Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk gewoon mn geld terug, wat nu na die 3 jaar garantie, als ik weer rode lampjes zie? dan heb ik dus geen garantie meer en ik zit ik met een kapot apparaat. En compensatie.....WTF moet je er nu mee als je 360 toch niet werkt (hoogstens voor paar maandjes weer)? verkopen ofzo? En idd...een paar maanden live minder waar je toch voor betaald hebt.

    Owja, vrienden van mij hebben dus ook al hun 360 opgestuurd, na amper een jaar. Je zit dus gewoon met een tikkende tijdbom........voor degenen met een xbox die het nog doet.....
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  2. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt over een jaartje ofzo is het afgelopen :thumbs:
    dan mag je een nieuwe 360 gaan kopen
    goedzo microsoft
     
  3. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er heel veel Xbox360's op marktplaats komen te staan binnenkort :)
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, net als die van mij als ik hem terug heb.
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13

    Ten eerste kan MS in zijn voorwaarden zetten wat ze willen,de wetgeving staat boven hun voorwaarden.
    Ten tweede heb ik geen overeenkomst met MS maar met de winkel waar ik hem gekocht heb, alleen vervalt hun aansprakelijkheid na een jaar.
    Ten derde heb ik nog geen compensatie want daar wacht ik ook al meer dan een maand op.
    Ten vierde heb ik nog steeds geen console terug,en al helemaal niet mijn eigen of een nieuwe.
    Ten vijfde heeft MS zich meerdere malen niet aan hun afspraken gehouden en heeft MS meerdere malen gelogen.
    Ik denk dat hier dus zeker iets mee te doen is. Heb ze de kans gegeven om vandaag terug te bellen en dat hebben ze ook gedaan. Was alleen helaas na fysio en wordt nu dus morgen terug gebeld. Als ze morgen dus niet met een goede oplossing komen dan nemen we andere maatregelen en dan zien we wel waar het schip strand.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En dan ben je €2500 armer want die rechtzaak zal je toch verliezen. Zonde van je moeite.

    //edit denk dat bij een aantal extreme gevallen hier de 360 gewoon in het proces kwijtgeraakt is. Te absurd natuurlijk, maar wanneer ze de status niet meer kunnen zien lijkt het daar wel op.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarre, ik heb die van mij 7 maanden geleden gekocht bij e-plaza, kan ik daar dan nog langsgaan ofzo?
     
  8. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik al eerder zei: Schakel Kassa, Tros Radar en andere partijen in! Dit hoeft jou geen geld te kosten....
     
  9. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid, heb je nou 2 of 3 jaar garantie op je 360?
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar

    Mijn X360 maakt krassen op m'n FM2 cd. Ik had de 360 gekocht van een vriend en ik wil eigenlijk wel dat ie gerepareerd wordt. Ik heb dus geen winkelbon of zoiets dergelijks. Wat moet ik doen?
     
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    over 1, 2 jaar zitten we allemaal met een kapotte 360 thuis zonder garantie
     
  12. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus net een FM2 pakket gekocht voor 377 euro bij de mediamarkt met alles er op en er aan.

    Heb eerst de DVD grondig bekeken en mijn xbox360 stevig en plat op mijn bureau geplaatst. Mij kan niks gebeuren, altans dat dacht ik.

    Het spel loopt steeds bij de derde race vast en de DVD heeft onderhand 3 flinke krassen. Ik zou toch zeggen dat Microsoft zijn problemen onderhand heeft opgelost qua nieuwe consoles, maar ik zit hier nu dus met een krassenmakende 360 :'-(

    En nu?
     
  13. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Teruggaan naar de MM en je xbox ruilen. Vraag of ze er eentje met een BenQ DVD-Drive hebben, of tenminste eentje die uit 2007 komt.

    Game kun je vast ook wel vergoed krijgen bij de MM voor een nieuwe.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt niet te geloven....


    na gvd 3 red lights of death gevallen te hebben gehad, dus ik zit nu een tijdje met mijn 4e 360, zonder gekke problemen...heb ik nu ineens dikke shit!

    Ik wilde Overlord gaan spelen, dus ik start de game op...gaat prima...totdat ik start game doe (en dat ie dus mijn save zou laden) krijg ik een error over dat de disc niet geladen kan worden, dat ik moet checken op krasjes ...zoiets.
    dus ik check, en what do you know...de hele cd omringd met een grote kras....lekker dan.

    Heb ik het fout of had MS hier iets voor bedacht? Dat 'kras' gevallen werden vergoed met een nieuwe game? Of ben ik gewoon mijn Overlord kwijt?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je alleen games van Microsoft versturen naar ze en dan een nieuwe krijgen, maar dat kost je dan wel 15 eurotjes.

    Ik weet het niet zeker hoor, mischien weet iemand anders het zeker ;)
     
  16. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Overlord is gekocht bij Media markt, nog geen maand geleden. Als ik goed lees op de pagina van kassa staat er dat je dus in je recht bent, en dat ze of een nieuw exemplaar of je geld terug moeten geven.

    als dit echt zo is, dan sta ik morgen bij Media markt op de stoep!
     
  18. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ik heb net een kapotte 360 premium gekregen, jaja gekregen!
    Nou staat er achterop 2005-12-04 en we dachten dat dat 12 april was, maar nou denk ik es na en kom tot de conclusie dat het ook wel eens 4 december kan zijn, in which case ik nog steeds garantie heb!

    Klopt dat?

    Overigens zie ik geen zegel ofzo dat verbroken is, maar ook geen plek waar deze had moeten zitten. Waar zit dat ding?
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    25 november 2005 was de releasedatum, zelfs nog iets later dacht ik, dus je hebt sowieso garantie tot 25 november 2007, want voor die datum kan ie niet gekocht zijn :) Ik ben je wel een goede hulp trouwens he :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  20. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net met Microsoft gebeld en krijg de labels opgestuurd zodat ie word gerepareerd, overigens is de garantie dus verlengd naar 3 jaar voor het rode lampjes probleem! Misschien handig om dat in de beginpost te vermelden!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina