Je kan leuk dreigen met rechtsbijstand, maar daar kan je absoluut niet serieus mee in actie komen. Je krijgt compensatie en ook al duurt het heel erg lang dan zou ik maar als ik jullie was de overeenkomst gaan lezen die tussen jou en Microsoft vast staat.
Een ding is zeker je wint niet, rechtsbijstand zal er ook zeker geen tijd in steken. Als je geen tegemoetkoming had gekregen en ze hem ook niet zouden repareren dan is het een ander verhaal.
Maar je krijgt je Xbox360 terug en je krijgt compensatie, dus waar kan je volgens de regels om klagen? Om het feit dat het lang duurt, maar daar win je niks mee
Zoals ik zei dreigen helpt (bij mij), maar serieus actie ondernemen met rechtsbijstand? Gebruik je verstand, want je bereikt er niks mee. Stel een goede praatje op, zorg ervoor dat je op een correcte toon aangeeft dat dit niet meer verder kan en gewoon eisen dan je vandaag een oplossing wil, omdat je al .... lang wacht.
Ik heb er ook dik 2 maanden op moeten wachten en toen werd ik het echt zat en alles op alles gezet en had hem binnen 3 dagen weer terug. Dus het kan!
Klik om te vergroten...