Tour de france 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackie brown JR, 9 jul 2007.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ja idd, in de 11e rit zou dat het geval zijn meld Herbert Dijkstra. Pfff ik kan hier ook niet goed van worden:mad:

Ik hou echt van deze sport, ik wielren zelf ook en dit is gewoon niet leuk meer:'-(

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Maar is ondertussen ook al 4x "vergeten" om zijn trainingslocatie door te geven. Wat verplicht is voor plotselinge doping controles.

5x geldt als een positief test resultaat...

de winnaar was toen: Robert Hunter.

Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ppfff ik weet niet wat in nog moet denken.
    ik ben nu zelf ook wielrenner en hoe meer ik dit allemaal hoor en zie zit ik tog soms te denken waar is de tijd dat het allemaal voor de fun was maja

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @ lange jan dus ? hij is voor de tour een aantal keer getest en tijdens de tour al ondertussen al iedere dag dat ie in het geel rijd getest. En altijd negatief. Verder gaat het voorzover ik weet bij 3 x niet melden is een positief resultaat. En hij heeft 1 officiële waarschuwing voor het niet melden waar hij was. En hij heeft dit ook toegegeven, hij is hier voor beboet en heeft zijn verantwoordelijkheid genomen. Wat the hell kan die nu nog meer doen ?. Zolang hij niet positief getest wordt is ie clean.

Over het nieuwe doping geval : Tis niet geloven, kreeg een goeie brok in m`n keel toen ik het hoorde. Het is toch niet te geloven :no:

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Mooi dagje voor de Rabobank!
    Michael Rasmussen wint de etappe en haalt nog wat tijdswinst! :cool:

Op naar de tijdrit!

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ge-wel-dig . Ik heb met zo`n spanning gekeken. ondanks de doping schandalen : WAT EEN TOUR

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Rasmussen is gewoon de beste renner deze tour, reed met gemak weg van Contador en Leipheimer. Super etappe weer!

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is gewoon erg lastig. Tegenwoordig denk ik als ik iemand ineens erg goed zie rijden altijd "zal ie doping gebruiken"? Tis gewoon moeilijk iedereen is zowat verdacht tegenwoordig. En rasmussen al helemaal omdat hij zo in opspraak is gekomen omdat ie een waarschuwing gehad heeft, want andere vast ook weleens gehad hebben. Maarja het is gewoon een moeilijke periode.

Ben benieuwd wie dat andere dopinggeval is.

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vind dat ze rasmussen onderhand wel eens een beetje respect mogen geven, kijk naar wat hij voor elkaar bokst. hij is al 14 keer gecontoleerd en niks gevonden. dus geef hem eens het respect dat hij verdient tot het tegendeel word bewezen. kan er echt slecht tegen al die franse/duitse kranten en renners die maar lopen te zeiken dat rasmussen uit de tour moet worden gezet.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Christian Moreni

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    van een franse ploeg :lol:, veel franse ploeg leiders hebben gewilt dat rasmussen uit de tour werd gehaald, kunnen ze beter bij hun eigen ploeg beginnen.

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ben benieuwd of Cofidis nou ook uit de tour word "gezet" zoals de leiding aandrong bij Astana om eruit te stappen, aangezien de ploeg Frans is.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk het haast wel om eerlijk te zijn...

Edit:// Chavanel doet het al niet zo goed in het algemeen klassement maar op deze manier hou je niemand meer over als cofidis idd opstapt...

Edit2:// Zou hij ook hebben stilgestaan aan het begin van de etappe van vandaag? Da zou wel heel idioot zijn dan...

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het zal denk wel. Het waren toch de franse en duitse ploegen die zaten vandaag?

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jah, ik wist alleen of ook echt de hele ploeg dan stil stond want je zal denk ik wel renners hebben die het onzin vinden en bij die ploegen zitten. Maar ik denk ook dat hij er dan toch tussen zat, hoe gaar wil je het hebben..=(

Edit://
    Gaan we weer:

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Mart Smeets zei daarstraks dat Moreni daar inderdaad ook tussenstond.

Het is natuurlijk nooit goed als zoiets gebeurt, maar ik vind de ironie wel treffend, moet ik zeggen.

Over de etappe van vandaag: het was weer spannend. Ik bleef me afvragen of Contador nou echt aan het testen was zoals de commentatoren suggereerden, of dat hij gewoon echt niet sneller kon. Het bleek het laatste te zijn. Ik moet zeggen dat Rasmussen de touwtjes erg sterk in handen had. Prachtig dat hij in de laatste kilometer nog bij Contador weg kon rijden. Rasmussen zit nu wel erg sterk in het geel, en ik denk dat hij de Tour wel gaat winnen.

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,wielrennen heeft nog nooit voor de fun geweest,de jeugdreeksen uitgezonderd ...En alhoewel daar durven ze zich óók al te prepareren...
    Zelfs in de tijd van Anquetil,Merkcx,Moser ,Gimondi ,Zoetemelk ,Thevenet en andere Ocana's werd er al lustig en royaal met doping omgesprongen.
    De beroemde "pot belge" vooral bestaande uit amfetaminen,testosteron,clenbuterol en nog véél ander lekkers waren toen schering en inslag.En verzorgers zoals Willy Voet en vooral Jef D'hondt waren hiervoor bekend omdat dank zij hun preparaat de renners wat extra konden.En vooral Jef D'hondt werdt hier zeer goed voor betaald....
    Dus zo nieuw is doping nu óók weer niet...telkens de uci en wada een nieuwe dopingtest op punt hebben staan tegen epo,verschijnen hiervan wéér nieuwe varianten op de markt die dan wéér beter zijn en vooral niet opspoorbaar zolang men hiervoor géén sluitende nieuwe test heeft voor ontworpen.En tot die tijd rijdt iedere met die nieuwe epo gedopeerde renner officieel als zijnde clean rond....
    Alleen de bloedtesten zijn perfect opspoorbaar als het om donorbloed gaat of geprepareerd rundsbloed....Vooraf afgetapt bloed van de renner zelf en dat na de vrieskuur terug in het lichaam wordt gebracht is onmogelijk op te sporen,alhoewel er dan sporen op het lichaam moeten terug te vinden zijn waar de naalden van het infuus hebben gezeten....

En zo denken de meeste mensen alvast over Rasmussen in belgie, in frankrijk is het een ware hetze tegen hem op gang gekomen....

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Rasmussen uit de tour, het is nog onbekend of de Rabobank volgt.

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    RASMUSSEN IS UIT DE TOUR GEZET!!!:mad::mad:

Ongelooflijk, dit heeft NIKS maar dan ook NIKS meer met sport te maken!!!

Hij heeft de interne regels van de Nederlandse groep ovetreden...like...wtf...

Deel Deze Pagina