporters' van Ajax daar deden. Dat zijn net zoals de rest ook een stelletje klootzakken. Maar zeg dan dat hooligans die dag verpesten, en niet alleen Ajax supporters. Want dat klopt niet. ;)

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer worden de voorrondes van de CL bekend, bijvoorbeeld de tegenstander van Ajax?

11. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen woord aan gelogen.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar, maar als Ajaxsuppporter ga ik niet wijzen naar anderen, ik vind het gewoon zwak dat er mensen zijn die Ajax een mooie club vinden en dan dit flikken.

Ja. De politie is je grootste vriend. :thumbs:

13. basovich

basovich Guest

stelletje mietjes die gasten!! GVD zeg allemaal in therapie die mensen. dat ze maar eens gaan kijken naar die amerikaanse politie het zijn dan wel showbizz ventjes maar die pakken dit echt wel harder aan.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    waren die er duidelijk ook? heb je bewijzen dan?

De media speelt er weer lekker op in en gooien met allerlei geruchten. Ik weet niet welke "supporters" er waren. Maar van welke club ze ook waren ze moeten gewoon gestraft worden. Deze mensen verpesten de sfeer in het voetbal.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    vind je het gek als volk zoals jij gaat roepen dat ie een schop moet krijgen :emo:

"Ajax supporters zijn de schuldige" :emo:

Calimero kruip maar weer terug in je ei |:-

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0

_O_

Ben het met je eens. Erger me kapot aan die hypocriete reacties van die GAE snotaap.

Beide kampen hebben schuld.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat die voetbalwet een positief resultaat heeft.

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zullen we het gewoon weer over voetbal hebben?

Die liggen eruit_0/ In Utrecht een 1-1 gok ik.

19. basovich

basovich Guest

volgens kenners kwam het meer door het conditionele vlak van utrecht aangezien de Zweedse competitie al bezig is/nog bezig is. als utrecht gewoon hun conditie weer op peil heeft moet het lukken (weet niet wanneer de return is, volgende week?)

20. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Spelers van ajax hoefden helemaal niet met bewaking van het veld, der was totaal geen dreiging in het stadion!

En er is ook helemaal geen HAMAS, HAMAS gezongen! In de media circuleren zoveel verhalen waar geen bal van klopt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina