De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat me niet om wie of wat er schuldig is.. Maar het constante hypocriete gezeik van GOA wordt wel vervelend.. Ik ben te lui om te tellen hoeveel posts er nu over dit onderwerp gaan waarin GOA roept hoe onschuldig en zielig go ahead eagles wel niet is, en ondertussen de ajax spelers de schuld van dit alles te geven..

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    kan het mis hebben, maar had jij het niet over de hel van deventer??

objectiviteit is bij jou erg ver te zoeken, ajax geen gevolgen noemen en bij GAE het "imagoverlies" noemen, haha imago.....alsof ajax al niet genoeg gezeur tegen zich gehad hebben.....(Az buscombi :emo:)

probeer alsjeblieft in je antwoord niet het imago van GAE gelijk te stellen aan die van Ajax....Stel, vergelijkbare gevallen (laten we zeggen een speler wordt collectief uitgescholden) wordt dat als het bij ajax of psv of feyenoord gebeurt 10 x uitvergroot door de media dan wanneer het bij GAE gebeurt......

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het is ook wel heel gemakkelijk op hem daar telkens op te pakken...

Wij vinden dat nou eenmaal gaaf om heel hard door het stadion te scanderen, laat ons. :cool:

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ono naar Amsterdam?

Bron: Nu.nl en de Telegraaf.

Zozo. Is dit enigsinds betrouwbaar? Ik was altijd wel te spreken over Ono. Ik hoop dan ook niet dat dit waar is ^^

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ono is toch zeker geen Davids vervanger? Totaal andere speler. Meer een speler voor op de positie van Sneijder, niet als aanjager. Ben niet zo kapot van Ono, heeft leuke tijd gehad bij Feyenoord, meer niet eigenlijk.

http://www.forza-az.nl/foto/shota/shota_advert_nhd.jpg

1. We hebben al die tijd zijn naam verkeerd geschreven. :eek:
    2. Scheringa bepaalt de opstelling. :eek:

:+

6. basovich

basovich Guest

sorry hoor maar dit is dus echt gewoon wat ze zeggen: 'eigen schuld, dikke bult'. hoop wel voor Ajax dat ze de CL-voorronde halen.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Rofl, nu je het zegt. Als hij dat ding zelf heeft gemaakt dan schrijf je het dus zo, maar waarom schrijven wij het anders. De Nederlandse vertaling van zijn naam? :+

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook nergens wat kunnen vinden dat Arveladze zijn voetbalnaam is dus vind het wel raar. :D

En van Davids vind ik wel erg sneu, lees overal dat hij toch net een type is dat altijd professioneel omgaat met zichzelf, altijd scheenbeschermers omheeft, altijd zich goed beschermt en verzorgt. Raar dat hij nu ineens geen beschermers omheeft, en hoppa, het is raak.

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Even voor de duidelijkheid, de hel van Deventer betekent:

Omdat er zo veel sfeer is in De Adelaarshorst, met al het fanatieke publiek er achter, dat tegenstanders het heel moeilijk krijgen bij ons, dat wordt er mee bedoeld, dank u!

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oww zit dat zo.

Ik dacht dat het echt een hel was met vuur en duivel en allemaal dode slechte mensen. [​IMG]

:+

Xabi gaat waarschijnlijk niet door. Die club wil 6 miljoen hebben volgens de regionale krant en dat vind Ajax dan weer teveel ('nee, we kopen liever 6 tweedehandjes van 1 miljoen..').

11. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit van die Xabi Prieto gehoord, ja alleen in het transfernieuws dan dat die mogelijk naar Ajax gaat. Dus ik zou niet blij zijn als ze 6 miljoen voor zo'n speler betalen. Suarez komt, en waarschijnlijk nog 1 of 2 spelers.

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er geen correcte manier om met onze letters Russische/Georgische namen te spellen. Vandaar dat er vaak Shevchenko en Sjevtsjenko geschreven wordt.

Dat is de enige reden die ik kan bedenken.

13. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er gewoon niks van klopt.:9
    Zoals die naam daar staat kunnen wij toch ook gewoon schrijven dus is gewoon onzin. En ik erger me echt aan teletekst bijvoorbeeld, daar staat inderdaad altijd Sjevstjenko ipv Shevchenko...|:-

14. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Hoe moeilijk is het om de naam van iemand (die achter op zn shirtje staat) over te nemen? Dat is beter dan zelf een variant te gaan bedenken:9 Maargoed, hopelijk gaat het ooit beter.. want dit is wel heel gaar.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke video. Had zelf een tijd terug ook een gemaakt (van Klaas Jan Huntelaar) maar die werd na een tijd eraf gehaald door Youtube wegens copyright problemen, waarschijnlijk gewoon iemand die het als een brave hendrik doorgeeft aan de site oid..
    Hopen voor je dat deze langer blijft. :thumbs:

(Bewaar je in elk geval het origineel, daar had ik niet meer aan gedacht :mad:)

17. basovich

basovich Guest

[yt]t4KF8Lc4-80[/yt]
    dit is makkelijker denk ik;).

hoe kom je trouwens aan dat video materiaal? want van youtube ofzo kun je toch niks opslaan?? wel goed gemaakt!
    alleen muziekje tijdens die presentatie ergens in het midden/einde is goed irritant:9.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2007
  18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Eerste sportieve succesje is weer binnen!

GAE 2 - 1 Excelsior Rotterdam.

Doelpuntenmakers:

1-0: Schotman
    1-1: Voskamp
    2-1: Platvoet

Rood: Bandjar, wegens protesteren..

19. basovich

basovich Guest

damn, baal echt dat ik nou die uitslag weet zeg..:{(pssttt)

20. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ono is een technisch zéér sterke voetballer, maar geen stofzuiger zoals Davids dat is. Ik snap Ajax' interesse dan ook niet.

Bovendien is Ono, met zijn interlandverplichtingen, niet handig voor een topclub. Hij is vaak weg, komt terug met pijntjes en forceert. Dát gebeurde in zijn Feyenoord-tijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina