LOL! Praat alstjeblieft geen lulkoek en onderbouw je mening alstjeblieft met argumenten die kloppen. Oke, ik leg ff het duidelijk uit: je zegt aanranding en vechtpartijen, dat moet je niet op tv laten zien. Hm, ik neem aan dat je dat van het Youtube filmpje afleidt dat Lieke wordt aangerand? Is nooit op tv gekomen. Het kwam vandaag, en ze hebben het er gewoon uitgeknipt. Inclusief dus die hele vechtpartij. Ok, er zijn ook andere vechtpartijen maar daar wordt alleen maar geduwd en getrokken. WOW HEY! MAN! SCHADELIJK ! OMFG! Alle scheldwoorden etc. is gewoon weggebliebt en de ergere stukken laten ze nooit zien. Trouwens, vechtpartijen komen niet vaak voor. Wel vaak allerlei terroracties, zoals met eten gooien etc. Maar dat is toch niet schadelijk of wat? Er zijn ook grenzen gesteld, en ookal zwaaien ze met messen, ik durf te wedden dat ze het toch niet op tv laten zien, net zoals het stuk dat er is uitgeknipt op tv dat Lieke dus wordt aangerandt. Ook als dit soort dingen gebeuren, kunnen de bewoners zelf aangifte doen, zelf het huis uit vertrekken. Kortom, bewoners kunnen er zelf voor kiezen en al het overdreven geweld zie je op Youtube, maar NIET op tv. Misschien gewoon niet meelopen met anderen die er tegen zijn?
Laatst bewerkt: 24 jul 2007