MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Ipod Nano maar ik wil mooie speakers voor een lage prijs het belangerijkste is dat hij lekker hard gaat en makkelijk mee te nemen.

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
  3. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje aan de Creative zen M30 gebruikers. Ik heb deze speler al een poosje in bezit, maar laatst kwam ik erachter dat er bij ''now playing'' er een album foto bijzat. Ik wist niet dat het kon, maar dus toch wel. Ik heb een beetje gezocht hoe je dat moet doen, maar ik kon nergens iets vinden. De foto die de speler weergeeft staat ook niet tussen de foto's op de mp3-speler. Ik wil eigenlijk wel dat hij bij alle liedjes dat weergeeft, maar hoe moet je dat dan doen? Ik dacht aan synchroniseren, maar ja dat had ik bij dat ene album ook niet gedaan, dus wie kan mij helpen?

4. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik klink tenminste naar een vice president:cool:

En op mijn link staat daar ook een review, die moet je lezen want heb je versie 1 of versie 2 van de nano?

Oja btw:

Iemand?

Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  6. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gebruik zelf Tag&Rename hiervoor (geen freeware), hiermee kun je simpel de tags van je mp3's veranderen onder andere een plaatje van het album toe te voegen.

Als je dit trouwens bij elk album wilt hebben, afhankelijk van je aantal GB muziek, kun je hier erg kort of erg lang mee bezig zijn. Weet niet of er een simpeler programma (denk het niet, gezien je voor elk album weer een ander plaatje moet hebben) maar dit werkt voor mij het best. Telkens als ik een nieuwe album heb voeg ik gelijk de artwork toe, gezien ik bij het begin van mijn Zen al ongeveer 300 +/- albums had was ik een flink aantal uren bezig met het toevoegen van alle art.

En het is maar de vraag of je het de moeite waard vind, ik vind het wel wat extra's hebben.

7. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Versie 2 natuurlijke hoef geen oud spul:9

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben al een aantal weken trotse eigenaar van een Creative zen vision m.
    Alleen enig nadeel vind ik dat hij sommige films gewoonweg niet pakt,ook niet als ik de desbetreffende film wil converteren staat er "conversie mislukt".
    Daar baal ik dus wel een beetje van.
    Verder een top apparaatje!

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dan google toch gewoon even naar een andere converter ?.. Het om het formaat niet om het progamma die het naar dat formaat omzet

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    lucky bastard:9:9 Had ik er het geld maar voor

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge jonge waar blijven die FUCKING speakers zeg, dit zuigt echt. Ze zijn nu al 2 dagen over de levertijd.:mad:

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Wowww, 2 dagen?!!!! OMFG! Als het nou een week was..

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het normaal ofzo, het is echt tergend omdat er per dag 80 bestelbusjes van UPS, DHL en meer voorbij komen terwijl dat normaal gesproken nooit zo is, alleen als ik iets op internet bestel.|:- Echt frustrerend.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Lol, oke, uitspraak teruggetrokken. :+
    Anyway, heb gister perongeluk op iets gedrukt toen me Meizu aan t opstarten was, en toen was ie aan het resetten. :+ Dus was alle bestanden pleite die eropzaten, incl. het programma zelf die de Meizu bediende. Gelukkig die weer van meizu.com gehaald, mja, nu is het toch weer al die tigduizend filmpjes downloaden en weer de muziek er opzetten.. :+

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    GVD!
    Vanmiddag is mijn Creative Zen MicroPhoto overleden! Na 1,5 jaar geen enkel probleem gehad met het apparaat stopt het abrubt met ademen..

Ik luisterde sinds lange tijd weer wat nummers van American Idiot (Green Day) en wilde Bullet in a Bible opzetten. St. Jimmi ging vlekkeloos zoals normaal, maar King For A Day wilde niet, speelde niet af en sprong naar Minority. Ik opnieuw geprobeerd, en het boeltje bleef hangen. Batterij eruit, opnieuw erin, en hij deed het weer fijn, alleen ging hij niet verder met King For A Day, maar Manic Depression van Jimi Hendrix, die ik een uurtje ervoor had geluisterd. Ik weer naar King For A Day geklikt, en hoppa weer geen reactie meer. Uitzetten werkte niet, dus accu eruit en opnieuw aanzetten. Maar nu blijft hij steken bij CREATIVE en komt niet meer verder.

Ik op het internet gezocht, blijkt vaker voor te komen. Accu erin stoppen terwijl je het schuifje naar links houdt, brengt je in een verborgen menu met 4 mogelijkheden waarvan 3 (Clean Up; een soort scanner naar foute links etc. Format All; alles eraf wat erop staat. Reload Firmware; firmware wordt eraf gegooit en je kunt dan via de pc nieuwe erop zetten) niks doen, ze starten op maar er gebeurt niks en 1 ervoor zorgt dat je Zen opnieuw opstart.

Zodra ik terug ben maar eens een bezoekje aan Media Markt brengen. Van een degelijk apparaat verwacht ik een langer leven dan 1,5 jaar. :mad:

16. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Vandaag mezelf maar eens verwend met de de nieuwe:
    Kheb de 60Gb versie zodat ik voorlopig wel ff genoeg heb.

Kmoet nog wel ff uitzoeken hoe het allemaal werkt..... maar het ziet er veelbelovend uit.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Gefeliciteerd!

heb precies dezefde (alleen de 30gb versie)
    Je zult er geen spijt van krijgen,topding!!

18. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    thnx. Ik twijfeld tussen de 30GB of 60GB. De doorslag was dat de 60GB zich ook als USB host kan gedragen. Op die manier kan ik hem ook als imagetank voor mijn digitale camera gebruiken.

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nice, dat kan voor mij goed van pas komen. Wat koste die?

20. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    goedkoopste wat ik kon vinden (en waar ik hem heb gekocht) is bij dixons €249,- euro.
    Maar je moet er ook een acc. pack bij kopen (met stroom-voeding, av kabel, siliconen beschermings hoes) á 39 euro. Deze heb ik gekocht bij Bol.com. Dixons had dit niet op voorraad.
    verder koop ik ook nog het dock station is wel makkelijk om aan te sluiten op de stereo installatie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina